Hoeveel vrienden heb jijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik lees net trouwens dat ze besloten heeft door euthanasie een einde aan haar leven te maken.Wist ik niet.
[..]
Niemand wil toch wat doen.
Ik wel, maar ik mag niet van mezelf. Terwijl mijn meeste vrienden gewoon kunnen (geen examens).quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij![]()
Nee fa2 swa laten we uitgaan straks? Je mag mijn hand wel vasthouden hoor
Ga jij nou maar hardstyle gaysecks hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, jongen? Wil je niet met het vrouwtje ketsen?
Iedereen `moet leren´. Triest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij![]()
Nee fa2 swa laten we uitgaan straks? Je mag mijn hand wel vasthouden hoor
Sparta heeft hier niets te zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hardstyle gaysecks hebben
Ik wist dat ook niet nee!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik lees net trouwens dat ze besloten heeft door euthanasie een einde aan haar leven te maken.Wist ik niet.
[..]
Niemand wil toch wat doen.
Je kunt heus wel buiten blijven tot 1 uur of zo en dan niets drinken of harddrugs gebruiken, dat is hetzelfde als thuisblijven alleen val je sneller in slaap waarschijnlijk nadat je buiten bent geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik mag niet van mezelf. Terwijl mijn meeste vrienden gewoon kunnen (geen examens).
zus zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jaaa allemaal uit vanavond met z'n allen dit dat.
Dat heeft daar iets mee te maken want...?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Je kunt heus wel buiten blijven tot 1 uur of zo en dan niets drinken of harddrugs gebruiken, dat is hetzelfde als thuisblijven alleen val je sneller in slaap waarschijnlijk nadat je buiten bent geweest.
zo en zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil wel met jou uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vanavond exa-meet houden dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen `moet leren´. Triest.
Waar woon je? Dan gaan we samen uit.
Whehehe. Ik was 'm al bijna weer vergetenquote:
Ik heb de hele week dagelijks alcohol geconsumeerd. Als een baas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Vanavond exa-meet houden dit dat![]()
Nee ik ga rustig sigaar roken bij een matt13 van mij jwz dit dat rustig geen alcohol consumeren(NOG EEN HELE WEEK DIT VOLHOUDEN) en rond 1/2 uur thuiskomen.
xboxquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben baas ik ga Fifa 11 spelen op mijn Xbox 360 spelcomputer via het wereldwijde netwerk van XBOXLIVE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |