Kiek! Jij snapt 'emquote:
Zie je FoBo.quote:
Heb jij nooit dat je bij de kassa van de Albert Heijn staat en dan zegt dat meisje: Dastan 20 euro en 65 cent, dat je dan moet lachen?quote:
Potverdummelequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je bij de kassa van de Albert Heijn staat en dan zegt dat meisje: Dastan 20 euro en 65 cent, dat je dan moet lachen?
Waarom zou je moeten lachen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je bij de kassa van de Albert Heijn staat en dan zegt dat meisje: Dastan 20 euro en 65 cent, dat je dan moet lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zie ze kijken hèquote:Dastan
Dastan
Flitskikker
Anonieme_Fokker
Snuf.
Snuf.
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Panzermaus
Sure hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef Flitskikker het volgende:
Maar, Dido, ze mogen het niet foutrekenen, dus waarom niet?
Alleen zet hem wel helemaal op het einde. Anders haten ze je bij het begin en kijken ze strenger na.
vo0r altyd wjnmk knzj hvjquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
IcK, Jij. Wij samen. Twee handen op één buik jwz
Best lelijk dat je meerdere keren in de lijst voorkomt als je naar een volgende pagina van de reacties gaat.quote:
wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen op je foto hebben gecumd![]()
Pff sorry hoor maar de inkijk van die chicka blijft me wel pakkenquote:
Ik weetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff sorry hoor maar de inkijk van die chicka blijft me wel pakkenHet is net de Grand Canyon waar je in kijkt joh!
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Best lelijk dat je meerdere keren in de lijst voorkomt als je naar een volgende pagina van de reacties gaat.
quote:Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
ThaTim
leeell
ThaTim
ThaTim
Ohhh ik ga even jullie fotoboeken checkenquote:
Ja. Ik ben daarom ook een echt natuurmens.quote:
met f0to'Szz jwtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Alleen fobo. Dus dan moet je een fobo maken. En opvullen natuurlijk
Eerst zelf foto's plaatsenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ohhh ik ga even jullie fotoboeken checken. Ben benieuwd hoe jullie eruit zien (als jullie foto's erin hebben).
En dan zelf geen fobo hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ohhh ik ga even jullie fotoboeken checken. Ben benieuwd hoe jullie eruit zien (als jullie foto's erin hebben).
Het zijn allemaal oude lelijke wijven of van die vmbo breezer sletjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
Etsu jij hosselt zeker wel je vrouwelijke collega's
Niet?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef strontboer het volgende:
Ooh als jullie bij die van mij aangekomen zijn moet je wel ff je respect droppen want jeweet R+R=always back (L)(K)(L)(K)
Met dat zwembad failmomentjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben Bad boys II aan het kijken, echt een slechte film waar ik aan toe was
GEEF.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef yosander het volgende:
Kikker, jij hebt ook wel een leuke foto op Hyves!
O, oeps. Toen was ik niet online. Ik vroeg het me eigenlijk al een paar dagen af.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de vraag in 1 dag
Zaligheid in het Japans.
haha is dat zo? Reden te meer om er zelf 1 te openenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee ik kan nu die fotoboeken ook niet bekijken.
Ik heb thuis een Japan en een Nepal sticker op de brievenbusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de vraag in 1 dag
Zaligheid in het Japans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die huidige?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef yosander het volgende:
Kikker, jij hebt ook wel een leuke foto op Hyves!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb thuis een Japan en een Nepal sticker op de brievenbusNe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb thuis een Japan en een Nepal sticker op de brievenbus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die huidige?Nee, niet dat die niet leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar Marit
!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
EN IK DANquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
Ik ben officieel gescheiden van Flitskikker.
Ik ben dus weer vrijgezel.
EZELL, WIL JE MET ME?
Je vergeet Dastan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
EZELL, WIL JE MET ME?
Want dat heb je niet op je computer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:33 schreef DidoCarthago het volgende:
Ff mn ipod zoekenwil muziek hebben
.
ooh nee nu krijg we dat applequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:33 schreef DidoCarthago het volgende:
Ff mn ipod zoekenwil muziek hebben
.
Waaaarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
EZELL, WIL JE MET ME?
Oh, ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, niet dat die niet leuk zijn, maar Marit
!
Je negeert me.quote:
O echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is hier, dus hij zal het weten..
PS: Gekke ex?
Vind ik wel leuk, die foto.quote:
Ben jij zo'n apple fan dan??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
ooh nee nu krijg we dat applegedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |