quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het! Die Camping, die het eind van de wereld heeft voorspeld, had deze aflevering voorzien en de uitslag loopt uit tot middernacht. Ed hoort dat hij er uit moet en doet zijn bril af. Er komen laserstralen uit zijn ogen die de wereld vernietigen!
wheheheheehquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het! Die Camping, die het eind van de wereld heeft voorspeld, had deze aflevering voorzien en de uitslag loopt uit tot middernacht. Ed hoort dat hij er uit moet en doet zijn bril af. Er komen laserstralen uit zijn ogen die de wereld vernietigen!
Het lijkt wel een aflevering van Smallville.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Southpark fan zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Dat ken ik niet, de laatste tien jaar heb ik alleen Lost gevolgd en kijk ik trouw de herhalingen van het A-Team.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel een aflevering van Smallville.
Nee, ik heb doordeweeks een dwangbuis om denk ikquote:
Ik mis iets geloof ik...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Zijn ze in Australie al deaudt
De aboriginals in ieder geval wel bijna allemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Huh?? 18:00 uur toch? En alleen de gelovigen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Oh ja, dat gedoe. Echt al over 56 minuten? Damn, mis ik mijn kapper morgen en ga ik slecht gekapt... zo jammer weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
onee dat is zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh?? 18:00 uur toch? En alleen de gelovigen?
Als je niet gelooft wordt je nog 153 dagen gestraft op aarde zeggen zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedoe. Echt al over 56 minuten? Damn, mis ik mijn kapper morgen en ga ik slecht gekapt... zo jammer weer.
Gaat Xfactor nog zo lang door?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je niet gelooft wordt je nog 153 dagen gestraft op aarde zeggen ze
Oh shit, kan ik me nog bekeren?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je niet gelooft wordt je nog 153 dagen gestraft op aarde zeggen ze
of dat zijn gebeden hebben geholpen en we dankzij hem nog een paar jaar extra krijgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
En zo'n persoon die zoiets meldt, wat zou die nu zeggen als blijkt dat hij verkeerd zat?
Sorry ik heb me een paar jaar vergist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |