abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:58:07 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97857662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Saffier het volgende:
Ze zullen morgen wel denken in het zh :X
hihi dat dacht ik ook! Maar ik vind em wel zielig :*
Sterkte morgen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:09:55 #252
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_97858523
Ach, die arme Tobias. Gelukkig dat jullie morgen al zo vroeg terecht kunnen. Sterkte alvast!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:33:26 #253
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97859914
:o Saffier! Wat sneu voor Tobias. Succes morgen! En laat ze maar denken ;) Als je erop zou worden aangesproken weet je dus dat je het niet persoonlijk moet opvatten, maar dat er een oplettend iemand in het zkh werkt die zijn/haar taak als signaleerder serieus neemt.

Rocka, die van ons slaapt ook nog steeds in of naast ons bed hoor! Heerlijk en niets mis mee, imo.

Karin, het zou zo maar kunnen dat de juf van Meike net pas is begonnen, niet zo veel ervaring heeft met kleuters, geen goede collegiale begeleiding krijgt. Toen ik voor het eerst kleuters kreeg heb ik dat écht als een nieuw vak ervaren waar ik me totaal niet voor voelde opgeleid, in organisatorisch opzicht dan. Het zou niet zo moeten zijn, maar het kan best dat Meikes juf het maar uit moet zoeken. Wat niet wil zeggen dat jouw kind daar 'de dupe' van moet zijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 juni 2011 @ 21:40:16 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97860343
Saffier, Isa is ook zo'n brokkenpiloot die altijd overal blauwe plekken en schaafwonden heeft. Marije van hier (onze consulatiebureau kinderarts) en ook de kinderarts in het ziekenhuis zeiden dat dat bij een gezond actief kind hoorde. En dat er op hele andere plaatsen blauwe plekken zouden zitten als het niet ok was ;)

Heel veel succes morgen!

Vrijdagmorgen hebben we weer even gesprekje met de juf, ben eens benieuwd :P Isa zei dat ze weer cito gehad hadden en dat het niet zo geweldig gegaan was.

Vraagje, Isa is (sinds de julistorm van afgelopen jaar) doodsbang voor onweer... Iemand tips?

[ Bericht 6% gewijzigd door Sjeen op 07-06-2011 21:49:14 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:08:56 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97862345
Succes morgen Saffier!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:12:57 #256
37150 livelink
pi_97862610
Niet echt een tip, Sjeen. Job is ook zo bang voor onweer. Wat wel helpt (als het onweer niet te dichtbij is) is om hem mee te laten tellen tussen de flits en de donder. En dan uitleggen dat het onweer best wel ver weg is. Als het onweer zo dichtbij is dat de bliksem en de donder bijna tegelijkertijd zijn, dan hou ik hem stevig vast en vertel hem over de sluizen vlakbij ons huis en dat die zoveel hoger zijn en dat de bliksem het liefst daar naar toe gaat.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:14:59 #257
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97862769
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef Sjeen het volgende:
ben eens benieuwd :P
Gheghe. :D ;) Je krijgt vást op je donder omdat ze die Cito heeft verknald! :(
Qua onweer geen tips, wel rot voor Isa.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 juni 2011 @ 22:21:39 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97863318
Ik ben net met haar op de heup bij ons aan het raam gaan kijken. Heb inderdaad ook verteld over het tellen tussen bliksem en donder en we hebben gekeken of we de bliksem echt zagen ipv alleen verlichte hemel. Was jammergenoeg niet zo, dus ik heb beloofd dat we dat op internet gaan opzoeken morgen. Geloof dat het scherpe randje er nu een beetje vanaf is...

Ik vind het niet heel vreemd dat ze zo bang is, die storm vorig jaar was zo akelig, dat maakte mij zelf bang... Er zijn toen complete dakdelen door de straat komen waaien :@

Die Cito... we zien wel :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:29:31 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97863908
Ik ben 27, en onweer vind ik nog steeds een soort eng. Ik kruip dan liever tegen m aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97865152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef chacama het volgende:
oh en dat boek wat ik bedoelde is: Naar school van Ewald Vervaert. Omschrijft heel mooi de ontwikkelingssprongen en ook waarom een kind het de ene nog niet kan en de andere keer wel.
Bedankt voor de tip chacama! Ziet er erg interessant uit, staat even op het verlanglijstje hier
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:41:26 #261
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97868209
arme tobias, kusje op alle blauwe plekken en builen en heel veel succes morgen! :*

ingrid, hoe gaat 't inmiddels met kim?
in de haak.
pi_97874925
Heel veel succes vandaag in het zh Saffier!
:* voor Tobias!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:24:01 #263
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97875518
Hij wilde dat papa met 'm mee naar boven ging dus ik zit nu braaf te wachten ;)

@ moonah, dat had ik idd ook al bedacht :Y @ sjeen: op de schaafplek op zijn ribben na zijn er idd geen 'rare' plekken te zien. En dat is maar goed ook natuurlijk ;)

@ onweer: Tobias is ook een tijd erg bang geweest voor onweer. Hij wil nooit bij ons in bed maar toen was ik bij hem gaan liggen :D Op een gegeven moment heb ik het hele onweerverhaal een schop gegeven en er mijn eigen draai aan gegeven, midden in de nacht, het kwam spontaan bij me op: De wolken vieren feest met hele harde muziek. En op feestjes worden foto's gemaakt (de flitsen). Hij pikte dat onmiddellijk op en nu nog steeds vieren de wolken feest bij ons als het onweert.
Job bijv zal vast te groot zijn voor dit verhaal maar misschien dat iemand anders er wat aan heeft.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:46:27 #264
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97876914
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:24 schreef Saffier het volgende:
Op een gegeven moment heb ik het hele onweerverhaal een schop gegeven en er mijn eigen draai aan gegeven, midden in de nacht, het kwam spontaan bij me op: De wolken vieren feest met hele harde muziek. En op feestjes worden foto's gemaakt (de flitsen).
Briljant! :D (hier gelukkig niet nodig).
Issie al weg Saffier? Hoe was hij er onder? En jij?
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:20:41 #265
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97877682
Hij was om 9.30 weer terug op zaal en sliep toen lekker. Inmiddels heeft hij 2 (kleine, 20cc) ijsjes op en nu kijkt hij al liggend tv.
Ah hij zegt nu dat hij naar huis wil O+ daar moet hij even op wachten, ontslag volgt nl tussen 16 en 17 uur.
Mijn bikkeltje O+
Ylana
pi_97877709
Fijn dattie al klaar is Saffier! En wat moeten jullie lang wachten voor je naar huis mag!! Amber mocht al redelijk snel weer naar huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:31:28 #267
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97877949
Dat is standaard in het Sophia, Vicky. Ik vind het prima zo.

Tobias had er vanmorgen helemaal zin in Moonah! Die ging al huppelend met ons mee. Hij wilde dat papa mee ging naar boven dus dat heb ik allemaal niet meegekregen. De ingreep zelf duurde maar 20 minuten. Bij het wakkerworden was papa nog steeds boven en die was er dus ook bij. Het 'nare' gedeelte heeft papa dus opgevangen O+ Ik was niet eens zo heel zenuwachtig ofzo maar ben blij dat we het gehad hebben. Het was echt hoog tijd dat de amandelen eruit gingen. Ze hebben zijn neusamandelen ook meteen maar verwijderd. Die waren ook wat vergroot.
Ylana
pi_97877971
aha oke!

Wat schattig dat T. huppelend meeging :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 juni 2011 @ 10:34:30 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97878036
Fijn dat het alweer achter de rug is, Saffier! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_97878534
Fijn dat het al klaar is Saffier!

Met Kim gaat het een stuk beter! Geen rare ijlende koortsaanvallen gehad gisteren! Ze kijkt weer normaal en heeft ook geen vies oog meer.
Gisteren wel drama met slapen, uiteindelijk op de bank in slaap gevallen. En uiteindelijk in haar eigen bed doorgeslapen. Niet meer gehoord!
Juf zei vanmorgen ook dat ze weer normaal kijkt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:38:11 #271
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97880276
fijn dat Kim weer is opgeknapt!
Ylana
pi_97882144
Fijn dat het achter de rug is voor Tobias!
Bikkel is hij zeker!

En Kim weer opgeknapt, dat is ook wel een opluchting zeker?!

Thanks voor jullie reacties op mijn vraag, meike heeft deze week vakantie maar ik zal volgende week eens met de juf gaan babbelen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_97889691
Zeker een opluchting!

Kim heeft een meisje uit de klas te spelen. Voor het eerst hier, wel vaker daar geweest.
Ze wil tv kijken en Kim graag boven spelen. Tv gaat zo uit, dan wil ze weer tekenen en Kim boven spelen. Kim wil alleen maar boven spelen en het meisje absoluut niet.
Nog tips (ook voor een volgende keer) om dit op te lossen?

Ze is toch maar gaan plakken en tekenen ...

[ Bericht 9% gewijzigd door _Ingrid_ op 08-06-2011 15:57:27 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:19:54 #274
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97891362
ingrid, ik weet niet of het streven altijd moet zijn om ze per se samen te laten spelen/hetzelfde te laten doen. ik ben daar vrij losjes in. als ze het allebei naar de zin hebben vind ik het niet zo erg dat de een iets anders doet dan de ander. soms help ik ze er wel een beetje bij, want zeker voor cato is het vaak best moeilijk om echt samen te spelen.
in de haak.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:52:21 #275
37150 livelink
pi_97895444
Samen spelen hoeft van mij ook niet. Ik wil ze wel het liefst voor de vorm nog op één etage hebben.
Tja, en dan hou ik wel vast aan de regel dat de gast de eerste keus heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')