Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef Socios het volgende:
Gaat dat tegenwoordig zo, ja? Dat `accepteren´ op MSN ft. Facebook bepalend is?
beter een lul in je nek dan een nek in je lulquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Pixie. het volgende:
Sla dr met je lul in dr nek
Dat helpt meestal wel
gr
Doet het bij de meisjes altijd goed, omdat ze het niet verwachten. Moet je natuurlijk niet zo'n stil type zijn. Het gaat namelijk om de verrassing en de interesse die daardoor wordt gewekt.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Pixie. het volgende:
Sla dr met je lul in dr nek
Dat helpt meestal wel
gr
Ik ben nogal verlegen:P. daarom probeer ik via facebook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
reageer op mij reactiee dan
je moet maandg gwnvragen tog?
die smatjes kunne reuke dat je verlegen bent je moet daar over heen stappequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ik ben nogal verlegen:P. daarom probeer ik via facebook.
"Ik wacht goffedomme al een paar jaar!"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef knight18 het volgende:
en zegge: bitch waarom accepteer je niet swa
ne ejonge ik begrijp denk ik al wel wrom die bitch jou negeertquote:
Ga nu stront eten.quote:
Hallo ik ben een meisje van 16quote:
En jij doet examen VWO? Dan ben je voor Nederlands gezaktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:08 schreef knight18 het volgende:
waarom accepteerd ze die uitnodiging niet dan?
Waarom zeg jij dit?quote:
Zeker zon geile chimeid bohhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:34 schreef Skylark. het volgende:
ik had hier ook een topic gepost want ik had wel problemen met een zon meisj :p en toen hebben jahroons tips mij gered echt een aanrader![]()
Dinsdagnacht werkt altijd goed idd grootste kans waarop ze ja kan zeggen duidelijk dinsdagnacht.. Wie kan er nou op dinsdagnacht nee zeggen! Ga ervoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Jahr00n het volgende:
piemel
ga nou maandag gewoon naa die chimi toe en maak een dope opmerking over der haar ofzo en vraag dan of ze dinsdagnacht nog wat te doen heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |