Volgende weekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Ik durfde dat niet.Alhoewel ik er wel naar snakte tussen de twee examens in op woensdag. Heb het niet gedaan.
Ik denk dat ik dan een ware rel veroorzaak in de klas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Volgende week_! Ik vind het serieus wel een geniaal idee om gewoon een biertje mee te nemen voor Latijn, laatste CE
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een ware rel veroorzaak in de klas.
Alcohol is hier strikt verboden. Ik denk niet dat de surveillant juicht als ik een Grolsch Kanon op mijn tafel zet.quote:
Zegt hij, maar je weet hoe hij is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft deze week niets gedronken (zegt hij).
Iedereen die wil ook, dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
atlas mag welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alcohol is hier strikt verboden. Ik denk niet dat de surveillant juicht als ik een Kanon op mijn tafel zet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iedereen die wil ook, dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso: Ismaelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, nooit serieus nemen. Dat was ik eventjes vergeten.
trouwens weet nog steeds niet wat jou ava isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alcohol is hier strikt verboden. Ik denk niet dat de surveillant juicht als ik een Grolsch Kanon op mijn tafel zet.
Dat heb ik laatst uitgelegd met een afbeelding ter verduidelijking.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
trouwens weet nog steeds niet wat jou ava is
Ik weet het, Ismael..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso: Ismael
Ik ben serieus nooit dronken geweest.
Mede-non-alcoholist.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het, Ismael..Ben zelf ook nooit dronken geweest. Geen behoefte aan, dus dan gebeurd het ook niet.
Goldstrikequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef yosander het volgende:
Ik heb laatst pas voor de eerste keer moeten kotsen van drank (niet dat ik het vaker van plan ben). Met m'n moeder ernaast
. Goldstrike
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |