Ondertiteling graag.quote:
Als we het dagelijks over sinterklaas zouden hebben welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een doodnormale vraag? Als in een vraag die je bijna dagelijks aan mensen stelt?
Ben benieuwd hoe ze het brengen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet meer spannend nu
Nee, maar ben nog wel steeds benieuwd hoe het gebracht gaat worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet meer spannend nu
Ik heb het geluid afgezet, ik kan dat echt niet aanhoren. Niet mijn humor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Kinderen geen bezwaar, briljant acteerwerk. Dat ik dat niet vaker heb zitten kijken.
Ik proef ietwat sarcasmequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Kinderen geen bezwaar, briljant acteerwerk. Dat ik dat niet vaker heb zitten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hè?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
Die tekst onderin beeld, alsof er iets HEEEL belangrijks aan de hand is
Ze weten het wel spannend te maken jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
Die tekst onderin beeld, alsof er iets HEEEL belangrijks aan de hand is
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
zo leuk dit. Misschien verbeeld ik het me, maar het lijkt op straat ook opeens heel stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |