xCorequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Gelukkig is er over jouw nickname niks te zeggen
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Gelukkig is er over jouw nickname niks te zeggen
Ik heb wel een échte foto van jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom plaats je nou weer een foto van mij.![]()
Mijn dank. Ik kan je ook waarderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
Enige leuke naam die hier tevoorschijn komt, is Trollface. vind ik.
En Flitskikker, valt wel mee.
Martijn.
Etsuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
Enige leuke naam die hier tevoorschijn komt, is Trollface. vind ik.
En Flitskikker, valt wel mee.
Martijn.
Komt hier mijn 3-stappenplan!quote:
Na het bieren achter de PC zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Komt hier mijn 3-stappenplan!
1.) Men nuttigt enkele (lees: vele) biertjes. (Sorry Etsu)
2.) Kruip bij terugkomst achter de PC.
3.) U tikt van alles op uw toetsenbord en hoopt op een mooie uitkomst.
Havoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Scytec het volgende:
Engels, peanuts. 47 van de 49 punten.
LIKE A BOSS
Zal wel strontboers schuld zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Trollface. het volgende:
Godverdomme, mijn server is zo traag als dikke stront.
ja mayne, had geen zin om een opleiding te volgen waarin je alleen maar in boeken moet lezen.quote:
Blijf jij maar lekker hatenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na het bieren achter de PC zitten.
Je hoort een meid (of een jongen als je homo bent) te hosselen en het bed mee te delen.
Da's een bazenregel.
xCore
Niet zo haten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker hatenen ga opzoek naar een vent.
Dat lukt niet altijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na het bieren achter de PC zitten.
Je hoort een meid (of een jongen als je homo bent) te hosselen en het bed mee te delen.
Da's een bazenregel.
xCore
Nee, een of andere pipo zat mijn server te doorzoeken op kwetsbaarheden: heel stealthy als je daardoor 80 log entries genereert in 5 seconden.quote:
Geen idee, kom nooit op dat soort plekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest van iemand vragen waar ik een vent moet zoeken.
leeell?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, een of andere pipo zat mijn server te doorzoeken op kwetsbaarheden: heel stealthy als je daardoor 80 log entries genereert in 5 seconden.
Nee, een of andere Chinees. Kutchinezen altijd, hacken dit dat.quote:
Jammer. Misschien wel gaan, hoef je voortaan niet meer achter de PC te kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Geen idee, kom nooit op dat soort plekken.
* xCore heeft de afgelopen twee jaar al niet meer zat achter de PC hoeven kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer. Misschien wel gaan, hoef je voortaan niet meer achter de PC te kruipen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore heeft de afgelopen twee jaar al niet meer zat achter de PC hoeven kruipen.
Jij vroeg hoe ik aan mijn nick kwam...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dezequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leren.
Ik ga die syllabus gewoon doornemen en alle functies leren denk ik.
Waar kom de jouwe vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je toch een andere nemen als het verwijfd overkomt of niet?
Eerste commentaar ooit op mijn nick komt van een of ander ventje wat denkt dat 'ie met WiA een baas is...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je toch een andere nemen als het verwijfd overkomt of niet?
Grote mond in SC.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Eerste commentaar ooit op mijn nick komt van een of ander ventje wat denkt dat 'ie met WiA een baas is...
Lieverd, ik zit hier al 2 jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Namen gebruiken waarvan je de betekenis niet zeker weet
Idd, wees dan straight to the point en gebruik flitskikkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Namen gebruiken waarvan je de betekenis niet zeker weet
Of strontboer, da's helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Idd, wees dan straight to the point en gebruik flitskikker
Alles aandachtig doorlezen (maar het is saai, dus dat 'aandachtig' schiet erbij in), zorgen dat ik het ook snap als ik niet het Nederlands erbij heb en beetje kan vertalen uit mijn hoofd wat er staat... kijken of ik zelf nog stijlfiguren eruit kan vissen. Aantekeningen doorlezen.quote:
Ik haat niet, alleen op jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dude, waarom haat je alleen maar.Ga me niet vertellen dat je ook zo reageert in real.
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zie ik maar als een liefdesverklaring.
koekjestrommel was al bezetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef Prulez het volgende:
[..]
Volgende nickname op de lijst: koekjestrommel1.
Vanwaar die 1?!
Kusje terug, maar Etsu heeft Boone als avatar .quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Linkse natuurlijk. xCore is een wijvennaam. Kusje.
Ga niet Boone haten, anders heb je met mij te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Kusje terug, maar Etsu heeft Boone als avatar .
Boone isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga niet Boone haten, anders heb je met mij te maken.
Je kent lost niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zat me al af te vragen wat jou UI eigenlijk is
Vegte?quote:
Boone.quote:
LOSThatersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef strontboer het volgende:
LostOverrated inhoudsloze langdradige kutserie
Nagels zwart-wit en dan negatief denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar wat is jou UI, ziet eruit als tenen in zwart wit
Ik heb de eerste paar seizoenen gezien, maar daarna heb ik de moet opgegeven. Hoe langdradig wil je het hebbenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nagels zwart-wit en dan negatief denk ik.
Cyanide en Happiness toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En dan dacht ik dat ik een kut-UI had
Ik heb alle seizoenen gekekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb de eerste paar seizoenen gezien, maar daarna heb ik de moet opgegeven. Hoe langdradig wil je het hebben
Tevens: Japans![]()
Volgens mij wordt dit één groot haattopiquequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen gekeken
Japans
strontboer, toepasselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |