Hoeveel vrienden heb jijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik lees net trouwens dat ze besloten heeft door euthanasie een einde aan haar leven te maken.Wist ik niet.
[..]
Niemand wil toch wat doen.
Ik wel, maar ik mag niet van mezelf. Terwijl mijn meeste vrienden gewoon kunnen (geen examens).quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij![]()
Nee fa2 swa laten we uitgaan straks? Je mag mijn hand wel vasthouden hoor
Ga jij nou maar hardstyle gaysecks hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, jongen? Wil je niet met het vrouwtje ketsen?
Iedereen `moet leren´. Triest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij![]()
Nee fa2 swa laten we uitgaan straks? Je mag mijn hand wel vasthouden hoor
Sparta heeft hier niets te zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hardstyle gaysecks hebben
Ik wist dat ook niet nee!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik lees net trouwens dat ze besloten heeft door euthanasie een einde aan haar leven te maken.Wist ik niet.
[..]
Niemand wil toch wat doen.
Je kunt heus wel buiten blijven tot 1 uur of zo en dan niets drinken of harddrugs gebruiken, dat is hetzelfde als thuisblijven alleen val je sneller in slaap waarschijnlijk nadat je buiten bent geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik mag niet van mezelf. Terwijl mijn meeste vrienden gewoon kunnen (geen examens).
zus zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jaaa allemaal uit vanavond met z'n allen dit dat.
Dat heeft daar iets mee te maken want...?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Je kunt heus wel buiten blijven tot 1 uur of zo en dan niets drinken of harddrugs gebruiken, dat is hetzelfde als thuisblijven alleen val je sneller in slaap waarschijnlijk nadat je buiten bent geweest.
zo en zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil wel met jou uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vanavond exa-meet houden dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen `moet leren´. Triest.
Waar woon je? Dan gaan we samen uit.
Whehehe. Ik was 'm al bijna weer vergetenquote:
Ik heb de hele week dagelijks alcohol geconsumeerd. Als een baas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Vanavond exa-meet houden dit dat![]()
Nee ik ga rustig sigaar roken bij een matt13 van mij jwz dit dat rustig geen alcohol consumeren(NOG EEN HELE WEEK DIT VOLHOUDEN) en rond 1/2 uur thuiskomen.
xboxquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben baas ik ga Fifa 11 spelen op mijn Xbox 360 spelcomputer via het wereldwijde netwerk van XBOXLIVE
''Ik wel, maar ik mag niet van mezelf''quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heeft daar iets mee te maken want...?
Goldstrike bij m'n CE Duits vanmorgen alles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb de hele week dagelijks alcohol geconsumeerd. Als een baas.
Echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Goldstrike bij m'n CE Duits vanmorgen alles.
wit wat wus wo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Goldstrike bij m'n CE Duits vanmorgen alles.
Jaloezie dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb de hele week dagelijks alcohol geconsumeerd. Als een baas.
Ik moet wat doen voor school. Dat ga ik zo ook doen, helaas. Dat gaat een beetje moeilijk als je niet thuis bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
''Ik wel, maar ik mag niet van mezelf''
Om welke reden mag je niet van jezelf dan?
O.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Dastan het volgende:
Nee, ik na het examen. Om even te ontspannen.
Ezel is verstandig, want ze is geen alcoholist vergeleken met jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
''Ik wel, maar ik mag niet van mezelf''
Om welke reden mag je niet van jezelf dan?
Ooh zo, okaaay dan begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet wat doen voor school. Dat ga ik zo ook doen, helaas. Dat gaat een beetje moeilijk als je niet thuis bent.
Begrijpen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh zo, okaaay dan begrijp ik het wel.
Ik drink sowieso geen alcohol.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezel is verstandig, want ze is geen alcoholist vergeleken met jou.
Ik durfde dat niet.quote:
OO OKE COOL MANquote:
Begreipenquote:
Ooh, cool.quote:
Dastan, hé.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak hoor.Ben geen alcoholist, en sommigen hier wel schijnbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |