Ik ben jaloers. Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Anyway, ik ga, want nu willen mijn vrienden opeens wel chillen. Ik heb daar zin in, ik wilde vanavond eigenlijk leren maar dat ging ik toch niet meer doen![]()
![]()
Later iedereen en gr gr aan alle hontjons en zo.![]()
Peacequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Anyway, ik ga, want nu willen mijn vrienden opeens wel chillen. Ik heb daar zin in, ik wilde vanavond eigenlijk leren maar dat ging ik toch niet meer doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Ezell, die van jou komt uit <niet over praten>?
Doeiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
![]()
Herkenbaar falende zelf-disciplinequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dank jequote:
Hahahquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
DoeiNiet teveel drinken he. Straks moet ik je ook helpen met in je bedje stoppen (
![]()
)
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]Nee, volgens mij niet. Het is gewoon een willekeurig plaatje van Tumblr (TumblrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Tumblrquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Het is gewoon een willekeurig plaatje van Tumblr (Tumblr).
Tumblr.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Het is gewoon een willekeurig plaatje van Tumblr (Tumblr).
Je chanterdtdt haar verkeerd mattiequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Je chanterdtdt haar verkeerd mattie
Peacequote:
Gegronde reden geven dit datquote:
Goede chanter techniek mattie, ik gun jou, ik zal wel niks zeggen over 'breath' e.d.quote:
O, oké.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
O, oké. Van dichtbij lijkt hij er minder op. Heb die film nog nooit gezien.
Baasquote:
Breath.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Goede chanter techniek mattie, ik gun jou, ik zal wel niks zeggen over 'breath' e.d.
Als je dat nog 1x in je mond neemt, dan verbreek ik onze relatie. Wees gewaarschuwd.quote:
Doe normaalquote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Herkenbaar falende zelf-discipline
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Goede chanter techniek mattie, ik gun jou, ik zal wel niks zeggen over 'breath' e.d.
Koop maandverband en neem een chill-pillquote:
matig matigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Koop maandverband en neem een chill-pill
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Koop maandverband en neem een chill-pill
Ik denk dat Ezell in het echt Mariekje heet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is je echte naam of wil je dat niet zeggen?
Stront kan best stinken, ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:21 schreef strontboer het volgende:
Deze guido gaat even een frisse neus halen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is je echte naam of wil je dat niet zeggen?
Ik wilde niet dissen ze moet mij gew00n niet z0 seri3us n3m3n ik ben wing-man van Oscar/Etsu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |