Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoondquote:
MissB en ik zijn op de 13de jarigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoond
ik was ooit 13 jaar oudquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoond
Van dezelfde maand?quote:
't is dat je zo ver woont.... anders had je de passoa wel mogen opdrinkenquote:
Gewoon als opstartertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef bebbel het volgende:
'k had niet gehoopt dat dat nodig was eigenlijk![]()
Zo goed als werkloos.... hmmm opdrachtenbestand dunt uit.... dat herken ik welquote:Nou eh, ik ben bebbel. Single dus. Tot op voor kort zat ik daar niet echt mee verder. Soms wel, zoals nu. Vrijdagavond. Ben 'n zo goed als werkloze freelance afgestudeerde ontwerper van 29
Nee. Ik in oktober (net als Rival) en zij maandje laterquote:
Nee dat dan helaas weer nietquote:
Was het lastig vinden jong?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
E_M... you are so F^&*^&* right!!!!!
en hoi!
...nouja zitten mee is een groot woord. Is al heel wat dat ik hier reageer. Is voor het eerst dat ik me ook single voel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is dat je zo ver woont.... anders had je de passoa wel mogen opdrinken
[..]
Gewoon als opstartertje
[..]
Zo goed als werkloos.... hmmm opdrachtenbestand dunt uit.... dat herken ik wel
En waarom zit je nu met het Single zijn?
Goed bezig....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb voor het laatst gelegde gras voor het eerst gemaaid, was nu wel lang genoeg. Meteen even gesproeid. En begonnen met leggen van tegels op een andere plek. Maar dat kan beetje bij beetje. Binnenkort even wat zakken zand halen om de tegels van het rijpad recht te leggen. Liggen nu nog gewoon op de aarde en zakken hier en daar in. Weet straks precies waar ik heb moet opvullen. Al met al houdt het mij van de straat en wat beweging kan geen kwaad
Jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik in oktober (net als Rival) en zij maandje later
Wat had je uitgespookt..?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef bebbel het volgende:
[..]
...nouja zitten mee is een groot woord. Is al heel wat dat ik hier reageer. Is voor het eerst dat ik me ook single voel.
Maargoed, soms ja, dan mis ik het wel. Waarom? Groot leeg bed. Geen knuffels. Etc. Doe alles maar alleen meestal. Soms breekt dat me een beetje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En ik loop wat jaartjes voor hequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]Dat overkomt me wel vaker...
Hoi! Ook lekker weekend?
Ik wel.
Of jij je daar ooit iets van zal aantrekkenquote:
Remlof op zijn nummertje gezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hoeveel?quote:
Masterlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]was vrij vandaag.... deelgenomen aan een masterclass... die was goed
Ga je me nu om mijn leeftijd vragen?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef bebbel het volgende:
[..]
...nouja zitten mee is een groot woord. Is al heel wat dat ik hier reageer. Is voor het eerst dat ik me ook single voel.
Maargoed, soms ja, dan mis ik het wel. Waarom? Groot leeg bed. Geen knuffels. Etc. Doe alles maar alleen meestal. Soms breekt dat me een beetje op.
moehahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je me nu om mijn leeftijd vragen?
Ik BBQ eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed bezig....
Ennuh.... je mag natuurlijk BBQ-en maar dan regel ik de rest wel (aka 't eten wat erop moet)
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dan is dit een prima plek om er over te hebben
Eh, nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij je daar ooit iets van zal aantrekken
quote:
ik het dubbele plus 2quote:
Jij bent helderziend?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
En Miss, hoest met jou en jouw dekhengst?
Ben je weer in DE? Of zit je daar nog in het verre buitenland?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masterlijk!
Deze lente is zo ongelooflijk lekker, word er echt blij van
Mja, met een vriend met wie ik veel om ga haal ik meestal Thais ofzow en dan biertje er bij. Ik ben snel tevree.quote:
dat kost rekenwerk...quote:
Niet! Je mag hier niet 'huilen'!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dan is dit een prima plek om er over te hebben
Nee, ben 4 weken lang moedergans voor 6 Colombianen, 1 Venezolaanse en 1 Francaisequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je weer in DE? Of zit je daar nog in het verre buitenland?
dat doet pijn aan je voetjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom die p.i.?ik wil ook eens een open deur intrappen
Dat heb ik gelukkig weer wel. Lekker in de zon zitten, drankje er bij (alcoholisch) en muziekje aan. Heerlijk zeg.quote:
vermenigvuldigen gaat voor optellen he...quote:
dat was je iq?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vermenigvuldigen gaat voor optellen he...
13x2+2=28
Je wilt een huilie batsen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik moet toch ergens een huillie doen
Als jij dat wil denkenquote:
* clevybiedt stiekum ff een schouder aan.. incl zakdoekjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ikke wel. Nee hoor alleen hoeveel muts jonger is dan jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je me nu om mijn leeftijd vragen?
Dacht ik alquote:
Kijk dan ff in HVJJNquote:
Ik probeer het voor de geest te houden, maar de mi is echt slechtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben 4 weken lang moedergans voor 6 Colombianen, 1 Venezolaanse en 1 Francaise
Volgende maand waarschijnlijk Colombia en/of Mexico. Dus dat gaat goed. En eind van de maand een aanbod, als het goed is.
nah.. dan was je rekenvaardigheid vast wel wat minder.. maar een kans om wat op te naaien laat ik niet zomaar liggenquote:
Zo hoogquote:
Lost in Germany / Perdido en Alemaniaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik probeer het voor de geest te houden, maar de mi is echt slecht
E_M en in een rijtje er achter aan de 8 peoples helemaal pluizig...
Dan zal je echt veel beter je best moeten doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. dan was je rekenvaardigheid vast wel wat minder.. maar een kans om wat op te naaien laat ik niet zomaar liggen
zal er eens over denken.. ben kei moe.. en nog druk weekend te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je echt veel beter je best moeten doen.
Neh, niet zo bedoeld... maar ik ken wel een huillie en tevens mega-draaikont die ik zo zou doenquote:
Tnx... maar vandaag eerlijk gezegd niet nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevybiedt stiekum ff een schouder aan.. incl zakdoekje
ikke?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh, niet zo bedoeld... maar ik ken wel een huillie en tevens mega-draaikont die ik zo zou doen
Ik doe even huillie over mijn vliegangstquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet dat de kans groter dat je op de weg naar het vliegveld verongelukt dan als je in het vliegtuig zitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe even huillie over mijn vliegangst
Maar je bent dan ook een kei in dat soort dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Lost in Germany / Perdido en Alemania
3 weken lang 4 talen spreken dagelijks valt zwaar. Echt vermoeiend. Maar het gaat wel erg lekker.
Het is een [Single], we zijn allemaal huilliesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Skatje... ik ken jou niet als huillie of draaikont....
Mag hoor....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik doe even huillie over mijn vliegangst
das lief.. maar:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Skatje... ik ken jou niet als huillie of draaikont....
dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een [Single], we zijn allemaal huillies
Mwah, dat valt ook wel weer mee. Alhoewel ik wel vaak mijn achterste draai met het sporten denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Close your eyes and enjoy the ride that Engel is gone give youquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag hoor....
Please fasten your seatbells and keep your hands were we can see them
O... maar niet allemaal draaikonten....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
Dan moet je ze eens zien dansenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... maar niet allemaal draaikonten....
quote:
Daar had ik het niet eens over...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Close your eyes and enjoy the ride that Engel is gone give you
nope.. das waar.. ben zo koppig als ik groot ben.. maar of dat nou altijd goed uitpaktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..].... maar geen draaikont.... je bent direct etc. maar ik heb je nog niet snel van mening zien veranderen...
Vast niet.... maar who cares heb ik vandaag geleerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
nope.. das waar.. ben zo koppig als ik groot ben.. maar of dat nou altijd goed uitpakt
Dit is singles en het is vrijdag. En ik ben man.quote:
Is dat per gereisde kilometer of per tijdseenheid of hoe berekenen ze dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat de kans groter dat je op de weg naar het vliegveld verongelukt dan als je in het vliegtuig zit
Oke. je hebt je punt gemaakt....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is singles en het is vrijdag. En ik ben man.
Per gereisde kilometer vallen in het vliegtuig minder dodelijke slachtoffers dan bij andere voertuigenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat per gereisde kilometer of per tijdseenheid of hoe berekenen ze dat?
genoeg alcohol en je bent er zo overheen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vast niet.... maar who cares heb ik vandaag geleerd
omdat als je crasht je meestal buiten het vliegtuig terecht komt...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Per gereisde kilometer vallen in het vliegtuig minder dodelijke slachtoffers dan bij andere voertuigen
Scherpquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat als je crasht je meestal buiten het vliegtuig terecht komt...
Ik heb al wijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef clevy het volgende:
[..]
genoeg alcohol en je bent er zo overheen..
wil je er over praten? kennis delen ofzo..
glaasje wijn
Welnee, je verbrandt doorgaans levend in het vliegtuig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat als je crasht je meestal buiten het vliegtuig terecht komt...
dan hoef je zelf niets te bedenkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb al wijn(zelfs die is lekker na de masterclass
)
En zeker... ik hou van kennis delen
Dan krijg je wel korting bij het crematoriumquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, je verbrandt doorgaans levend in het vliegtuig!![]()
Het was vergeten wie zijn moeder ook al weer was?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
AAARRRRGGGGGHHHH Kledders![]()
En dan met name mijn vergeetachtige kledder
Stomme garpje.... (ik hoefde niet te glimlachen... maar een mondhoek is wel naar boven gegaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Dan krijg je wel korting bij het crematorium
Doe dat....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef bebbel het volgende:
kledder of geen kledder wat het ook is ik moet echt ff cola halen zodat ik nog ff wakker kan blijven
van cola wordt je lelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe dat....mijn cola is ook op zie ik net.....
Humor is van mijn sterke kantenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stomme garpje.... (ik hoefde niet te glimlachen... maar een mondhoek is wel naar boven gegaan)
Dan heb je dat zeker genoeg gedronken in het verledenquote:
Nee dat weet ie helaas nog wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was vergeten wie zijn moeder ook al weer was?
solliciteren bij de suicidalen hulplijn zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Humor is van mijn sterke kantenmisschien moet ik daar iets mee gaan doen.
Kledder is een kind.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef bebbel het volgende:
kledder of geen kledder wat het ook is ik moet echt ff cola halen zodat ik nog ff wakker kan blijven
klopt.. veeeeeel te veel..valt niet meer terug te draaien zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je dat zeker genoeg gedronken in het verleden
Ik blijf het een stom woord vinden.quote:
Op het moment vind ik huppelkind ook even stom dus het past welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf het een stom woord vinden.
goed zo dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat weet ie helaas nog wel.
Paar weken terug al gesprek met hem gehad over dat als ze iets aan hem doorgeven dat hij het moet opschrijven of een briefje moet vragen.
Mee mama hoeft niet ik onthoud het wel!
Net een gesprek met kledder:
Mama volgende week woensdag ofzo hebben we een training voor save the last dance.
- Woensdag ofzo?
Ja in de muzeval of in het CQ
- Muzeval of CQ, hmm hmm
Ja om 7 uur of 8 uur
- Duidelijk verhaal monster, lekker kort.
Sorry ik ben het vergeten.
- Ja en nu?
Nou dan kan jij toch wel even bellen om het uit te zoeken?
- Of ik doe helemaal niks en misschien dat je dan gaat leren om dingen op te schrijven of om briefjes te vragen!
Nu is hij boos op mij omdat ik het niet wil gaan uitzoeken
Doe maar niet dan lachen de mensen die bellen zich dood. En dat is nu juist weer niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
solliciteren bij de suicidalen hulplijn zeker
Ik ga nooit meer cola drinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef clevy het volgende:
[..]
klopt.. veeeeeel te veel..valt niet meer terug te draaien zeker
Huppelkledderkindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment vind ik huppelkind ook even stom dus het past wel
Alsof ik dat volhoudquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik dat volhoud![]()
Morgen heb ik dat allemaal uitgezocht hoor.
Dat heet ouder zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent al net zo consequent als ik
Ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent al net zo consequent als ik
nah.. jij bent vast immuunquote:
Cola werkt echt niet bij mijquote:
Duits is kut. Spaans gaat ook moeizaam merk ik, daar moet ik echt aan werken. Uitgebreidere woordenschat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook een kei in dat soort dingen
(ik zie mij het niet eens doen in 2)
Ik zeg niet dat je het vloeieeeeeeeeeeeeeeeeend spreektquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
Duits is kut. Spaans gaat ook moeizaam merk ik, daar moet ik echt aan werken. Uitgebreidere woordenschat.
Ben nogal perfectionistisch.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het vloeieeeeeeeeeeeeeeeeend spreekt
vloeibaar taalgebruikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het vloeieeeeeeeeeeeeeeeeend spreekt
Doe eens delen!quote:
* tijnbrein geeft huppeltje een biertje kijk eens een biertje voor deze jongedamequote:
Jongedamequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft huppeltje een biertje kijk eens een biertje voor deze jongedame
Nu ga ik blozenquote:
Laat dat bier dan maar zittenquote:
Mjah nadat ik klaar ben met jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat meen je niet, want dat biertje lust je ook wel![]()
Durf je niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat meen je niet, want dat biertje lust je ook wel![]()
Kom ik over als een of andere femme fatale ofzoquote:
Ik denk eerder dan vriendlief een beetje verlegen is. Dat zou ik ook zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik over als een of andere femme fatale ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |