Als het grapje is dat de moeder van de corrector een dame van lichte zede is zal dat niet meewerken neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Als je iets van een "grapje" onderaan je examen schrijft, kan dat dan leiden tot punten aftrek? ;p
Ja. Gister al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
STALKUR.
Heb je mijn hyves al gevonden btw?
Ik weet.quote:
Ja, daar zag ik hem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit je een beetje op mijn profielfoto te lurken![]()
?!
Plaats een fotoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Gister al.
Moet ik je toevoegen dan? Of de link plaatsen?
Oh, ik ben sexy he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Gister al.
Moet ik je toevoegen dan? Of de link plaatsen?
Aah...had je wel doorquote:
Ligt aan het grapje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Als je iets van een "grapje" onderaan je examen schrijft, kan dat dan leiden tot punten aftrek? ;p
Dankjequote:
op beide fapfapfapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Heb je m'n Hyves gevonden of zit je in m'n fotoboek te lurken
?
Ik bedoel natuurlijk niet het soort grapjes dat jullie hier neerzettenquote:
PICS.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben minstens net zo nice als hij
Alle drie hèquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet het soort grapjes dat jullie hier neerzettenkan ik ook nog wel bedenken dat dat niet meehelpt.. ik bedoelde gewoon m.b.t. tot het examen (soms komt er iets grappigs in me op xD tijdens een examen nog wel..).
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
YOSANDER WIE IS DIE BLONDE CHICK MET DIE INKIJK OP DE 2E FOTO IN JE FOBO?
ALVAST BEDANKT SNUF EN ZIJN SPERMACELLEN GR GR
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
YOSANDER WIE IS DIE BLONDE CHICK MET DIE INKIJK OP DE 2E FOTO IN JE FOBO?
ALVAST BEDANKT SNUF EN ZIJN SPERMACELLEN GR GR
Niet vertellen aan de rest hoor..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, ik wist het wel. Dan zijn we alsnog even sexy.
Martijn hé. Er zijn triljoen^99 Martijns in Nederland.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij vindt mijn haives. Jij ziet pics van mij.
Nee maar je had hier in het vorige topic een foto met jezelf erop gepostquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Heb je m'n Hyves gevonden of zit je in m'n fotoboek te lurken
?
Oh kutquote:
Oja! Met Zatox. Toen zag ik er wel dood uit hoor (leek misschien niet) want was al tien uur aan 't feesten (Koninginnedag)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar je had hier in het vorige topic een foto met jezelf erop gepost.
Kan ik niet zo bedenken wat er ookalweer in me opkwamquote:
Was de zus van m'n Italiaan (die links op de foto staat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh kut
Als het je buurmeisje is, doe haar de groetjes.
Als het je zusje is, doe haar de groetjes.
Als het niet van het bovenstaande is, doe haar de groetjes.
always in the mood voor zatoxquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja! Met Zatox. Toen zag ik er wel dood uit hoor (leek misschien niet) want was al tien uur aan 't feesten (Koninginnedag)![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |