quote:
Op zondag 29 mei 2011 08:15 schreef oelepetoet het volgende:Ga eerst maar normaal nederlands leren.. Ik denk dat zij hierop afknapt

.
Edit;
Wat ik trouwens ook denk is dat haar vader op Fok! zit en jou slechte spelling leest. Zij hebben maar 1 computer in huis en dus zit zijn dochter op de zelfde pc. Jij voegte haar toe terwijl haar vader op de pc was en die vader dacht: 'oooo toch niet weer die kneus'.
Dit, of ze las het zelf en dacht "Eerst leren spellen".
Leer eerst eens wat respect te hebben voor meisjes.
Wees nou eens eerlijk; wat voor ongelofelijke zak ben je nou eigenlijk als je hier stoer loopt te doen door het meisje dat je leuk vindt een bitch te noemen?
Denk jij dat je haar verdient als je zo over haar spreekt?
Als je ooit in je hele leven nog een kans wil maken, begin dan maar eens met je excuses te maken dat je haar zo behandelt.
En stop verder met stoerdoen en met die "buitenlandse manier van praten" (Zoals "je weet toch", "chimeid", fatoe", ect.), want niet alleen je meisje maar de gehele samenleving knapt daar op af.
Als je niet als een stuk vuil en een last voor de maatschappij gezien wil worden, gedraag je dan ook niet zo.
Goed, als je al het bovenstaande hebt gedaan en er ook daadwerkelijk iets van geleerd hebt, spreek haar dan eens gewoon aan (zoals het hoort, dus niet met "ewa" maar met een normale Nederlandse groet).
Dan vraag je of ze het leuk zou vinden om een keertje samen iets te gaan doen.
Denk aan naar de film gaan, een terrasje pakken, uit eten of ga gewoon samen thuis op de bank tv kijken. Het maakt eigenlijk niet zozeer uit wat je gaat doen, zolang je maar goed contact maakt met elkaar, haar een beetje leert kennen, zij het leuk vindt en jij haar interesse weet te wekken. Vooral dat laatste is erg belangerijk.
Goed, en als dit allemaal gelukt is spreek je nog een aantal keer af en als het dan wederzijds klikt heb je een vriendin.
Succes!
En vergeet niet: vrouwen hebben over het algemeen een hekel aan jongens die stoer proberen te doen (omdat ze daar over het algemeen jammerlijk in falen, omdat ze geen flauw idee hebben wat stoer is.)
Weet je wie stoer is? Een brandweer man, om een brandend gebouw in te stormen om mensen te redden.
Weet je waarom het niet stoer is als jij dat gebouw in rent? Om dat je niet nadenkt en ondertussen jezelf en anderen in gevaar brengt en dat alleenmaar omdat je zo graag stoer wilt zijn.
Dat is het verschil.
Hopelijk leer je hier iets van en gedraag je je in het vervolg als een fatsoenlijke burger.
Ps. Excuses voor mogelijke typfouten, ik heb mijn lenzen nog niet ingedaan