quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De dag is mijn ochtendPilluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Doen ze altijd, ongeacht welk vak, als het maar hun eigen is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja die zag ikwist alleen niets te reageren
. Denk dat de wiskunde docenten zullen zeggen dat het goed te doen was
.
In de krant elke ochtend staat ook een stukje over de examens die de dag ervoor zijn geweest en dan zeggen leraren ook wel dat het moeilijk wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doen ze altijd, ongeacht welk vak, als het maar hun eigen is.
Zou best kunnen. Ik dacht eerlijk gezegd ook wel dat het redelijk ging. Maar ik had het niet af en heb waarschijnlijk nét een paar punten te kort voor mijn vereiste 6. Dus ik was wel even boos.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja die zag ikwist alleen niets te reageren
. Denk dat de wiskunde docenten zullen zeggen dat het goed te doen was
.
Welke krant is dat dan..? Bij mij alleen maar een column over een willekeurige, meestal vwoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:29 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
In de krant elke ochtend staat ook een stukje over de examens die de dag ervoor zijn geweest en dan zeggen leraren ook wel dat het moeilijk was.
Mag ik dat hier noemen?? Begint met een Tquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Welke krant is dat dan..? Bij mij alleen maar een column over een willekeurige, meestal vwo
Ik ga trouwens wel wat tijd besteden aan Latijn, dat valt nog te leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
tubantia? (nee)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mag ik dat hier noemen?? Begint met een T.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ga trouwens wel wat tijd besteden aan Latijn, dat valt nog te leren.
Bio daarentegen, niets aan.
Mooie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
elegraaf?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Er zitten toch niet 2 a's in hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
What's with the censuur?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef DidoCarthago het volgende:
Ja die dus. En in de krant met de N .. middag/avondkrant, staat een stukje over een vwo'er steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |