Totaal niet, nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:14 schreef Taurus het volgende:
Haha die heeft toch helemaal geen Sinterklaashoofd?!
Oja zo wel. De sint moet een beetje een bol hoofd hebben, en hij heeft een beetje een smal, niet zo 'vriendelijk' hoofd.quote:
Hij is maar een paar jaar jonger dan Bram toen hij begon. Als het, zoals werd gefluisterd, Jeroen Krabbé zou zijn, zou je over tien jaar weer een nieuwe moeten hebben. Nu kunnen ze weer een tijdje vooruit.quote:
Voor mijn gevoel was Bram altijd al oudquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij is maar een paar jaar jonger dan Bram toen hij begon. Als het, zoals werd gefluisterd, Jeroen Krabbé zou zijn, zou je over tien jaar weer een nieuwe moeten hebben. Nu kunnen ze weer een tijdje vooruit.
Die krijgt nuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat iemand van de NTR geen baan meer heeft nu.
Ik heb Bram zo nog nooit gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:27 schreef Felixa het volgende:
Ze hebben niet heel lang geleden nog samen in een toneelstuk gespeeld, Bram en Stefan, misschien dat het toen allemaal bekokstoofd is.![]()
Hoeft helemaal niet, kinderen zien die verwisseling niet en Sinterklaas gaat nooit dood.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:35 schreef Supersoep het volgende:
Sinterklaas heeft een magische toverformule gedronken die hem weer jonger er uit laat zien. Zo weet hij al honderden jaren te overleven.
Dat zou ik verzinnen tenminste.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben dus gewoon erg benieuwd. Jammer dat we bezoek krijgen vanavond :S
Overigens is de commotie wegens het al dan niet aftreden van Bram wel een enorme kroon op zijn werk
Precies, leer eens lezen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:40 schreef Taurus het volgende:
Ligt er toch aan in welke vorm ze het doen? Als de nieuwe Sint - en zo komt dat bericht over - van der Vlugt bedankt voor jarenlang trouwen hulp (administratie e.d.) dan snappen de oudere kijkers dat er 'een moment van opvolging is' en de jongere kijkers zijn niet geschaad.
Ik snap wel dat al die jaren Bram van der Vlugt niet ongemerkt over mogen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |