abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97103766
jeuj... gewonnen
pi_97104402
IF Hamsik nog maar 50K waard op de xbox..SIF komt volgende week uit, maar dit is wel mega, mega cheap als er nog mensen een klasbak zoeken voor CM/CAM/CF
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97104407
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#be9GXBS7baSxr

Colombia.! Het speelt echt lekker vooral de voorhoede: Rodriquez Falcao Hulk is erg goed!
Hulk en Julio Cesar heb ik er in gedaan omdat ze perfect in de chemistry passen. Eventueel kan ik daar Pino en die colombiaanse GK neerzetten. Wat vinden jullie er van?
pi_97104630
Mooie ploeg, maar die Brazilianen moeten er echt uit :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97104738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Tim86 het volgende:
IF Hamsik nog maar 50K waard op de xbox..SIF komt volgende week uit, maar dit is wel mega, mega cheap als er nog mensen een klasbak zoeken voor CM/CAM/CF
Helaas is 50k nog steeds te veel voor mij :')
pi_97104834
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef emokid het volgende:
Kom tegen mij StijnDa.
Ah sorry zie het nu pas. Als ik nu nog ga spelen gaan mijn lenzen plakken en dan zie ik niets meer :P
pi_97104902
Zet ik Lavezzi erop voor 1100, niet verkocht.
Zet ik hem er daarna weer op voor 1100, gaat ie weg voor 5100 :')
pi_97105252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Mooie ploeg, maar die Brazilianen moeten er echt uit :D
Speciaal voor TIM86...

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#g92uOBUcbaSyf
pi_97105480
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef Timnation het volgende:
Zet ik Lavezzi erop voor 1100, niet verkocht.
Zet ik hem er daarna weer op voor 1100, gaat ie weg voor 5100 :')
Sommige mensen zijn gewoon niet zo snugger :')
pi_97105864
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Speciaal voor TIM86...

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#g92uOBUcbaSyf
:D

Van de Portugese competitie kan je wel een vet team maken zeg..denk dat ik dat ga doen ipv mijn Portugezen (nationaliteit dus). Iedere wedstrijd die ik speel met die ploeg is lelijk..wel veel kwaliteit, maar het is niet echt te verklaren..veel rare tegengoals en maak zelf ook veel lelijke goals..heel fysiek ook steeds..Paupervolk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97109191
Net een wedstrijd tegen iemand die superverdedigend speelde.. nog nooit iemand zo ver zien terugzakken.. het was zo erg dat hij er ook niet eens uit kon komen namelijk... 3-0 gewonnen.... slechts 5% van het balbezit was "rond" mijn doelgebied. 46% op het middenveld. en 49% rond zijn doelgebied.
pi_97109702
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:D

Van de Portugese competitie kan je wel een vet team maken zeg..denk dat ik dat ga doen ipv mijn Portugezen (nationaliteit dus). Iedere wedstrijd die ik speel met die ploeg is lelijk..wel veel kwaliteit, maar het is niet echt te verklaren..veel rare tegengoals en maak zelf ook veel lelijke goals..heel fysiek ook steeds..Paupervolk.
Met SIF Falcao :D
pi_97110757
Is er niet ergens een site waar je kan kijken hoeveel chem je kan halen met bepaalde spelers?
Wil namelijk graag robinho of Hulk kopen maar aangezien die niet op een positie kunnen in mijn 4-3-1-2 formatie vraag ik me af hoeveel chem ze max kunnen halen.
pi_97110786
7 max volgens mij ;)
pi_97111615
7 maximaal inderdaad, maar dan moeten alle links eromheen perfect zijn, net als de formatie. En de speler zelf op donkergroene positie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97111880
Hm met 7 kan ik wel leven :) En waar is dat dan in 4-3-1-2 ? Wil namelijk vooral mijn middenveld versterken, dus als het daar geen nut heeft dan houdt het helaas op.
pi_97111888
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..Ronaldo -250K, Pepe -80K, Carvalho -50K en de rest durf ik nog niet naar te kijken :o

Nani -30K
Danny geen verlies

-410K and counting dus..nu krijg ik pas echt een hekel aan die Portugezen :D

[ Bericht 31% gewijzigd door Tim86 op 21-05-2011 11:43:59 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97111934
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef DannyDeko het volgende:
Hm met 7 kan ik wel leven :) En waar is dat dan in 4-3-1-2 ? Wil namelijk vooral mijn middenveld versterken, dus als het daar geen nut heeft dan houdt het helaas op.
Hulk op je middenveld? Als hij op CM komt dan moet het een RM zijn. Of het een wijze beslissing is dat is weer wat anders..Feit dat je omturned tot middenvelders wil niet zeggen dat ze ook goed in die rol zijn..spelers zitten vol hidden stats en gasten als Hulk zijn compleet gericht op die van een aanvaller..hij zal nooit meeverdedigen, altijd naar voren stappen etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97112074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..Ronaldo -250K, Pepe -80K, Carvalho -50K en de rest durf ik nog niet naar te kijken :o

Nani -30K
Danny geen verlies

Ronaldo 360k, omg :')
Pijnlijke zaak.
pi_97112112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..

410K (!) verlies? -O- Ik had ook al bedacht om een portugees league team te maken, omdat ik toch al een aantal Fc Porto spelers heb. Alleen SIF Falcao gaat niet in mijn team passen, daar heb ik zo'n 700K te weinig voor. :')
pi_97112142
Geen verlies op mijn Besiktas mannen zo te zien, we komen er wel.
6K winst zelfs op Meireiles, voor -404K in totaal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97112152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:48 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor team heb je in gedachte?
pi_97112330
4-3-2-1

IF Helton op doel, achterin in ieder geval IF Rolando en IF Coentrao, voorin iig Falcao en Hulk, middenveld moutinho, verder nog geen idee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:56:08 #74
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_97112340
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:48 schreef Tim86 het volgende:
6K winst zelfs op Meireiles, voor -404K in totaal.
Heel de markt is ingestort, je kan voor je geld nu ook meer kopen dan eerst, aan het eind van de rit maakt het weinig uit.
pi_97112908
Gaat driekwart Porto worden denk ik :D
1
2
3
4
5
----------------------SIF Falcao--------------
------------IF Gaitan-----------IF Hulk--------
--------Aimar---IF Moutinho-----IF Guarin------
---IF Coentrao--Luis---IF Rolando--M.Pereira---
-----------------------IF Helton---------------
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')