SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 4% gewijzigd door Sideshowbobbie op 20-05-2011 20:22:12 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Masterchef Australia vanaf maandag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie nou al op tegen aanstaande maandagavond, 7 uur. De leegte
Is Masterchef Aussie dan niet op tv?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie nou al op tegen aanstaande maandagavond, 7 uur. De leegte
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Masterchef Australia vanaf maandag.
En de buitenlandse programma's vind ik dan weer niet zo interessant..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Masterchef Australia vanaf maandag.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En de buitenlandse programma's vind ik dan weer niet zo interessant..
Masterchef Australia is een uitzondering.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En de buitenlandse programma's vind ik dan weer niet zo interessant..
Misschien dat ik me er even aan waag. Maar het kan nooit zo leuk zijn als Topchefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:14 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Masterchef Australia is een uitzondering.Leuk programma.
Sowiesoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef fespo het volgende:
een fok! meet in een uitzending van topchef #3
allemaal fokkers aan de tafels.
Niets is zo leuk als Topchefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien dat ik me er even aan waag. Maar het kan nooit zo leuk zijn als Topchef
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef fespo het volgende:
een fok! meet in een uitzending van topchef #3
allemaal fokkers aan de tafels.
Ook daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ga ze missen, Juul en the Robsterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien dat ik me er even aan waag. Maar het kan nooit zo leuk zijn als Topchef
best een prestatie op in elke reeks te posten (behalve #54)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ga ze missen, Juul en the Robster
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef fespo het volgende:
[..]
best een prestatie op in elke reeks te posten (behalve #54)
http://forum.fok.nl/user/history/340762
En vanaf #1? Ondergetekende welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef fespo het volgende:
[..]
best een prestatie op in elke reeks te posten (behalve #54)
http://forum.fok.nl/user/history/340762
Ja, baas boven baasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En vanaf #1? Ondergetekende wel
quote:
wowquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, het is immers al uitgezonden. Had je het niet in de TT gezien, dan wel in het topic zelfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Waard om terug te kijken? Dikke spoilert in de TT![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef fespo het volgende:
[..]
wow![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
True. Ik had al verwacht dat zij het werd. Ze was erg sterk de laatste afleveringen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, het is immers al uitgezonden. Had je het niet in de TT gezien, dan wel in het topic zelf
Ik las het net op Twitter jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dit zie je toch in Myat zonder dat je het wil zien man, dwaas. Echt een achterlijke actie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, het is immers al uitgezonden. Had je het niet in de TT gezien, dan wel in het topic zelf
Zeik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zie je toch in Myat zonder dat je het wil zien man, dwaas. Echt een achterlijke actie.
Het is gewoon een gegronde klacht hoor. Spoilers in topics zijn prima en terecht, je moet he twel gewoon normaal kunnen bespreken. Een spoiler in de TT, zeker van dit niveau, is gewoon echt te achterlijk voor woorden.quote:
Mee eens.. evt topic veranderen inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef wonderer het volgende:
Weer een vrouw dus.. apartBen benieuwd of ze op de patisserie afdeling van Bridges terecht gaat komen nu.
En inderdaad beetje suffe actie van de TT, zeker met het feit dat ie automatisch in the AT komt van mensen...
Ah, al aangepastquote:Topchef #57: Met winaar van Topchef 2011!
De wereld vergaat morgen pas hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een gegronde klacht hoor. Spoilers in topics zijn prima en terecht, je moet he twel gewoon normaal kunnen bespreken. Een spoiler in de TT, zeker van dit niveau, is gewoon echt te achterlijk voor woorden.
Sure, ik ben het alweer vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De wereld vergaat morgen pas hoor
Bovendien is het nu aagepast.
als je het niet wil weten moet je FOK! negeren, zelfde als een voetbaluitslag niet willen weten maar wel teletekst aanzettenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Tim86 het volgende:
TS, bedankt dat je de finale hebt verziekt voor iedereen die het nog terug wil kijken..
Sorry hoor, dat slaat echt nergens op. Een hele site niet openen omdat iemand zo nodig de winnaar in de TT wil zetten in plaats van in het topic zelf?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het niet wil weten moet je FOK! negeren, zelfde als een voetbaluitslag niet willen weten maar wel teletekst aanzetten
Dat lijkt me heel wat anders, maar goed, ik ga er maar niet op in. Als je enigszins logisch kan nadenken dan snap je dat dit een naai-actie is tegenover iedereen die het nog terug wil zien en dat is hier een grote groep met ook veel vaste posters.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het niet wil weten moet je FOK! negeren, zelfde als een voetbaluitslag niet willen weten maar wel teletekst aanzetten
Nogmaals: NATUURLIJK mag je het normaal bespreken in dit topic, maar om de grootste spoiler uit het programma in een topictitel te zetten die iedereen ziet is gewoon overbodig. Die TT is letterlijk het enige dat je niet kan vermijden, de rest is eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef fespo het volgende:
ja en hoe lang moeten we dan wachten? misschien kijkt iemand het volgende week pas.
ik vind het pas een spoiler als het nog niet op tv is geweest, anders moet je er gewoon rekening mee houden dat het ok fok! kan staan.
of mogen we in deze topic ook nog niks zeggen?
je hebt gelijk, ik vermijd alleen in dergelijke gevallen alle gevaren. Maar ik begrijp je ergernis nu wel ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel wat anders, maar goed, ik ga er maar niet op in. Als je enigszins logisch kan nadenken dan snap je dat dit een naai-actie is tegenover iedereen die het nog terug wil zien en dat is hier een grote groep met ook veel vaste posters.
Die staan gewoon online toch? Of vind je dat niet prettig kijken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat ze het timeslot niet opvullen met herhalingen van de vorige Topchef..die moet ik nog zien
Klopt en zo ga ik ze ook terugkijken, maar dagelijks op tv is toch wel leukerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die staan gewoon online toch? Of vind je dat niet prettig kijken?
Kraan en Juul spreken volgensmij ook alleen maar campingengels, en qua frans komen ze volgensmij ook niet veel verder dan keukentermen waarvoor je geen LOI cursus nodig zal hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien trouwens, Moniek moet eerst wat LOI-cursusjes volgen voor haar talen..
Dat was inderdaad erg pijnlijk (hoewel ik ook zo gauw niet had geweten hoe ik het had moeten zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt en zo ga ik ze ook terugkijken, maar dagelijks op tv is toch wel leuker
Moet het nog maar zien trouwens, Moniek moet eerst wat LOI-cursusjes volgen voor haar talen..
Het zou mij ook niks verbazen dat er tijdens de finale toevallig een vacature open was op de pattiserie afdeling.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb er toch een beetje een raar gevoel aan overgehouden. Zeker met die aflevering bij Bridges in het achterhoofd.
Met keukentermen kom je een heel eind ja, maar gewoon normaal kunnen communiceren in het Engels en Frans lijkt me toch wel handig..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kraan en Juul spreken volgensmij ook alleen maar campingengels, en qua frans komen ze volgensmij ook niet veel verder dan keukentermen waarvoor je geen LOI cursus nodig zal hebben.
Kraan heeft er jaren gewoond en gewerkt dan pak je de taal een stuk sneller op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kraan en Juul spreken volgensmij ook alleen maar campingengels, en qua frans komen ze volgensmij ook niet veel verder dan keukentermen waarvoor je geen LOI cursus nodig zal hebben.
Ik weiger in Nederland om in het Frans te spreken, tegen wie dan ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met keukentermen kom je een heel eind ja, maar gewoon normaal kunnen communiceren in het Engels en Frans lijkt me toch wel handig..
Bon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik weiger in Nederland om in het Frans te spreken, tegen wie dan ook.
Dus je gebruikt geen paraplu, portemonee of toilet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik weiger in Nederland om in het Frans te spreken, tegen wie dan ook.
Ik gebruik nooit de woorden portemonnee en toiletquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus je gebruikt geen paraplu, portemonee of toilet?
Aha, meende ik al. Maar zo goed sprak hij geen Frans, vond ik. Daar was l' âmstère beter in.quote:
Het klonk allemaal wel leuk ja, maar die woordenschat was niet bijzonder. Type dat alles letterlijk vertaalt uit het Nederlandsquote:
Fixed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kraan heeft er jaren gewoond en gewerkt dan pak je de taal een stuk sneller op.
M'n vader heeft vroeger ook een jaar in Parijs gewoond, die spreekt ook nog prima Frans.
Je zal er wel moeten want Engels spreken ze er amper en als ze het wel kunnen spreken zijn ze er meestal te beroerd voor.
Over Juul valt er niet veel te vinden waar hij zijn opleiding heeft gehad en óf hij een (koks)opleiding heeft gehad
Vorige week Vrijdag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand in welke aflevering jonnie boer zat? ik wil ben op zoek naar het recept van dat gerecht met kaviaar en eidooier, maar het staat niet op rtl gemist. misschien staat de hele aflevering er wel nog op, maar ik weet de datum niet.
Of Moniek met haar I was on mij spot toen ze haar dessert serveerde in Bridgesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:59 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Het klonk allemaal wel leuk ja, maar die woordenschat was niet bijzonder. Type dat alles letterlijk vertaalt uit het NederlandsKranenborg spreekt veel beter Frans, logisch ook als je daar jaren gewoond en gewerkt hebt.
Moniek overigens terechte winnaar. Beetje een hatelijk imago maar koken kan ze wel.
Hehe, Britjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Inderdaad, Moniek denkt waarschijnlijk dat het Bridges heet omdat er van die kleine Britten rondlopen
Als jij gelijk mocht krijgen dan is het wel sneu voor Moniek. Heeft zij haar kont afgewerkt om TopChef te worden, heeft zij die baan, en dan ligt zij na 2 maanden er al weer uit omdat zij het niveau niet kan bijbenen. Ik denk dat Robert en Juul dan ook wel zoiets hebben van : "Okay, dat was dus geen succes" Maar we zullen het wel zien. Blijft wel dat Moniek goed kan koken...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
ik neem aan dat ze ook iemand gekozen hebben die het best bij hun past en waar ze het meest aan hebben.
+ dat er vast ook gewoon een proef termijn is en bij niet goed functioneren zal ze er binnen een maand gewoon uit vliegen.
die kans lijkt mij trouwens vrij groot.
je kan niet van een meisje met een paar jaar ervaring en een MBO koks opleiding verwachten te kunnen concurreren met top koks.
Dan nog kan ze er veel leren en het staat goed op je CV.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
ik neem aan dat ze ook iemand gekozen hebben die het best bij hun past en waar ze het meest aan hebben.
+ dat er vast ook gewoon een proef termijn is en bij niet goed functioneren zal ze er binnen een maand gewoon uit vliegen.
je kan niet van een meisje met een paar jaar ervaring en een MBO koks opleiding verwachten te kunnen concurreren met top koks.
en was nog nooit in Amsterdam geweest. schattig.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef fespo het volgende:
ze mag ook lekker veel reizen of verhuizen. ze woon -t/de in Geldrop.
Dan kijk je eerst de aflevering terug en dan zet je daarna het topic aan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nogmaals: NATUURLIJK mag je het normaal bespreken in dit topic, maar om de grootste spoiler uit het programma in een topictitel te zetten die iedereen ziet is gewoon overbodig. Die TT is letterlijk het enige dat je niet kan vermijden, de rest is eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:43 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
Dan kijk je eerst de aflevering terug en dan zet je daarna het topic aan!
Eigen schuld!
Weet jij waar ze allemaal gewerkt heeft dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
En als je hierop terecht komt ben je wel aan het zoeken. Dus kijk gewoon eerst de aflevring en ga dan internetten! Kansloos!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef Steeven het volgende:
[..]Dit topic zet zichzelf aan zonder dat je erin reageert hoor. Wie zegt dat er doelbewust naar het forum is gegaan om Topchef; net of dit de enige topicreeks is die mensen volgen.
Je snapt het niet helemaal geloof ik. De naam van de winnaar stond in de titel en die zie je staan in je actieve topics zonder dat je er iets aan kan doen, maar goed, die discussie is allang gevoerd en we zijn allang allemaal weer vriendjes, dus je vist echt een hele oude koe uit de sloot.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
En als je hierop terecht komt ben je wel aan het zoeken. Dus kijk gewoon eerst de aflevring en ga dan internetten! Kansloos!
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
En als je hierop terecht komt ben je wel aan het zoeken. Dus kijk gewoon eerst de aflevring en ga dan internetten! Kansloos!
Jij gebruikt je MyAt niet, denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
ikke ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Luuksor het volgende:
Koks, of ze nou chef de partie zijn of niet, verdienen doorgaans niet veel hoor. Boven de 2000 bruto (plus fooi dan weer wel) zal je niet snel uitkomen..
Nee, dat is echt onzin! Ik kijk meerdere keren per dag in 'mijn actieve topics' op Fok. De topchef-topics komen daar steeds automatisch bij te staan, ook als ik 2 topics achter lig omdat ik nog afleveringen moet terug kijken. Topchef is niet het enige Fok-topic dat ik volg. De TT moet dus geen spoiler zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
en dat geldt ook voor de OPquote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef sverbern het volgende:
[..]
Nee, dat is echt onzin! Ik kijk meerdere keren per dag in 'mijn actieve topics' op Fok. De topchef-topics komen daar steeds automatisch bij te staan, ook als ik 2 topics achter lig omdat ik nog afleveringen moet terug kijken. Topchef is niet het enige Fok-topic dat ik volg. De TT moet dus geen spoiler zijn.
Zolang je jezelf verstaanbaar kan maken lukt het prima. Ook met gebarentaal kan je een heel eind komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:52 schreef Physics het volgende:
Ik vraag me af hoe moniek uberhaupt in Bridges gaat functioneren, haar Engels is kinderlijk slecht.
Ken yoe snij brunoise?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Zolang je jezelf verstaanbaar kan maken lukt het prima. Ook met gebarentaal kan je een heel eind komen.
Ach, Moniek weet wel dat snijden in het Engels Kut Cut isquote:Op maandag 23 mei 2011 14:23 schreef Physics het volgende:
[..]
Ken yoe snij brunoise?
Het lijkt me in ieder geval niet bevorderlijk voor de sfeer ;p
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ach, Moniek weet wel dat snijden in het Engels Kut Cut is
Wel Kranenborg bij DWDD, ben benieuwd of ie Moniek meeneemt.quote:
Gewoon een kunstwerk was datquote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bazengerecht heeft Kraan bij DWDD zeg
Ik denk dat de meeste kijkers voor Eelco aan het duimen waren. Vond het tof dat die zover gekomen was.quote:
lol. het fileren en graatvrij maken van die vis was al 80% van de moeilijkheidsgraat (snap je hem graatquote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef JoPiDo het volgende:
wat was er nou precies zo moeilijk aan het gerecht, behalve het fileren van de vis?
Vind ik maar een saaie kerel. Geef mij maar Jonnie Boer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:29 schreef SiGNe het volgende:
Jacob-Jan Boerma moet volgend seizoen ook in de jury
Welnee, die vindt iedereen leuk en aardig en goed. Jonnie is echt te Zwolle voor deze wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:53 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Vind ik maar een saaie kerel. Geef mij maar Jonnie Boer.
Alsjeblieft zeg, wat een randdebiel was dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:29 schreef SiGNe het volgende:
Of Margot Reute.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:29 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:11 schreef SiGNe het volgende:
Dat was toch die ene die de kandidaten zo zat te trollen in z'n keuken "of is het de spanning??"
Leren ze wel meteen onder druk te werken
Zag er heel gaaf uit idd! En hoe Kraan weer glunderde tijdens het vertellen, geweldigquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef Dekatria het volgende:
En ook altijd die glimmende kop als'ie over z'n vak praat, dat is nog het gaafste aan die man
Was eergister ook al jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gisteren tijdens Masterchef Australia moest ik aan TopChef denken. Er was een kandidate bij die maakte nookie
idd, ik irriteer me dood aan die 'zielige' verhaaltjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
Masterchef is ook niet echt een vervanger
het komt soms wel over als sympathie op te willen wekken....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd, ik irriteer me dood aan die 'zielige' verhaaltjes.
Nu je het zo vraagt, hoe zit het eilk met Peggy van s1?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Is er nergens iets waar te lezen valt hoe Monique het doet ofzo?
Die heeft nu samen met haar man een bed&breakfast in belgië.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu je het zo vraagt, hoe zit het eilk met Peggy van s1?
We zijn ook zo retegrappig met z'n allen hequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:52 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet of hier nog iemand kijkt, maar wil even zeggen dat ik enorm genoten heb van deze topicreeks![]()
Ik heb gekeken via RTL gemist, en liep een week achter, maar heb wel altijd dit topic erbij gelezen. Geweldig om te volgen, ook met alle gifjes![]()
quote:Wellicht dat ik er volgend seizoen 'live' bij ben!
Of hij bedoelt dat hij net als ons live meekijkt en in dit topic postquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We zijn ook zo retegrappig met z'n allen he
[..]je gaat meedoen? Tof!
Nee, ik bedoelde inderdaad dat ik ga meeposten in het topicquote:
Excuusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde inderdaad dat ik ga meeposten in het topic
Ik ben trouwens een zij
Gezelligquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde inderdaad dat ik ga meeposten in het topic
Das een leuk stulpjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft nu samen met haar man een bed&breakfast in belgië.
http://www.villa-reynaert.be/
Scanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef rubbereend het volgende:
Vandaag stond er interview met Robert en Priscilla in het AD
Ik houd niet van speciaalbieren, dan is HJ gewoon baas.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef SiGNe het volgende:
Terwijl Kranenborg bij Topchef nog iemand afkeurt omdat die liever bier drinkt gaat ie zelf wel reclame maken voor Hertog Jan:
[ afbeelding ]
http://www.facebook.com/HertogJan
Zelf was ik afgelopen vrijdag overigens bij een veel betere brouwerij: http://www.brouwerijdemolen.nl/
Daar worden tenminste nog échte speciaalbieren gemaakt.
Beetje jammer dat het pas in het najaar weer op tv is. Ik mis het nog steedsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Was vandaag op het Mediapark. Er hingen overal A4-tjes met Screening Topchef die wezen naar een studio op het Mediapark. Voorrondes begonnen of voorrondes voordat de echte voorrondes beginnen?
En Youp wilde de baan ook niet aangezien hij al een goed lopend bedrijf had, Topchef heeft 'm alleen maar meer werk opgeleverd.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef megamandy het volgende:
Van de week stond er een stuk over Yoeri in de nrc.next. Hij wilde helemaal niet die baan winnen, had hij ook bekend gemaakt. Na Een aantal jaar in sterrenzaken gewerkt te hebben, ook als chef de parti van de koude gerechten, is hij naar de hku gegaan om te studeren. En daar wil hij zich nu op concentreren.
Hij gaf zich op voor topchef en zoals ik het las was toen nog niet bekend wat de prijs zou zijn?
Achteraf is het altijd leuk om te zeggen dat je het niet wilt, zeker als je 6 dagen opnametijd over 2 maanden kan sprijden met gratis aandacht voor je restaurant. 9 van de 10 'professionele' koks heeft sowieso wel een tent om naar terug te keren als ze het verneuken, of het spelletje hun niet bevalt en de andere 'kanshebbers' zitten nog op school.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Youp wilde de baan ook niet aangezien hij al een goed lopend bedrijf had, Topchef heeft 'm alleen maar meer werk opgeleverd.
Inmiddels is Youri ook alweer een jaar afgestudeerd.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef megamandy het volgende:
Van de week stond er een stuk over Yoeri in de nrc.next. Hij wilde helemaal niet die baan winnen, had hij ook bekend gemaakt. Na Een aantal jaar in sterrenzaken gewerkt te hebben, ook als chef de parti van de koude gerechten, is hij naar de hku gegaan om te studeren. En daar wil hij zich nu op concentreren.
Hij gaf zich op voor topchef en zoals ik het las was toen nog niet bekend wat de prijs zou zijn?
Heb ik inderdaad niet duidelijk opgeschreven. Bedoelde dat hij zich op de kunst wilde concentrerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inmiddels is Youri ook alweer een jaar afgestudeerd.
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/ikkombijjeeten/home/index.xmlquote:Vanavond gaat Sandra Schuurhof langs bij niemand minder dan Martijn Krabbé. Hij kookt voor chef-kok Robert Kranenborg en zijn dochter, maar ook voor zijn vrouw Amanda en de kinderen. Hij laat zien dat hij een ware keukenprins is en dit alles onder het toeziend oog van vriend Robert.
en dan begint? topchef 2011.5?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Heads up! We gaan weer verder, 22 Augustus!
Zag zonet de trailer voorbijkomen op RTL5
verkeerde topic zou dat dan zijnquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Ze hebben het niet voor niks de jonge professionals als subtitel meegegeven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
verkeerde topic zou dat dan zijn
Ik heb het een paar keer langs zien komen ja... allebei met zonnebrilquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie trouwens het filmpje van rtl viert de zomer gezien??
Dansende chefs
Geweldig hequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer langs zien komen ja... allebei met zonnebrildag Roos
![]()
Dat kan wel kloppen, de provincies gaan toch tegen elkaar strijden?quote:Gaat overigens om Topchef: De Provincies ofzoiets. Kandidaten uit alle provincies van Nederland gaan het tegen elkaar opnemen.
Ja, geweldig hè, schitterend!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie trouwens het filmpje van rtl viert de zomer gezien??
Dansende chefs
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
Dat kan wel kloppen, de provincies gaan toch tegen elkaar strijden?
22 augustus weer? Heerlijkdepeerlijk :-)quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Zuid-Holland Brabant
+1quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is patat. Ik noem gekookte aardappels toch ook geen 'kook'
In België noemen de aardappelen patatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
niet overal in Belgiëquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
In België noemen de aardappelen patat
Je moet ook niet naar aardappelen luisteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn patatten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Idd, met een of andere saus erbij die 'voor een keertje' wel te doen is ipv remia.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn patatten.
Verder bestel je over het algemeen een patatje met ipv. een frietje met.
maar goed, andere discussie, ander topic
Robert en Julius serveren vast gefrituurde aardappelpartjes ipv patat frites.
Ik bestel altijd een frietje met hoor, ook boven de rivierenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn patatten.
Verder bestel je over het algemeen een patatje met ipv. een frietje met.
Nee, die serveren in arachideolie gebakken aardappel die julienne gesneden isquote:Robert en Julius serveren vast gefrituurde aardappelpartjes ipv patat frites.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar aardappelen luisteren.
Met een lekker garnituur erbijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef roos85 het volgende:
Nee, die serveren in arachideolie gebakken aardappel die julienne gesneden is
En let op de snijwijzequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar geen geglaceerde worteltjes, want dat is erg jaren 70!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Khad no zo gezegd he, but ge wilde nie luistre zunne! 'T zijt hier den Hollandse Topchef! As ge begint over den patatten of frieten dan stop ik subiet met eten he!"
Istie wel lobbig genoeg?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En op de juiste binding van de saus!!
Bravo!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik mis het frisje, en de finesse!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:47 schreef SiGNe het volgende:
We leggen de lat nog hoger. De strijd? Meedogenloos!
Van mij mag J-J weer van de partij zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop trouwens dat die Pittige tante uit Limburg weer van de partij is. Legendarische topchef-tv was dat zeg.
Ja, dat is ook een baas.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van mij mag J-J weer van de partij zijn
[ afbeelding ]
Zeg dat welquote:
Dat zou wel leuk zijn, of dat ze zelf meer keuze vrijheid in het bereiden van gerechten hebben...quote:Het is te hopen dat ze op één of andere manier onze ideeën hebben gelezen, zoals een langere finale en niet steeds dezelfde producten. Ik kan me nog een week voorstellen met 3x asperges ofzo
We gaan de balans opmaken!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef roos85 het volgende:
Ik heb echt zin in het nieuwe seizoen
Of is het de spanning?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van mij mag J-J weer van de partij zijn
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Het begint 22 Augustus weer heren, de promo zwerft al rond op RTL
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij wist het toch al, Rozepoos?
Ik ben je bitch nietquote:
nee, en ben niet de enige vrouw in dit topicquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij wist het toch al, Rozepoos?
Het was bedoeld voor Fragadder en Signequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef roos85 het volgende:
nee, en ben niet de enige vrouw in dit topic
Flauw excusesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het was bedoeld voor Fragadder en Signein de topicschop had ik al gezegd dat de 22ste het weer begint
nou enquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nietes, je hebt m'n post toen zelfs nog gequote
Ik geloof dat ik van het weekend een beetje teveel hersencellen heb weg gedronkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je het nog niet wistLEUGENS!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik van het weekend een beetje teveel hersencellen heb weg gedronken
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:50 schreef roos85 het volgende:
Dansende chefs:
wie maakt een gifje?
1:39 - 1:42
en BBQ chefs:
1:57 - 2:00
Hahaha baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:20 schreef Dekatria het volgende:
Hahaha baasheldin Ephenlania staat ook weer klaar hier.. die pompoen is nog steeds niet doormidden!
valt me nog mee dat dat mes niet in d'r buik of arm is beland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag m'n moeder laatst ook zo'n soort actie doen, stuk kaas snijden met een bot vleesmes, kostte 'r ook bijna een vinger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef Dekatria het volgende:
Valt me overigens tegen dat het vervoermiddel der chefs niet in de OP staatGheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In UI formaat wordt ie iets kleiner/slechter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
briljant
![]()
dankje
edit: zou je hem in UI formaat willen plaatsen?
dan reserveer ik deze alvast
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef Dekatria het volgende:
Valt me overigens tegen dat het vervoermiddel der chefs niet in de OP staatdat ding is wel de hipste in zijn soort hoor! geef maar toe je wilt er zelf ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:40 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
In UI formaat wordt ie iets kleiner/slechter.![]()
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 09:17 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik kan ook niet wachten hoor, heb er weer zo'n zin in!
Tof hequote:Op zondag 7 augustus 2011 09:11 schreef Cateye2011 het volgende:
Ha Roos, dat is ook een hele gave IU hoor, geweldig!!
Volgens mij krijg je eerst die voorrondes per provincie en daarna weer het oude concept? Dus duurt vast nog even voordat ze mensen in het felbegeerde " Topchef Restaurant" willenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:32 schreef Cateye2011 het volgende:
Hey nou staat ie er, super!
Ik ben benieuwd of we ueberhaupt wel gast kunnen zijn...ik ga eens kijken hoe en of je je op kan geven.
Ik dacht dat na de voorrondes alles behoorlijk "live" was?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Cateye2011 het volgende:
Ach wat dom van me, ik neem aan dat alle opnamen al klaar zijn...ik zie ook niks staan bij RTLtickets. Dan maar wachten tot het volgende seizoen!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:35 schreef Dekatria het volgende:
Mag ik trouwens een UI van de grootste onbezongen Topchef-held?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:36 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi Drasss, ik hoop dat je gelijk hebt, ik zal het in ieder geval goed in de gaten houden.
Gaat hier wel, maar ik heb dit gematigde zomerweer liever dan van die plakhittequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ga nu lekker in de zon zitten mensen, het is schitterend zomerweer hier in de Corrèze, ik hoop dat het bij jullie ook lekker weer is?
Du vin, du pain, du Boursin!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:35 schreef Dekatria het volgende:
Mag ik trouwens een UI van de grootste onbezongen Topchef-held?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je! Gelukkig is het niet heet, denk een graadje of 25 met een beetje wind.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaat hier wel, maar ik heb dit gematigde zomerweer liever dan van die plakhittegeniet van je verdere vakantie!
Vette promo!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, mijn oude vertrouwde UI is weer present.
Thanksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En welkom terug Bobbie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |