quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Blijft het beste FIFA nummer ooit
Ga straks even de gamertags in de OP bijwerken.
W was ook een mooie, om sneller te rennen constant op dat ding raggen, na een maand kon je een nieuw keybord kopenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
World Cup 98 vond ik 't vetst met schwalbes en grove tackles. Speelde toen nog op de PC. Q was grove tackle/schwalbe.
IF Douglas? Nederlandse competitie in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef StijnDa het volgende:
Hmm ben die Nederlandse verdediging nu wel een beetje zat.
In 3 wedstrijden 3 corner doelpunten tegen gekregen, normaal gebeurd me dat nooit maar ik wordt gewoon weggebeukt. IF Heitinga gaat nog wel maar IF Vlaar en IF vd Wiel zijn gewoon niet sterk genoeg in de lucht![]()
Ga even kijken of ik de verdediging kan vervangen door buitenland zonder te veel chemistry te verliezen want hierdoor raak ik wel geïrriteerd.
Er spelen niet veel spelers in de Eredivisie uit mijn Nederlands elftal helaas, dus dat matcht niet zo goed, maar toevallig ben ik wel van plan om mijn team te gaan mixen met Braziliequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
IF Douglas? Nederlandse competitie in ieder geval.
Misschien een leuk idee om het met Belgen te mixen..die hebben vooral goede verdedigersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er spelen niet veel spelers in de Eredivisie uit mijn Nederlands elftal helaas, dus dat matcht niet zo goed, maar toevallig ben ik wel van plan om mijn team te gaan mixen met Brazilie
IF Vertonghenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om het met Belgen te mixen..die hebben vooral goede verdedigers
Prijzen zijn omlaag geknald afgelopen 24 uur.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef GuRBuH het volgende:
Ik verkoop al uren niks meer... Ligt dat aan mij of is er iets bezig wat mensen weghoud van FUT?
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijzen zijn omlaag geknald afgelopen 24 uur.
Heb laatst zo'n Wodka team gemaakt, maar is nog niet af. Speelt opzich wel lekker, wel meer op de counter. Staan weinig spelers op de trade dus het is ff geduld hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef el-blanchito het volgende:
ik denk dat ik mn teams maar ga verkopen en een russisch competitieteam ga maken
hoor aardig wat positieve verhalen erover dus.....
tips zijn welkom!
Dunnow, maar echt alles is veel goedkoper, ook de spelers waar ik mee handel en veel IF's. Dag eerder was het nog een stuk beter..gaat erg hard de laatste tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |