abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97103766
jeuj... gewonnen
pi_97104402
IF Hamsik nog maar 50K waard op de xbox..SIF komt volgende week uit, maar dit is wel mega, mega cheap als er nog mensen een klasbak zoeken voor CM/CAM/CF
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97104407
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#be9GXBS7baSxr

Colombia.! Het speelt echt lekker vooral de voorhoede: Rodriquez Falcao Hulk is erg goed!
Hulk en Julio Cesar heb ik er in gedaan omdat ze perfect in de chemistry passen. Eventueel kan ik daar Pino en die colombiaanse GK neerzetten. Wat vinden jullie er van?
pi_97104630
Mooie ploeg, maar die Brazilianen moeten er echt uit :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97104738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Tim86 het volgende:
IF Hamsik nog maar 50K waard op de xbox..SIF komt volgende week uit, maar dit is wel mega, mega cheap als er nog mensen een klasbak zoeken voor CM/CAM/CF
Helaas is 50k nog steeds te veel voor mij :')
pi_97104834
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef emokid het volgende:
Kom tegen mij StijnDa.
Ah sorry zie het nu pas. Als ik nu nog ga spelen gaan mijn lenzen plakken en dan zie ik niets meer :P
pi_97104902
Zet ik Lavezzi erop voor 1100, niet verkocht.
Zet ik hem er daarna weer op voor 1100, gaat ie weg voor 5100 :')
pi_97105252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Mooie ploeg, maar die Brazilianen moeten er echt uit :D
Speciaal voor TIM86...

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#g92uOBUcbaSyf
pi_97105480
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef Timnation het volgende:
Zet ik Lavezzi erop voor 1100, niet verkocht.
Zet ik hem er daarna weer op voor 1100, gaat ie weg voor 5100 :')
Sommige mensen zijn gewoon niet zo snugger :')
pi_97105864
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Speciaal voor TIM86...

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#g92uOBUcbaSyf
:D

Van de Portugese competitie kan je wel een vet team maken zeg..denk dat ik dat ga doen ipv mijn Portugezen (nationaliteit dus). Iedere wedstrijd die ik speel met die ploeg is lelijk..wel veel kwaliteit, maar het is niet echt te verklaren..veel rare tegengoals en maak zelf ook veel lelijke goals..heel fysiek ook steeds..Paupervolk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97109191
Net een wedstrijd tegen iemand die superverdedigend speelde.. nog nooit iemand zo ver zien terugzakken.. het was zo erg dat hij er ook niet eens uit kon komen namelijk... 3-0 gewonnen.... slechts 5% van het balbezit was "rond" mijn doelgebied. 46% op het middenveld. en 49% rond zijn doelgebied.
pi_97109702
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:D

Van de Portugese competitie kan je wel een vet team maken zeg..denk dat ik dat ga doen ipv mijn Portugezen (nationaliteit dus). Iedere wedstrijd die ik speel met die ploeg is lelijk..wel veel kwaliteit, maar het is niet echt te verklaren..veel rare tegengoals en maak zelf ook veel lelijke goals..heel fysiek ook steeds..Paupervolk.
Met SIF Falcao :D
pi_97110757
Is er niet ergens een site waar je kan kijken hoeveel chem je kan halen met bepaalde spelers?
Wil namelijk graag robinho of Hulk kopen maar aangezien die niet op een positie kunnen in mijn 4-3-1-2 formatie vraag ik me af hoeveel chem ze max kunnen halen.
pi_97110786
7 max volgens mij ;)
pi_97111615
7 maximaal inderdaad, maar dan moeten alle links eromheen perfect zijn, net als de formatie. En de speler zelf op donkergroene positie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97111880
Hm met 7 kan ik wel leven :) En waar is dat dan in 4-3-1-2 ? Wil namelijk vooral mijn middenveld versterken, dus als het daar geen nut heeft dan houdt het helaas op.
pi_97111888
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..Ronaldo -250K, Pepe -80K, Carvalho -50K en de rest durf ik nog niet naar te kijken :o

Nani -30K
Danny geen verlies

-410K and counting dus..nu krijg ik pas echt een hekel aan die Portugezen :D

[ Bericht 31% gewijzigd door Tim86 op 21-05-2011 11:43:59 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97111934
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef DannyDeko het volgende:
Hm met 7 kan ik wel leven :) En waar is dat dan in 4-3-1-2 ? Wil namelijk vooral mijn middenveld versterken, dus als het daar geen nut heeft dan houdt het helaas op.
Hulk op je middenveld? Als hij op CM komt dan moet het een RM zijn. Of het een wijze beslissing is dat is weer wat anders..Feit dat je omturned tot middenvelders wil niet zeggen dat ze ook goed in die rol zijn..spelers zitten vol hidden stats en gasten als Hulk zijn compleet gericht op die van een aanvaller..hij zal nooit meeverdedigen, altijd naar voren stappen etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97112074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..Ronaldo -250K, Pepe -80K, Carvalho -50K en de rest durf ik nog niet naar te kijken :o

Nani -30K
Danny geen verlies

Ronaldo 360k, omg :')
Pijnlijke zaak.
pi_97112112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ongekende verliezen heb ik op mijn Portugezen zeg..niet normaal..

410K (!) verlies? -O- Ik had ook al bedacht om een portugees league team te maken, omdat ik toch al een aantal Fc Porto spelers heb. Alleen SIF Falcao gaat niet in mijn team passen, daar heb ik zo'n 700K te weinig voor. :')
pi_97112142
Geen verlies op mijn Besiktas mannen zo te zien, we komen er wel.
6K winst zelfs op Meireiles, voor -404K in totaal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97112152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:48 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor team heb je in gedachte?
pi_97112330
4-3-2-1

IF Helton op doel, achterin in ieder geval IF Rolando en IF Coentrao, voorin iig Falcao en Hulk, middenveld moutinho, verder nog geen idee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:56:08 #74
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_97112340
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:48 schreef Tim86 het volgende:
6K winst zelfs op Meireiles, voor -404K in totaal.
Heel de markt is ingestort, je kan voor je geld nu ook meer kopen dan eerst, aan het eind van de rit maakt het weinig uit.
pi_97112908
Gaat driekwart Porto worden denk ik :D
1
2
3
4
5
----------------------SIF Falcao--------------
------------IF Gaitan-----------IF Hulk--------
--------Aimar---IF Moutinho-----IF Guarin------
---IF Coentrao--Luis---IF Rolando--M.Pereira---
-----------------------IF Helton---------------
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97113133
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Tim86 het volgende:

[ code verwijderd ]

^O^

Hoezo gaan 3-5-2 kaartjes nu weg voor bijn 1000 :') Tot voorkort kon je ze afhalen voor 200 coins.
pi_97113956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Tim86 het volgende:

[ code verwijderd ]

Ik heb bijna hetzelfde in gedachte. :') Alleen geen SIF Falcao.
pi_97114349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:52 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ik heb bijna hetzelfde in gedachte. :') Alleen geen SIF Falcao.
Heel veel opties heb je ook niet. In NL heb ik nog het voordeel dat ik alle spelers ken en bijv kan bedenken dat iemand als Fer weleens heel fijn zou kunnen zijn, maar in Portugal heb ik dat niet dus ga ik simpelweg in eerste instantie maar voor alle beste spelers :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97114783
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heel veel opties heb je ook niet. In NL heb ik nog het voordeel dat ik alle spelers ken en bijv kan bedenken dat iemand als Fer weleens heel fijn zou kunnen zijn, maar in Portugal heb ik dat niet dus ga ik simpelweg in eerste instantie maar voor alle beste spelers :D
Ja, en op mijn bank zet ik spelers zoals Rodriquez (76 rating.) Ik heb hem bij mijn Colombia team en hij doe het erg goed op LF. Aanrader dus!
pi_97114790
Ik haat echt die mensen die te veel skill moves kennen. Als je dat een beetje goed kan loop je letterlijk zo elke verdediging door... Misschien moet ik t ook maar eens gaan oefenen }:|

Kut fifa verpest heel mn humeur. Elk BPL waar ik tegen speel verlies ik elke keer in de laatste minuut van door een kopbal of een Bent of Agbolahor die keihard wegsprint -.-

Hoog tijd om in 't zonnetje te gaan zitten!

[ Bericht 29% gewijzigd door DannyDeko op 21-05-2011 13:54:44 ]
pi_97116208
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ja, en op mijn bank zet ik spelers zoals Rodriquez (76 rating.) Ik heb hem bij mijn Colombia team en hij doe het erg goed op LF. Aanrader dus!
Thanks, zal hem even halen. Had Varela en die Uruguayaanse Rodriguez als back-up ivm betere stats, maar dat zegt niet veel :)

Die trade-profit stats zijn echt vaag trouwens..ik ben net een miljoen omhoog gegaan ofzo, puur het bedrag dat ik aan spelers heb verkocht, maar van die miljoen zit er flink wat verlies bij :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97116735
Dat verlies ging er waarschijnlijk al af toen je ze kocht ;)
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_97117316
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:13 schreef Neraice het volgende:
Dat verlies ging er waarschijnlijk al af toen je ze kocht ;)
Ja, I guess, maar het enige dat nu omhoog gaat is mijn omzet. Het mooiste zou zijn als je trade profit zou staan voor de winst die je hebt gehad met artikelen/spelers die je ook daadwerkelijk hebt verkocht..alles in je club negeren dus, maar pas het winst/verlies toepassen als de speler verkocht is (minus de 5% ook)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97119740
Tim hoe kom jij eigenlijk aan zoveel geld? Ik heb nu zo'n 50k en een redelijk team maar echt dure IF's ofzo zit er niet in...
pi_97119886
Ik speel mijn meest slechte en waardeloze wedstrijden in de regen trouwens. Heb nu maar besloten niet meer in de regen te spelen want me passing is gewoon 20% slechter, spelers anticiperen slechter en ze hebben slechtere balcontrole waardoor ik geen actie meer durf te maken. Eerst vond ik het spel in de regen sneller en lekkerder gaan maar nu speel ik echt ruk :P
pi_97120700
Hoezo heb je dat besloten dan? je quit nu als je regen ziet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97120722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef Neraice het volgende:
Tim hoe kom jij eigenlijk aan zoveel geld? Ik heb nu zo'n 50k en een redelijk team maar echt dure IF's ofzo zit er niet in...
Traden en 700k aan match coins.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97120733
weet iemand of er russische coaches in zitten?
of een ander coach die chill is bij een russisch competitie team
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_97120867
Misschien een Portugees gebruiken? Gewoon kiezen voor een coach waar je de meeste nationaliteiten van hebt..

op fut11info staan alle managers ook gewoon..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97120888
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Traden en 700k aan match coins.
Ja traden snap ik wel, maar wat doe je dan precies?
pi_97121123
Paar spelers waar ik me op focus, die standaard tot een bepaalde prijs kopen en tegen een vaste prijs verkopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97121181
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Paar spelers waar ik me op focus, die standaard tot een bepaalde prijs kopen en tegen een vaste prijs verkopen.
dat is wel leuk enzo, maar elke keer als ik me focus op een paar spelers, worden die ineens de helft goedkoper ofzo en valt er geen winst meer op te maken :{w
pi_97121218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Ok, en doe je dat met goedkope spelers of met dure IF's? En heb je misschien een tip voor een goede speler om mee te beginnen?
pi_97121430
Maicon kunnen kopen voor 54k op de ps3 O+
pi_97121496
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat is wel leuk enzo, maar elke keer als ik me focus op een paar spelers, worden die ineens de helft goedkoper ofzo en valt er geen winst meer op te maken :{w
Prijzen droppen, maar heb nog nooit iets raars meegemaakt waardoor ik verlies maakte.

Kies gewoon een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97121578
Heb dit stukje even in de OP gezet..heb het echt al te vaak geschreven nu :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97121725
Top, bedankt!
pi_97121862
Iemand nog tips? http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cl6hpjEwbaSJp
Ik ga nog dani alves kopen voor op de RB En dan maicon naar de LB. Hij is dan wel als enige geen serie a maar dat maakt me niet zoveel uit. :P
pi_97122319
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:53 schreef mash_ het volgende:
Iemand nog tips? http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cl6hpjEwbaSJp
Ik ga nog dani alves kopen voor op de RB En dan maicon naar de LB. Hij is dan wel als enige geen serie a maar dat maakt me niet zoveel uit. :P
Misschien Pastore/Hamsik erbij voor op het middenveld. In die formatie zou ik gaan voor het Napoli/Inter driehoekje :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:13:02 #100
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_97122546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die trade-profit stats zijn echt vaag trouwens..ik ben net een miljoen omhoog gegaan ofzo, puur het bedrag dat ik aan spelers heb verkocht, maar van die miljoen zit er flink wat verlies bij :')
Klopt idd, heb een team dat ongeveer 200k heeft gekost, 400k cash en m'n trade profit staat op 900k..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')