Helaas is 50k nog steeds te veel voor mijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Tim86 het volgende:
IF Hamsik nog maar 50K waard op de xbox..SIF komt volgende week uit, maar dit is wel mega, mega cheap als er nog mensen een klasbak zoeken voor CM/CAM/CF
Ah sorry zie het nu pas. Als ik nu nog ga spelen gaan mijn lenzen plakken en dan zie ik niets meerquote:
Speciaal voor TIM86...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Mooie ploeg, maar die Brazilianen moeten er echt uit
Sommige mensen zijn gewoon niet zo snuggerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef Timnation het volgende:
Zet ik Lavezzi erop voor 1100, niet verkocht.
Zet ik hem er daarna weer op voor 1100, gaat ie weg voor 5100
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Speciaal voor TIM86...
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#g92uOBUcbaSyf
Met SIF Falcaoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van de Portugese competitie kan je wel een vet team maken zeg..denk dat ik dat ga doen ipv mijn Portugezen (nationaliteit dus). Iedere wedstrijd die ik speel met die ploeg is lelijk..wel veel kwaliteit, maar het is niet echt te verklaren..veel rare tegengoals en maak zelf ook veel lelijke goals..heel fysiek ook steeds..Paupervolk.
Hulk op je middenveld? Als hij op CM komt dan moet het een RM zijn. Of het een wijze beslissing is dat is weer wat anders..Feit dat je omturned tot middenvelders wil niet zeggen dat ze ook goed in die rol zijn..spelers zitten vol hidden stats en gasten als Hulk zijn compleet gericht op die van een aanvaller..hij zal nooit meeverdedigen, altijd naar voren stappen etcquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef DannyDeko het volgende:
Hm met 7 kan ik wel levenEn waar is dat dan in 4-3-1-2 ? Wil namelijk vooral mijn middenveld versterken, dus als het daar geen nut heeft dan houdt het helaas op.
Ronaldo 360k, omgquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..Ronaldo -250K, Pepe -80K, Carvalho -50K en de rest durf ik nog niet naar te kijken
Nani -30K
Danny geen verlies
-410K and counting dus..nu krijg ik pas echt een hekel aan die Portugezen
410K (!) verlies?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..
-410K and counting dus..nu krijg ik pas echt een hekel aan die Portugezen
Wat voor team heb je in gedachte?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:48 schreef Tim86 het volgende:
Geen verlies op mijn Besiktas mannen zo te zien, we komen er wel.
Heel de markt is ingestort, je kan voor je geld nu ook meer kopen dan eerst, aan het eind van de rit maakt het weinig uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:48 schreef Tim86 het volgende:
Geen verlies op mijn Besiktas mannen zo te zien, we komen er wel.
6K winst zelfs op Meireiles, voor -404K in totaal.
1 2 3 4 5 | ----------------------SIF Falcao-------------- ------------IF Gaitan-----------IF Hulk-------- --------Aimar---IF Moutinho-----IF Guarin------ ---IF Coentrao--Luis---IF Rolando--M.Pereira--- -----------------------IF Helton--------------- |
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Tim86 het volgende:
Gaat driekwart Porto worden denk ik
[ code verwijderd ]
Ik heb bijna hetzelfde in gedachte.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Tim86 het volgende:
Gaat driekwart Porto worden denk ik
[ code verwijderd ]
Heel veel opties heb je ook niet. In NL heb ik nog het voordeel dat ik alle spelers ken en bijv kan bedenken dat iemand als Fer weleens heel fijn zou kunnen zijn, maar in Portugal heb ik dat niet dus ga ik simpelweg in eerste instantie maar voor alle beste spelersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:52 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde in gedachte.Alleen geen SIF Falcao.
Ja, en op mijn bank zet ik spelers zoals Rodriquez (76 rating.) Ik heb hem bij mijn Colombia team en hij doe het erg goed op LF. Aanrader dus!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel opties heb je ook niet. In NL heb ik nog het voordeel dat ik alle spelers ken en bijv kan bedenken dat iemand als Fer weleens heel fijn zou kunnen zijn, maar in Portugal heb ik dat niet dus ga ik simpelweg in eerste instantie maar voor alle beste spelers
Thanks, zal hem even halen. Had Varela en die Uruguayaanse Rodriguez als back-up ivm betere stats, maar dat zegt niet veelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, en op mijn bank zet ik spelers zoals Rodriquez (76 rating.) Ik heb hem bij mijn Colombia team en hij doe het erg goed op LF. Aanrader dus!
Ja, I guess, maar het enige dat nu omhoog gaat is mijn omzet. Het mooiste zou zijn als je trade profit zou staan voor de winst die je hebt gehad met artikelen/spelers die je ook daadwerkelijk hebt verkocht..alles in je club negeren dus, maar pas het winst/verlies toepassen als de speler verkocht is (minus de 5% ook)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:13 schreef Neraice het volgende:
Dat verlies ging er waarschijnlijk al af toen je ze kocht
Traden en 700k aan match coins.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef Neraice het volgende:
Tim hoe kom jij eigenlijk aan zoveel geld? Ik heb nu zo'n 50k en een redelijk team maar echt dure IF's ofzo zit er niet in...
Ja traden snap ik wel, maar wat doe je dan precies?quote:
dat is wel leuk enzo, maar elke keer als ik me focus op een paar spelers, worden die ineens de helft goedkoper ofzo en valt er geen winst meer op te makenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Paar spelers waar ik me op focus, die standaard tot een bepaalde prijs kopen en tegen een vaste prijs verkopen.
Ok, en doe je dat met goedkope spelers of met dure IF's? En heb je misschien een tip voor een goede speler om mee te beginnen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Paar spelers waar ik me op focus, die standaard tot een bepaalde prijs kopen en tegen een vaste prijs verkopen.
Prijzen droppen, maar heb nog nooit iets raars meegemaakt waardoor ik verlies maakte.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel leuk enzo, maar elke keer als ik me focus op een paar spelers, worden die ineens de helft goedkoper ofzo en valt er geen winst meer op te maken
Misschien Pastore/Hamsik erbij voor op het middenveld. In die formatie zou ik gaan voor het Napoli/Inter driehoekjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:53 schreef mash_ het volgende:
Iemand nog tips? http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cl6hpjEwbaSJp
Ik ga nog dani alves kopen voor op de RB En dan maicon naar de LB. Hij is dan wel als enige geen serie a maar dat maakt me niet zoveel uit.
Klopt idd, heb een team dat ongeveer 200k heeft gekost, 400k cash en m'n trade profit staat op 900k..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die trade-profit stats zijn echt vaag trouwens..ik ben net een miljoen omhoog gegaan ofzo, puur het bedrag dat ik aan spelers heb verkocht, maar van die miljoen zit er flink wat verlies bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |