Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoondquote:
MissB en ik zijn op de 13de jarigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoond
ik was ooit 13 jaar oudquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jaren op nr 13 gewoond
Van dezelfde maand?quote:
't is dat je zo ver woont.... anders had je de passoa wel mogen opdrinkenquote:
Gewoon als opstartertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef bebbel het volgende:
'k had niet gehoopt dat dat nodig was eigenlijk![]()
Zo goed als werkloos.... hmmm opdrachtenbestand dunt uit.... dat herken ik welquote:Nou eh, ik ben bebbel. Single dus. Tot op voor kort zat ik daar niet echt mee verder. Soms wel, zoals nu. Vrijdagavond. Ben 'n zo goed als werkloze freelance afgestudeerde ontwerper van 29
Nee. Ik in oktober (net als Rival) en zij maandje laterquote:
Nee dat dan helaas weer nietquote:
Was het lastig vinden jong?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
E_M... you are so F^&*^&* right!!!!!
en hoi!
...nouja zitten mee is een groot woord. Is al heel wat dat ik hier reageer. Is voor het eerst dat ik me ook single voel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is dat je zo ver woont.... anders had je de passoa wel mogen opdrinken
[..]
Gewoon als opstartertje
[..]
Zo goed als werkloos.... hmmm opdrachtenbestand dunt uit.... dat herken ik wel
En waarom zit je nu met het Single zijn?
Goed bezig....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb voor het laatst gelegde gras voor het eerst gemaaid, was nu wel lang genoeg. Meteen even gesproeid. En begonnen met leggen van tegels op een andere plek. Maar dat kan beetje bij beetje. Binnenkort even wat zakken zand halen om de tegels van het rijpad recht te leggen. Liggen nu nog gewoon op de aarde en zakken hier en daar in. Weet straks precies waar ik heb moet opvullen. Al met al houdt het mij van de straat en wat beweging kan geen kwaad
Jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik in oktober (net als Rival) en zij maandje later
Wat had je uitgespookt..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |