quote:AMSTERDAM - Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.
"Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt een verklaring van de omroep.
"Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."
Of we ons zorgen moeten maken over de gezondheid van Sinterklaas, weet de woordvoerder niet. Het journaal wordt om 19.50 uur uitgezonden op Nederland 1.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Wtf? Waarom?!
Als het echt over de gezondheid zou gaan dan had het toch gewoon op het nieuws kunnen komen onder de naam van degene die Sinterklaas speelt? Hoezo een sinterklaasjournaal? Raar nieuwsbericht...
Ergens ben ik wel nieuwsgierig...![]()
ik ben gewoon te benieuwd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom dit zo nodig 6 maanden van tevoren moet. Ik vind pepernoten in september in de winkels, al vroeg. Dit is gewoon van de gekke af. Dan wil ik verdorie ook iets spectaculairs te horen krijgen. Een public service announcement is gewoon een anti-climax.
Of onderstaande idd
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Geert Wilders heeft het visum van Sint ingetrokken?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef ukga het volgende:
China Noord-Korea claimt dat het paard van sinterklaas van hun is
Jahaa! En waar zit de vakantiedoker? Juist, in Spanje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef Socios het volgende:
HOAX. Van 19.25u tot 20.00u wordt "De vakantiedokter" uitgezonden op Nederland 1.
Vakantiedokter en een oude man in Spanje...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef Socios het volgende:
HOAX. Van 19.25u tot 20.00u wordt "De vakantiedokter" uitgezonden op Nederland 1.
Ongetwijfeld iets onwijs kansloos dat morgenavond de halve natie denkt 'Heb ik daar nou de BBQ koud en m'n bier warm voor laten worden'...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef ABombali het volgende:
Ik snap echt niet wat ze nu weer bedacht hebben
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Vakantiedokter en een oude man in Spanje...
Hmm....
Oh god ja, dat zou wel uberkansloos zijn, als ze 'Sinterklaas' en belastinggeld gaan verkwisten om te mekkeren over dat ze zoveel moeten bezuinigenquote:
Wat de neuk heeft sinterklaas nou met het koningshuis te maken? Echt, al die domme berichten op Twitter over het aftreden van Beatrix.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Freddeh het volgende:
Vinden jullie niet dat er verdacht veel koninklijk gebazel in RTL Boulevard zit vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |