Ik sla hem over. Ik vond 'komt een vrouw bij de dokter' al erg genoeg, wat een zeikbagger, echt weer Nederlandse films. Niet mijn dingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Oo die bevallingsscene ook in de Gelukkige Huisvrouw... Ik zat toen echt met dicht geknepen benen!
Southparkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. Die theezakjes die ze tieten noemt waren al echt TMI.
Ja maar dat was met het optreden ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Blossom86 het volgende:
komt een vrouw bij de dokter wil ik ook niet zien.
en ik ben ook geen carice fan.
In dat stukje van simran zie je alleen maar glennis.
Eensch!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik vorige week gezien.... wat een stomme film
carice is wel okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla hem over. Ik vond 'komt een vrouw bij de dokter' al erg genoeg, wat een zeikbagger, echt weer Nederlandse films. Niet mijn dingEn Carice met haar altijd zelfde depri rollen...
yep, en Adliciousquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Maartel het volgende:
Hele avond gemist, maar Rochelle deed t weer netjes zo te zien
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Maartel het volgende:
Hele avond gemist, maar Rochelle deed t weer netjes zo te zien
quote:
Ja er komt een vrouw bij de dokter vond ik ook niet zo... De gelukkige huisvrouw was ook wel een soort van komisch, daar vond ik Carice ook leuker dan er komt een vrouw bij de dokter!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla hem over. Ik vond 'komt een vrouw bij de dokter' al erg genoeg, wat een zeikbagger, echt weer Nederlandse films. Niet mijn dingEn Carice met haar altijd zelfde depri rollen...
Ja, beetje jammer dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Blossom86 het volgende:
In dat stukje van simran zie je alleen maar glennis.
ik hou van gezapige natte dweilenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Blossom86 het volgende:
Rolf is echt een marc anthony achtige, gezapige natte dweil.
Dat is het!! Ook zo'n kwijlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Blossom86 het volgende:
Kun je nagaan, Rolf is 20 jaar jonger, minimaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Blossom86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |