quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Infinity123 het volgende:
Pyke: de Zombie
Adlicious: Gaylicious
mij ook, hij kan prachtig zingen !! ...... maar dat is het .. ik vind em errg saaaiiiiquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
Ik verbaasde me trouwens hoe groot de fanbase van Rolf was/is.
daar ben ik het weer helemaal mee eens, zij heeft echt alles, stem , uiterlijk, uitstraling, het is leuk om naar haar te kijken wanneer zij optreed, je weet dat er wat interessants gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Rolf geen talent heeft. Maar Rochelle bevindt zich toch echt in een andere klasse.
Hij heeft niks bijzonders. ja, z'n tanden zijn bijzonder, maar voor de rest...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mij ook, hij kan prachtig zingen !! ...... maar dat is het .. ik vind em errg saaaiiii
Roggel uiterlijk en uitstralingquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
daar ben ik het weer helemaal mee eens, zij heeft echt alles, stem , uiterlijk, uitstraling, het is leuk om naar haar te kijken wanneer zij optreed, je weet dat er wat interessants gaat gebeuren.
bij rolf luisterd het prettig maar verder zie je vooral 2 grote rijen witte prodent-tanden
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Met gastoptreden van Caro Emerald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |