SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 4% gewijzigd door Sideshowbobbie op 20-05-2011 20:22:12 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Masterchef Australia vanaf maandag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie nou al op tegen aanstaande maandagavond, 7 uur. De leegte
Is Masterchef Aussie dan niet op tv?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie nou al op tegen aanstaande maandagavond, 7 uur. De leegte
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Masterchef Australia vanaf maandag.
En de buitenlandse programma's vind ik dan weer niet zo interessant..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Masterchef Australia vanaf maandag.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En de buitenlandse programma's vind ik dan weer niet zo interessant..
Masterchef Australia is een uitzondering.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En de buitenlandse programma's vind ik dan weer niet zo interessant..
Misschien dat ik me er even aan waag. Maar het kan nooit zo leuk zijn als Topchefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:14 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Masterchef Australia is een uitzondering.Leuk programma.
Sowiesoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef fespo het volgende:
een fok! meet in een uitzending van topchef #3
allemaal fokkers aan de tafels.
Niets is zo leuk als Topchefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien dat ik me er even aan waag. Maar het kan nooit zo leuk zijn als Topchef
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef fespo het volgende:
een fok! meet in een uitzending van topchef #3
allemaal fokkers aan de tafels.
Ook daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ga ze missen, Juul en the Robsterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien dat ik me er even aan waag. Maar het kan nooit zo leuk zijn als Topchef
best een prestatie op in elke reeks te posten (behalve #54)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ga ze missen, Juul en the Robster
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef fespo het volgende:
[..]
best een prestatie op in elke reeks te posten (behalve #54)
http://forum.fok.nl/user/history/340762
En vanaf #1? Ondergetekende welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef fespo het volgende:
[..]
best een prestatie op in elke reeks te posten (behalve #54)
http://forum.fok.nl/user/history/340762
Ja, baas boven baasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En vanaf #1? Ondergetekende wel
quote:
wowquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, het is immers al uitgezonden. Had je het niet in de TT gezien, dan wel in het topic zelfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Waard om terug te kijken? Dikke spoilert in de TT![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef fespo het volgende:
[..]
wow![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
True. Ik had al verwacht dat zij het werd. Ze was erg sterk de laatste afleveringen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, het is immers al uitgezonden. Had je het niet in de TT gezien, dan wel in het topic zelf
Ik las het net op Twitter jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dit zie je toch in Myat zonder dat je het wil zien man, dwaas. Echt een achterlijke actie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, het is immers al uitgezonden. Had je het niet in de TT gezien, dan wel in het topic zelf
Zeik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zie je toch in Myat zonder dat je het wil zien man, dwaas. Echt een achterlijke actie.
Het is gewoon een gegronde klacht hoor. Spoilers in topics zijn prima en terecht, je moet he twel gewoon normaal kunnen bespreken. Een spoiler in de TT, zeker van dit niveau, is gewoon echt te achterlijk voor woorden.quote:
Mee eens.. evt topic veranderen inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef wonderer het volgende:
Weer een vrouw dus.. apartBen benieuwd of ze op de patisserie afdeling van Bridges terecht gaat komen nu.
En inderdaad beetje suffe actie van de TT, zeker met het feit dat ie automatisch in the AT komt van mensen...
Ah, al aangepastquote:Topchef #57: Met winaar van Topchef 2011!
De wereld vergaat morgen pas hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een gegronde klacht hoor. Spoilers in topics zijn prima en terecht, je moet he twel gewoon normaal kunnen bespreken. Een spoiler in de TT, zeker van dit niveau, is gewoon echt te achterlijk voor woorden.
Sure, ik ben het alweer vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De wereld vergaat morgen pas hoor
Bovendien is het nu aagepast.
als je het niet wil weten moet je FOK! negeren, zelfde als een voetbaluitslag niet willen weten maar wel teletekst aanzettenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Tim86 het volgende:
TS, bedankt dat je de finale hebt verziekt voor iedereen die het nog terug wil kijken..
Sorry hoor, dat slaat echt nergens op. Een hele site niet openen omdat iemand zo nodig de winnaar in de TT wil zetten in plaats van in het topic zelf?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het niet wil weten moet je FOK! negeren, zelfde als een voetbaluitslag niet willen weten maar wel teletekst aanzetten
Dat lijkt me heel wat anders, maar goed, ik ga er maar niet op in. Als je enigszins logisch kan nadenken dan snap je dat dit een naai-actie is tegenover iedereen die het nog terug wil zien en dat is hier een grote groep met ook veel vaste posters.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het niet wil weten moet je FOK! negeren, zelfde als een voetbaluitslag niet willen weten maar wel teletekst aanzetten
Nogmaals: NATUURLIJK mag je het normaal bespreken in dit topic, maar om de grootste spoiler uit het programma in een topictitel te zetten die iedereen ziet is gewoon overbodig. Die TT is letterlijk het enige dat je niet kan vermijden, de rest is eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef fespo het volgende:
ja en hoe lang moeten we dan wachten? misschien kijkt iemand het volgende week pas.
ik vind het pas een spoiler als het nog niet op tv is geweest, anders moet je er gewoon rekening mee houden dat het ok fok! kan staan.
of mogen we in deze topic ook nog niks zeggen?
je hebt gelijk, ik vermijd alleen in dergelijke gevallen alle gevaren. Maar ik begrijp je ergernis nu wel ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel wat anders, maar goed, ik ga er maar niet op in. Als je enigszins logisch kan nadenken dan snap je dat dit een naai-actie is tegenover iedereen die het nog terug wil zien en dat is hier een grote groep met ook veel vaste posters.
Die staan gewoon online toch? Of vind je dat niet prettig kijken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat ze het timeslot niet opvullen met herhalingen van de vorige Topchef..die moet ik nog zien
Klopt en zo ga ik ze ook terugkijken, maar dagelijks op tv is toch wel leukerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die staan gewoon online toch? Of vind je dat niet prettig kijken?
Kraan en Juul spreken volgensmij ook alleen maar campingengels, en qua frans komen ze volgensmij ook niet veel verder dan keukentermen waarvoor je geen LOI cursus nodig zal hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien trouwens, Moniek moet eerst wat LOI-cursusjes volgen voor haar talen..
Dat was inderdaad erg pijnlijk (hoewel ik ook zo gauw niet had geweten hoe ik het had moeten zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt en zo ga ik ze ook terugkijken, maar dagelijks op tv is toch wel leuker
Moet het nog maar zien trouwens, Moniek moet eerst wat LOI-cursusjes volgen voor haar talen..
Het zou mij ook niks verbazen dat er tijdens de finale toevallig een vacature open was op de pattiserie afdeling.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb er toch een beetje een raar gevoel aan overgehouden. Zeker met die aflevering bij Bridges in het achterhoofd.
Met keukentermen kom je een heel eind ja, maar gewoon normaal kunnen communiceren in het Engels en Frans lijkt me toch wel handig..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kraan en Juul spreken volgensmij ook alleen maar campingengels, en qua frans komen ze volgensmij ook niet veel verder dan keukentermen waarvoor je geen LOI cursus nodig zal hebben.
Kraan heeft er jaren gewoond en gewerkt dan pak je de taal een stuk sneller op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kraan en Juul spreken volgensmij ook alleen maar campingengels, en qua frans komen ze volgensmij ook niet veel verder dan keukentermen waarvoor je geen LOI cursus nodig zal hebben.
Ik weiger in Nederland om in het Frans te spreken, tegen wie dan ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met keukentermen kom je een heel eind ja, maar gewoon normaal kunnen communiceren in het Engels en Frans lijkt me toch wel handig..
Bon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik weiger in Nederland om in het Frans te spreken, tegen wie dan ook.
Dus je gebruikt geen paraplu, portemonee of toilet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik weiger in Nederland om in het Frans te spreken, tegen wie dan ook.
Ik gebruik nooit de woorden portemonnee en toiletquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus je gebruikt geen paraplu, portemonee of toilet?
Aha, meende ik al. Maar zo goed sprak hij geen Frans, vond ik. Daar was l' âmstère beter in.quote:
Het klonk allemaal wel leuk ja, maar die woordenschat was niet bijzonder. Type dat alles letterlijk vertaalt uit het Nederlandsquote:
Fixed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kraan heeft er jaren gewoond en gewerkt dan pak je de taal een stuk sneller op.
M'n vader heeft vroeger ook een jaar in Parijs gewoond, die spreekt ook nog prima Frans.
Je zal er wel moeten want Engels spreken ze er amper en als ze het wel kunnen spreken zijn ze er meestal te beroerd voor.
Over Juul valt er niet veel te vinden waar hij zijn opleiding heeft gehad en óf hij een (koks)opleiding heeft gehad
Vorige week Vrijdag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand in welke aflevering jonnie boer zat? ik wil ben op zoek naar het recept van dat gerecht met kaviaar en eidooier, maar het staat niet op rtl gemist. misschien staat de hele aflevering er wel nog op, maar ik weet de datum niet.
Of Moniek met haar I was on mij spot toen ze haar dessert serveerde in Bridgesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:59 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Het klonk allemaal wel leuk ja, maar die woordenschat was niet bijzonder. Type dat alles letterlijk vertaalt uit het NederlandsKranenborg spreekt veel beter Frans, logisch ook als je daar jaren gewoond en gewerkt hebt.
Moniek overigens terechte winnaar. Beetje een hatelijk imago maar koken kan ze wel.
Hehe, Britjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Inderdaad, Moniek denkt waarschijnlijk dat het Bridges heet omdat er van die kleine Britten rondlopen
Als jij gelijk mocht krijgen dan is het wel sneu voor Moniek. Heeft zij haar kont afgewerkt om TopChef te worden, heeft zij die baan, en dan ligt zij na 2 maanden er al weer uit omdat zij het niveau niet kan bijbenen. Ik denk dat Robert en Juul dan ook wel zoiets hebben van : "Okay, dat was dus geen succes" Maar we zullen het wel zien. Blijft wel dat Moniek goed kan koken...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
ik neem aan dat ze ook iemand gekozen hebben die het best bij hun past en waar ze het meest aan hebben.
+ dat er vast ook gewoon een proef termijn is en bij niet goed functioneren zal ze er binnen een maand gewoon uit vliegen.
die kans lijkt mij trouwens vrij groot.
je kan niet van een meisje met een paar jaar ervaring en een MBO koks opleiding verwachten te kunnen concurreren met top koks.
Dan nog kan ze er veel leren en het staat goed op je CV.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
ik neem aan dat ze ook iemand gekozen hebben die het best bij hun past en waar ze het meest aan hebben.
+ dat er vast ook gewoon een proef termijn is en bij niet goed functioneren zal ze er binnen een maand gewoon uit vliegen.
je kan niet van een meisje met een paar jaar ervaring en een MBO koks opleiding verwachten te kunnen concurreren met top koks.
en was nog nooit in Amsterdam geweest. schattig.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef fespo het volgende:
ze mag ook lekker veel reizen of verhuizen. ze woon -t/de in Geldrop.
Dan kijk je eerst de aflevering terug en dan zet je daarna het topic aan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nogmaals: NATUURLIJK mag je het normaal bespreken in dit topic, maar om de grootste spoiler uit het programma in een topictitel te zetten die iedereen ziet is gewoon overbodig. Die TT is letterlijk het enige dat je niet kan vermijden, de rest is eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:43 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
Dan kijk je eerst de aflevering terug en dan zet je daarna het topic aan!
Eigen schuld!
Weet jij waar ze allemaal gewerkt heeft dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
En als je hierop terecht komt ben je wel aan het zoeken. Dus kijk gewoon eerst de aflevring en ga dan internetten! Kansloos!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef Steeven het volgende:
[..]Dit topic zet zichzelf aan zonder dat je erin reageert hoor. Wie zegt dat er doelbewust naar het forum is gegaan om Topchef; net of dit de enige topicreeks is die mensen volgen.
Je snapt het niet helemaal geloof ik. De naam van de winnaar stond in de titel en die zie je staan in je actieve topics zonder dat je er iets aan kan doen, maar goed, die discussie is allang gevoerd en we zijn allang allemaal weer vriendjes, dus je vist echt een hele oude koe uit de sloot.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
En als je hierop terecht komt ben je wel aan het zoeken. Dus kijk gewoon eerst de aflevring en ga dan internetten! Kansloos!
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
En als je hierop terecht komt ben je wel aan het zoeken. Dus kijk gewoon eerst de aflevring en ga dan internetten! Kansloos!
Jij gebruikt je MyAt niet, denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
ikke ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Luuksor het volgende:
Koks, of ze nou chef de partie zijn of niet, verdienen doorgaans niet veel hoor. Boven de 2000 bruto (plus fooi dan weer wel) zal je niet snel uitkomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |