SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat zien dan??quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis echt zo'n geniale foto gewordenhij bleef nog zitten ook
Als ik er ff voor ga zitten wel. Dan kijk ik de plaatjesvan kleding die de modellen aan hebben en dan kan ik een beetje combineren... In de winkel kan ik nooit wat vinden. Maar als ik ff online zit heb ik zo een mandje vol.. Gewoon wat basis shirtjes enzo..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:31 schreef Solagratia het volgende:
Oh FR, dat vind ik echt erg. Heel de tijd in vieze natte kleren. Arm kind.
Tico, Kan jij goed slagen bij de H&M? Ik moet er ook maar eens een bestelling doen denk ik. Kan net zo makkelijk ook weer terug.
Dat is omdat ze jouw bed niet associeerd met slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:36 schreef Orea het volgende:
FR direct aankaarten... ik vind het ook niet kunnen!!
H&M is de bomb, althans, met de huidige collectielange jurken, toffe clamdiggers (van die korte broeken die net over je knie komen) ik ben er al goed geslaagd
Samen slapen (als in samen in 1 bed) hier nooit gedaan. Ja de eerste weken sliep ze op medaarna af en toe een keer 's nachts.. maar het is bij ons niet handig.. Ze heeft dus altijd in een wiegje naast me geslapen, tot een week of 12... toen ging ze naar haar eigen kamer!
Vind het soms wel jammer want als ze eens voor een voeding komt 's nachts en ik liggend voed, gaat ze daarna net zo lang liggen rellen tot ze in haar eigen bed ligt, en dan is ze direct weg..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Zolang ze niet huilen komt er eigenlijk niemand bij. En knuffelen doen ze al helemaal niet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja FR, als je meisje in goede conditie is is het juist voor zo'n mini echt belangrijk om lekker bij mama te zijn. Huid op huid contact doet die kleintjes erg goed.
Zo houden ze hun temperatuur beter vast en is de saturnatie beter als ze op je borst vertoeven.
Whahahaha... Dat ben ik weer met mn dyslexy... Mooi he?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:39 schreef Jore het volgende:
[..]
ik zie een ruimtevarende baby voor me. Dokter, is ze ready for take-off?
En zonder dollen: het klinkt heel naar f_r, je hoopt toch dat ze goed voor je kleintje zorgen als je er zelf niet bij bent. Knuffel haar maar zoveel mogelijk als jullie wel samen zijn en hopelijk mag ze snel naar huis zodat je het precies zo kan doen als je zelf wilt.
Is ze in elk geval veilig als in oktober de wereld vergaat.quote:
Nee dat is juist een goede reden om de hema leeg te shoppen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_r, wat een nare situatie zoIk las wel dat je haar thuis met een camera ook kan zien?
Sola, wat fijn dat Amy nu weer lekker eet![]()
Jelle, jij reusje![]()
![]()
Son, super foto van Floris daar in Volendam![]()
Huup hoe is het nu met Elin?
MP, arme Sarah met haar krampjes en verkoudheid. Heeft zij ook dat ze eigenlijk een speen wil maar ja neusje zit dicht dus dat werkt eigenlijk niet zo goed?
Puck slaapt hier in de co-sleeper naast me en ik vind het heerlijk. Als hij onrustig is leg ik hem tegen me aan en dan slaapt hij altijd weer rustig verder.
Gisteren lag hij op zijn zij in de box. Ik ben benieuwd of hij binnenkort gaat door rollen. Ik hou het wel heel goed in de gaten want hij ligt natuurlijk nog steeds in de pacco doek ingebakerd dus ik ga vaak bij hem kijken.
Sowieso check ik als het lang stil is of hij het nog wel doet![]()
En oh my god wat een kwijl komt er kijken bij het bellen blazen wat Puck nu zo leuk vindt. Dat wordt nog wat als hij echt tandjes krijgt.
Het is maar goed dat ik een enorme stapel shirtjes heb liggen of is het overdreven om zo'n nat kwijl shirt te vervangen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat is juist een goede reden om de hema leeg te shoppen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef Solagratia het volgende:
En net heb ik schoenen gekocht. Niet omdat ik ze nodig had, want ik heb al schoenen. Gewoon omdat ik ze mooi vindtIk kan er wel aan wennen denk ik
Oh, dat is best een slimme tip. Hoe vaak Puck niet net een golfje melk zo uit zijn mondhoek laat lopen als we weg gaan en ik wil dat hij er netjes uit ziet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben laatst bij de Makro veel te veel Petit Bateaurompers gekocht, dus die mochten nietDe pyjama's zijn hier ook nog tig maten te groot hoor, of ze moeten net zo krimpen als t H&Mspul laatst. De 62-68 is voor de 63 cm van Dottir echt nog veeeel te groot.
Wij doen die slabbers vooral als ze kleren aan heeft die we graag nog even aan willen laten (voor we weg moeten oid) en ze zijn (maar net nieuw, dus nog niet gebruikt) volgens mij wel handig voor onderweg. Hoef je niet de hele garderobe mee te slepen. En ze zijn leuk
`quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow, dat zal wel mijn tic zijn maar ik vind zo'n slab om de hele dag stom staanBovendien loopt Puck er altijd zo mee te rotzooien dat ik bang ben dat hij zichzelf er nog aan op hangt
![]()
Die buit is nog redelijk functioneel VanyelMaar nijntje is niet mijn smaak dus ik sla even over deze keer.
Wat klets ik eigenlijk, we hadden al een set slabs maar hebben ze dus gewoon nog niet meegenomen voor onderweg..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh, dat is best een slimme tip. Hoe vaak Puck niet net een golfje melk zo uit zijn mondhoek laat lopen als we weg gaan en ik wil dat hij er netjes uit ziet.
Heeft Makro die rompers nog steeds? Dan ga ik eens even een pasje fixen![]()
De pyjama's liggen hier werkeloos te zijn. De pacco doek is een extra laagje en Puck komt er in alleen een romper soms al helemaal bezweet uit.
Sola, je hebt gelijk ook dat je het zelf ook niet fijn zou vinden maar mijn schoonzus is zo compleet anders met opvoeden (laten huilen, kwijl shirt niet vervangen bijv.) dat ik soms het gevoel heb dat ik echt teveel tut met Puck.
Daarom moet je zorgen dat je leuke slabs op voorraad hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt een slab om wel geen gezicht vinden, maar het kan op een bepaald moment zo gek worden dat je je gevoel voor esthetiek overboord gooit.Ivan heeft een héél erge kwijlfase gehad toen zijn kiezen doorkwamen en het was gewoon zielig om hem geen slab om te doen.
t moet hier wel heel ernstig worden wil ik dat doen iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt een slab om wel geen gezicht vinden, maar het kan op een bepaald moment zo gek worden dat je je gevoel voor esthetiek overboord gooit.Ivan heeft een héél erge kwijlfase gehad toen zijn kiezen doorkwamen en het was gewoon zielig om hem geen slab om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |