Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoondquote:
MissB en ik zijn op de 13de jarigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoond
ik was ooit 13 jaar oudquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoond
Van dezelfde maand?quote:
't is dat je zo ver woont.... anders had je de passoa wel mogen opdrinkenquote:
Gewoon als opstartertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef bebbel het volgende:
'k had niet gehoopt dat dat nodig was eigenlijk![]()
Zo goed als werkloos.... hmmm opdrachtenbestand dunt uit.... dat herken ik welquote:Nou eh, ik ben bebbel. Single dus. Tot op voor kort zat ik daar niet echt mee verder. Soms wel, zoals nu. Vrijdagavond. Ben 'n zo goed als werkloze freelance afgestudeerde ontwerper van 29
Nee. Ik in oktober (net als Rival) en zij maandje laterquote:
Nee dat dan helaas weer nietquote:
Was het lastig vinden jong?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
E_M... you are so F^&*^&* right!!!!!
en hoi!
...nouja zitten mee is een groot woord. Is al heel wat dat ik hier reageer. Is voor het eerst dat ik me ook single voel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is dat je zo ver woont.... anders had je de passoa wel mogen opdrinken
[..]
Gewoon als opstartertje
[..]
Zo goed als werkloos.... hmmm opdrachtenbestand dunt uit.... dat herken ik wel
En waarom zit je nu met het Single zijn?
Goed bezig....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb voor het laatst gelegde gras voor het eerst gemaaid, was nu wel lang genoeg. Meteen even gesproeid. En begonnen met leggen van tegels op een andere plek. Maar dat kan beetje bij beetje. Binnenkort even wat zakken zand halen om de tegels van het rijpad recht te leggen. Liggen nu nog gewoon op de aarde en zakken hier en daar in. Weet straks precies waar ik heb moet opvullen. Al met al houdt het mij van de straat en wat beweging kan geen kwaad
Jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik in oktober (net als Rival) en zij maandje later
Wat had je uitgespookt..?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef bebbel het volgende:
[..]
...nouja zitten mee is een groot woord. Is al heel wat dat ik hier reageer. Is voor het eerst dat ik me ook single voel.
Maargoed, soms ja, dan mis ik het wel. Waarom? Groot leeg bed. Geen knuffels. Etc. Doe alles maar alleen meestal. Soms breekt dat me een beetje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En ik loop wat jaartjes voor hequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]Dat overkomt me wel vaker...
Hoi! Ook lekker weekend?
Ik wel.
Of jij je daar ooit iets van zal aantrekkenquote:
Remlof op zijn nummertje gezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hoeveel?quote:
Masterlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]was vrij vandaag.... deelgenomen aan een masterclass... die was goed
Ga je me nu om mijn leeftijd vragen?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef bebbel het volgende:
[..]
...nouja zitten mee is een groot woord. Is al heel wat dat ik hier reageer. Is voor het eerst dat ik me ook single voel.
Maargoed, soms ja, dan mis ik het wel. Waarom? Groot leeg bed. Geen knuffels. Etc. Doe alles maar alleen meestal. Soms breekt dat me een beetje op.
moehahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je me nu om mijn leeftijd vragen?
Ik BBQ eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed bezig....
Ennuh.... je mag natuurlijk BBQ-en maar dan regel ik de rest wel (aka 't eten wat erop moet)
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dan is dit een prima plek om er over te hebben
Eh, nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij je daar ooit iets van zal aantrekken
quote:
ik het dubbele plus 2quote:
Jij bent helderziend?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
En Miss, hoest met jou en jouw dekhengst?
Ben je weer in DE? Of zit je daar nog in het verre buitenland?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masterlijk!
Deze lente is zo ongelooflijk lekker, word er echt blij van
Mja, met een vriend met wie ik veel om ga haal ik meestal Thais ofzow en dan biertje er bij. Ik ben snel tevree.quote:
dat kost rekenwerk...quote:
Niet! Je mag hier niet 'huilen'!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dan is dit een prima plek om er over te hebben
Nee, ben 4 weken lang moedergans voor 6 Colombianen, 1 Venezolaanse en 1 Francaisequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je weer in DE? Of zit je daar nog in het verre buitenland?
dat doet pijn aan je voetjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom die p.i.?ik wil ook eens een open deur intrappen
Dat heb ik gelukkig weer wel. Lekker in de zon zitten, drankje er bij (alcoholisch) en muziekje aan. Heerlijk zeg.quote:
vermenigvuldigen gaat voor optellen he...quote:
dat was je iq?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vermenigvuldigen gaat voor optellen he...
13x2+2=28
Je wilt een huilie batsen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik moet toch ergens een huillie doen
Als jij dat wil denkenquote:
* clevybiedt stiekum ff een schouder aan.. incl zakdoekjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ikke wel. Nee hoor alleen hoeveel muts jonger is dan jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je me nu om mijn leeftijd vragen?
Dacht ik alquote:
Kijk dan ff in HVJJNquote:
Ik probeer het voor de geest te houden, maar de mi is echt slechtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben 4 weken lang moedergans voor 6 Colombianen, 1 Venezolaanse en 1 Francaise
Volgende maand waarschijnlijk Colombia en/of Mexico. Dus dat gaat goed. En eind van de maand een aanbod, als het goed is.
nah.. dan was je rekenvaardigheid vast wel wat minder.. maar een kans om wat op te naaien laat ik niet zomaar liggenquote:
Zo hoogquote:
Lost in Germany / Perdido en Alemaniaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik probeer het voor de geest te houden, maar de mi is echt slecht
E_M en in een rijtje er achter aan de 8 peoples helemaal pluizig...
Dan zal je echt veel beter je best moeten doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. dan was je rekenvaardigheid vast wel wat minder.. maar een kans om wat op te naaien laat ik niet zomaar liggen
zal er eens over denken.. ben kei moe.. en nog druk weekend te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je echt veel beter je best moeten doen.
Neh, niet zo bedoeld... maar ik ken wel een huillie en tevens mega-draaikont die ik zo zou doenquote:
Tnx... maar vandaag eerlijk gezegd niet nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevybiedt stiekum ff een schouder aan.. incl zakdoekje
ikke?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh, niet zo bedoeld... maar ik ken wel een huillie en tevens mega-draaikont die ik zo zou doen
Ik doe even huillie over mijn vliegangstquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet dat de kans groter dat je op de weg naar het vliegveld verongelukt dan als je in het vliegtuig zitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe even huillie over mijn vliegangst
Maar je bent dan ook een kei in dat soort dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Lost in Germany / Perdido en Alemania
3 weken lang 4 talen spreken dagelijks valt zwaar. Echt vermoeiend. Maar het gaat wel erg lekker.
Het is een [Single], we zijn allemaal huilliesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Skatje... ik ken jou niet als huillie of draaikont....
Mag hoor....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik doe even huillie over mijn vliegangst
das lief.. maar:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Skatje... ik ken jou niet als huillie of draaikont....
dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een [Single], we zijn allemaal huillies
Mwah, dat valt ook wel weer mee. Alhoewel ik wel vaak mijn achterste draai met het sporten denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Close your eyes and enjoy the ride that Engel is gone give youquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag hoor....
Please fasten your seatbells and keep your hands were we can see them
O... maar niet allemaal draaikonten....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
Dan moet je ze eens zien dansenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... maar niet allemaal draaikonten....
quote:
Daar had ik het niet eens over...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Close your eyes and enjoy the ride that Engel is gone give you
nope.. das waar.. ben zo koppig als ik groot ben.. maar of dat nou altijd goed uitpaktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..].... maar geen draaikont.... je bent direct etc. maar ik heb je nog niet snel van mening zien veranderen...
Vast niet.... maar who cares heb ik vandaag geleerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
nope.. das waar.. ben zo koppig als ik groot ben.. maar of dat nou altijd goed uitpakt
Dit is singles en het is vrijdag. En ik ben man.quote:
Is dat per gereisde kilometer of per tijdseenheid of hoe berekenen ze dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat de kans groter dat je op de weg naar het vliegveld verongelukt dan als je in het vliegtuig zit
Oke. je hebt je punt gemaakt....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is singles en het is vrijdag. En ik ben man.
Per gereisde kilometer vallen in het vliegtuig minder dodelijke slachtoffers dan bij andere voertuigenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat per gereisde kilometer of per tijdseenheid of hoe berekenen ze dat?
genoeg alcohol en je bent er zo overheen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vast niet.... maar who cares heb ik vandaag geleerd
omdat als je crasht je meestal buiten het vliegtuig terecht komt...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Per gereisde kilometer vallen in het vliegtuig minder dodelijke slachtoffers dan bij andere voertuigen
Scherpquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat als je crasht je meestal buiten het vliegtuig terecht komt...
Ik heb al wijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef clevy het volgende:
[..]
genoeg alcohol en je bent er zo overheen..
wil je er over praten? kennis delen ofzo..
glaasje wijn
Welnee, je verbrandt doorgaans levend in het vliegtuig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat als je crasht je meestal buiten het vliegtuig terecht komt...
dan hoef je zelf niets te bedenkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb al wijn(zelfs die is lekker na de masterclass
)
En zeker... ik hou van kennis delen
Dan krijg je wel korting bij het crematoriumquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, je verbrandt doorgaans levend in het vliegtuig!![]()
Het was vergeten wie zijn moeder ook al weer was?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
AAARRRRGGGGGHHHH Kledders![]()
En dan met name mijn vergeetachtige kledder
Stomme garpje.... (ik hoefde niet te glimlachen... maar een mondhoek is wel naar boven gegaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Dan krijg je wel korting bij het crematorium
Doe dat....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef bebbel het volgende:
kledder of geen kledder wat het ook is ik moet echt ff cola halen zodat ik nog ff wakker kan blijven
van cola wordt je lelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe dat....mijn cola is ook op zie ik net.....
Humor is van mijn sterke kantenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stomme garpje.... (ik hoefde niet te glimlachen... maar een mondhoek is wel naar boven gegaan)
Dan heb je dat zeker genoeg gedronken in het verledenquote:
Nee dat weet ie helaas nog wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was vergeten wie zijn moeder ook al weer was?
solliciteren bij de suicidalen hulplijn zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Humor is van mijn sterke kantenmisschien moet ik daar iets mee gaan doen.
Kledder is een kind.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef bebbel het volgende:
kledder of geen kledder wat het ook is ik moet echt ff cola halen zodat ik nog ff wakker kan blijven
klopt.. veeeeeel te veel..valt niet meer terug te draaien zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je dat zeker genoeg gedronken in het verleden
Ik blijf het een stom woord vinden.quote:
Op het moment vind ik huppelkind ook even stom dus het past welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf het een stom woord vinden.
goed zo dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat weet ie helaas nog wel.
Paar weken terug al gesprek met hem gehad over dat als ze iets aan hem doorgeven dat hij het moet opschrijven of een briefje moet vragen.
Mee mama hoeft niet ik onthoud het wel!
Net een gesprek met kledder:
Mama volgende week woensdag ofzo hebben we een training voor save the last dance.
- Woensdag ofzo?
Ja in de muzeval of in het CQ
- Muzeval of CQ, hmm hmm
Ja om 7 uur of 8 uur
- Duidelijk verhaal monster, lekker kort.
Sorry ik ben het vergeten.
- Ja en nu?
Nou dan kan jij toch wel even bellen om het uit te zoeken?
- Of ik doe helemaal niks en misschien dat je dan gaat leren om dingen op te schrijven of om briefjes te vragen!
Nu is hij boos op mij omdat ik het niet wil gaan uitzoeken
Doe maar niet dan lachen de mensen die bellen zich dood. En dat is nu juist weer niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
solliciteren bij de suicidalen hulplijn zeker
Ik ga nooit meer cola drinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef clevy het volgende:
[..]
klopt.. veeeeeel te veel..valt niet meer terug te draaien zeker
Huppelkledderkindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment vind ik huppelkind ook even stom dus het past wel
Alsof ik dat volhoudquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik dat volhoud![]()
Morgen heb ik dat allemaal uitgezocht hoor.
Dat heet ouder zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent al net zo consequent als ik
Ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent al net zo consequent als ik
nah.. jij bent vast immuunquote:
Cola werkt echt niet bij mijquote:
Duits is kut. Spaans gaat ook moeizaam merk ik, daar moet ik echt aan werken. Uitgebreidere woordenschat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook een kei in dat soort dingen
(ik zie mij het niet eens doen in 2)
Ik zeg niet dat je het vloeieeeeeeeeeeeeeeeeend spreektquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
Duits is kut. Spaans gaat ook moeizaam merk ik, daar moet ik echt aan werken. Uitgebreidere woordenschat.
Ben nogal perfectionistisch.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het vloeieeeeeeeeeeeeeeeeend spreekt
vloeibaar taalgebruikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het vloeieeeeeeeeeeeeeeeeend spreekt
Doe eens delen!quote:
* tijnbrein geeft huppeltje een biertje kijk eens een biertje voor deze jongedamequote:
Jongedamequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft huppeltje een biertje kijk eens een biertje voor deze jongedame
Nu ga ik blozenquote:
Laat dat bier dan maar zittenquote:
Mjah nadat ik klaar ben met jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat meen je niet, want dat biertje lust je ook wel![]()
Durf je niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat meen je niet, want dat biertje lust je ook wel![]()
Kom ik over als een of andere femme fatale ofzoquote:
Ik denk eerder dan vriendlief een beetje verlegen is. Dat zou ik ook zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik over als een of andere femme fatale ofzo
Mietjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk eerder dan vriendlief een beetje verlegen is. Dat zou ik ook zijn hoor.
Voor zover ik weet eet je niet mensen met huid en haar op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik over als een of andere femme fatale ofzo
Jij hebt er al 1 tochquote:
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor zover ik weet eet je niet mensen met huid en haar op.
Overigens heb ik Huppel al eens ontmoet en ik ben er nog steeds, dus ze is niet dodelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk eerder dan vriendlief een beetje verlegen is. Dat zou ik ook zijn hoor.
Toch denk ik dat mijn kleine hoofd de beslissing zal nemen om door te gaanquote:
Dat is nu had.quote:
Er zijn er meer die het overleefd hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens heb ik Huppel al eens ontmoet en ik ben er nog steeds, dus ze is niet dodelijk.
Wait whut?quote:
Doe niet zo eng johquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch denk ik dat mijn kleine hoofd de beslissing zal nemen om door te gaan
Dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens heb ik Huppel al eens ontmoet en ik ben er nog steeds, dus ze is niet dodelijk.
Nee joh gekkie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteenHuppel is best leuk en aardig. Ik zou haar best eens willen meeten.
Oh sorryquote:
Ik heb liever gewoon lieve vrouwenquote:
Wat?quote:
Ik heb haar wel gemeet zonder bier. Weet niet of dat nog verschil maakt. Kan mij zo voorstellen dat een single-meet met en zonder bier best een verschil kan zijn als wat mensen zonder wat zenuwachtig zijn en zich niet laten gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteenHuppel is best leuk en aardig. Ik zou haar best eens willen meeten.
Nee hoor dat maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb haar wel gemeet zonder bier. Weet niet of dat nog verschil maakt. Kan mij zo voorstellen dat een single-meet met en zonder bier best een verschil kan zijn als wat mensen zonder wat zenuwachtig zijn en zich niet laten gaan
Echt? Jeetje..quote:
Ik ben niet leuk en/of aardig.quote:
Op een brakke zondagochtend zwemmenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb haar wel gemeet zonder bier. Weet niet of dat nog verschil maakt. Kan mij zo voorstellen dat een single-meet met en zonder bier best een verschil kan zijn als wat mensen zonder wat zenuwachtig zijn en zich niet laten gaan
Ja echt he!quote:
Vind je het erg dat ik er niets van geloof?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik er niets van geloof?
Zij zegt het ookquote:
What happened?quote:
Dan moet ik dat toch maar eens gaan checken of het kloptquote:
Waarom ben ik opeens zo populairquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik dat toch maar eens gaan checken of het klopt![]()
Dus wanneer gaan wij eens meeten?
Ik was zondag bij Roy in zijn kroeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
Huppel, eens hoor, vre-se-lijk!...groot, die dingen, zoals in dr UI.
Ik ben nieuwschierigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben ik opeens zo populair![]()
Ik uhm heb ergens in september geloof ik wel tijd![]()
OMG Mn ex heeft "opeens" al 17 jaar een beste vriendin. Ik had nog nooit over haar gehoord, prima.
Vandaag vroeg hij of ik naar het terras kwam. Gezellig. Hij zat daar met haar. Begint ze te vertellen dat ze een tattoo gaat laten zetten.
Een soort bedelarmbandje om haar enkel met astrologische tekens eraan.
Hoe komt ze aan dat idee? Ze heeft een foto gezien van mijn tattoo
Zijn je tieten en jij dan apart te ontmoeten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was zondag bij Roy in zijn kroeg.
Ik ben er nog niet achter of ik nou zo'n indruk heb achtergelaten of mn tieten.
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn je tieten en jij dan apart te ontmoeten?
Ah, zitten je tieten ook op Facebook toevallig?quote:
Je kan ze alledrie een hand geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn je tieten en jij dan apart te ontmoeten?
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zitten je tieten ook op Facebook toevallig?
Hebben ze ook een naam?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Kan dat/ Dan ga ik meteen een page voor ze aanmaken
Neequote:
Mag ik ze een naam geven?quote:
Hell noquote:
Tuurlijk kan dat!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee nog niet.
Kan dat? Dan ga ik meteen een page voor ze aanmaken
"De Tijntjes"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef -Engel- het volgende:
Ik hoef niet in mn topje te zoeken om ze te begroeten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
te laatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki bedenkt zich en komt toch maar niet binnen.
Niet bepaald de epische naam die ze verdienen... ?quote:
quote:
Wil jij het hele "had" verhaal even verduidelijken voor ons?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet bepaald de epische naam die ze verdienen... ?
Mag ik zeggen dat ik je UI en ondertitel behoorlijk depressief vind overkomen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki bedenkt zich en komt toch maar niet binnen.
Ik wil wel helpen met ze de nek omdraaien dan hoor. Tepels beetpakken en twisten maar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe eens niet.
Dadelijk wil ik ze zelf niet meer aanraken enz
Wat denk je zelf lieverd? Binnen natuurlijkquote:
Waarom heet jij eigenlijk niet MissD?quote:
Ben jij eindelijk opgehouden met je gestapo-verhoor praktijken?quote:
Ik soms ook niet... maar vandaag iets beschaafds aangetrokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef niet in mn topje te zoeken om ze te begroeten hoor
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf lieverd? Binnen natuurlijk
AUW!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen met ze de nek omdraaien dan hoor. Tepels beetpakken en twisten maar.
Daar was het te warm voorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik soms ook niet... maar vandaag iets beschaafds aangetrokken
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je UI en ondertitel behoorlijk depressief vind overkomen?
Duidelijkheidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf lieverd? Binnen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Zulke grote tieten heb ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom heet jij eigenlijk niet MissD?
Moet iedereen z'n maten in z'n nick verwerken dan? Dan is die van jou 69,4 centimeter lang.quote:
Eindelijk? Mietjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij eindelijk opgehouden met je gestapo-verhoor praktijken?
De wegen des levens laten zich niet leiden. Maar op dit moment hebben we samen besloten ermee te kappen. We zien wel hoe het verder loopt. Knuffelmeisje kan niet overtroffen wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij het hele "had" verhaal even verduidelijken voor ons?
Nu nog een stemmig muziekje van Depeche Mode erbij en dan is het helemaal af.quote:
Je hebt de brakke terugreis wel heel leuk gemaakt voor mequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wegen des levens laten zich niet leiden. Maar op dit moment hebben we samen besloten ermee te kappen. We zien wel hoe het verder loopt. Knuffelmeisje kan niet overtroffen worden
En verder wil ik het daar gewoon bij laten eigenlijk.
Is er nog bier? En kaas?
MissC dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zulke grote tieten heb ik niet hoor
Ok.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wegen des levens laten zich niet leiden. Maar op dit moment hebben we samen besloten ermee te kappen. We zien wel hoe het verder loopt. Knuffelmeisje kan niet overtroffen worden
Is er nog bier? En kaas?
Jammer johquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is er nog bier? En kaas?
Ik was toen ik ze begroette nog (vrij) nuchter hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zulke grote tieten heb ik niet hoor
Dan zou het kloppen ja. Weet ik sinds kortquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was toen ik ze begroette nog (vrij) nuchter hoor...En daarna leken ze groter ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
HuppelmuDDs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mijn cupmaat niet in mijn nick verwerken
Nu de andere maat nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zou het kloppen ja. Weet ik sinds kort
Eerder HupFelmutsquote:
quote:
quote:
Jouw andere lichamelijke kwaliteit (naast je schattig dominante karakter natuurlijk) heb je minder verwerkproblemen mee, Huppelmuts?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mijn cupmaat niet in mijn nick verwerken
quote:
Dan denk ik 'Epische tieten, maar ook vergeten haar kunstgebit in te doen'.quote:
Zeg, wat is dat met mijn maten ineens?quote:
Ik heb geen idee meer meid. Ik vond het tov dat je er was.quote:
Meer uitleg aub, ik ben blontquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw andere lichamelijke kwaliteit (naast je schattig dominante karakter natuurlijk) heb je minder verwerkproblemen mee, Huppelmuts?
Huppelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Verdomme ik voel me heel blont hier opeensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik 'Epische tieten, maar ook vergeten haar kunstgebit in te doen'.
Doe maar niet dus.
Ik nu ook! Die Hüpfel, klinkt ganz tollquote:
Dat is zonde.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
HuppelOh help.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken eigenlijk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer meid. Ik vond het tov dat je er was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook hoor
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Huppel wil ze niet zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat met mijn maten ineens?
MIJN!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik nu ook! Die Hüpfel, klinkt ganz toll
Volgens mij is mijn maat al algemeen bekend op FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel wil ze niet zeggenen van Yuki weet ik ze al
Doe je kunstgebit maar uit en zeg maar hardop Huppelmuts, dan hoor je meteen hoe het klinkt. Je kan ook missb bellen, vragen of zij haar gebit uit doet en dan Huppelmuts zegt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik voel me heel blont hier opeens![]()
Uitleg aub
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel wil ze niet zeggenen van Yuki weet ik ze al
Bij mij nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn maat al algemeen bekend op FOK!
Ja hallo moet ik nou mn cupmaat in mn nick verwerken of nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je kunstgebit maar uit en zeg maar hardop Huppelmuts, dan hoor je meteen hoe het klinkt. Je kan ook missb bellen, vragen of zij haar gebit uit doet en dan Huppelmuts zegt.
Houden zo.quote:
Ehm, zit jij niet zo ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie als ik?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je kunstgebit maar uit en zeg maar hardop Huppelmuts, dan hoor je meteen hoe het klinkt. Je kan ook missb bellen, vragen of zij haar gebit uit doet en dan Huppelmuts zegt.
Neuh, ik heb liever dat je je naakte boobs in je UI verwerkt. Visueel ingesteld enzo...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo moet ik nou mn cupmaat in mn nick verwerken of niet
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem aan dat ik niks te zeggen heb over die bijnaam?
Leeftijd wel, maar gebit niet. Ik heb namelijk nog wel mijn eigen gebit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Ehm, zit jij niet zo ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie als ik?
vrouwen vervallen, mannen worden mooier met de jarenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vroege steentijd, niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die kans is heeeeeeeeeeeeel kleinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik heb liever dat je je naakte boobs in je UI verwerkt. Visueel ingesteld enzo...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]daarin kon je je nog wel eens vergissen.
laat dokter tijn eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raad het wel als we ooit eens meetenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Een blonte huppelmuts als jij? Wat denk je wel niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem aan dat ik niks te zeggen heb over die bijnaam?
In vergelijking met wat?quote:
Ik ook, jij vuile stokerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leeftijd wel, maar gebit niet. Ik heb namelijk nog wel mijn eigen gebit.
Niet alle mannen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen vervallen, mannen worden mooier met de jaren
In what lifetime?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
laat dokter tijn eens kijken
[..]
Ik raad het wel als we ooit eens meeten
kudtquote:
That goes double for mequote:
quote:
Als pasen en pinksteren op een dag vallen als de hel frozen over is met sint juttemusquote:
Hapt dat nou lekker met zo'n kunstgebit ouwe?quote:
Is Strauss-Kahn ook bij jou langsgeweest?quote:
Waarom echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy ik ben uitgenodigd om morgen naar het b-day feestje van mn ex te komen
Uhmofzo
Kom jij iig niet te wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hapt dat nou lekker met zo'n kunstgebit ouwe?
quote:
Natuurlijk welquote:
Issie lekker? Sturen we Ang3l.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy ik ben uitgenodigd om morgen naar het b-day feestje van mn ex te komen
Uhmofzo
Ja, is geil man, je eigen naam kunnen uitschreeuwen tijdens de seks zonder dat het gek is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is Strauss-Kahn ook bij jou langsgeweest?
Hou eens op zeg. Dat was echt zo ontzettend begrijpelijk toenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
En ik beloof dat ik de volgende keer dat ik je zie iets gezelliger ben en niet spontaan begin te janken
Nee niks voor Ang3l.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is geil man, je eigen naam kunnen uitschreeuwen tijdens de seks zonder dat het gek is.
Jij bent zo'n bejaarde die haar dorp nooit meer verlaat?quote:
Nee, ik ga jou niet pijpen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zo'n bejaarde die haar dorp nooit meer verlaat?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is geil man, je eigen naam kunnen uitschreeuwen tijdens de seks zonder dat het gek is.
quote:
Het was een hele rare dag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hou eens op zeg. Dat was echt zo ontzettend begrijpelijk toen
Gezien je algehele preutsheid ga ik daar vast niet veel aan missen.quote:
Uiteraardquote:
Dat zou bij mij ook nog kunnen trouwens...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn zoon vroeg mij vandaag of ik de film "It" voor hem wil zoeken!quote:
Zoiets moet slijten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een hele rare dag.
Ik zou eigenlijk die zaterdag naar huis gaan maar dat hebben we maar naar zondag geschoven.
Ik moet ook snel weer naar Purmerend. Niet te lang mee wachten want ik weet nu al dat ik de eerstvolgende keer dat ik daar ben ga janken enz.![]()
Soms is een emotioneel mutsje zijn heul niet zo leuk hoor
Jij heet ook do?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook nog kunnen trouwens...
Je kent me zó goed, het is gewoon engquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je algehele preutsheid ga ik daar vast niet veel aan missen.
Mooi.quote:
Kutkikkers overalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets moet slijten.
En ik zou het vreemd vinden als je er als een koele kikker (no pun intended) bij zou zitten
Nee eigenlijk niet. Ja, awake volgende maand, het uitje van omaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi.
Heb je nog goeie plannen voor de zomer trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |