Hooguit dwarsliggersquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
waar hierbij de betonnen bak natuurlijk onder de grond zit
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Ja dat wordt een ondergrondse contaiiiiinert.
Nu hopen dat ze er geen katten in gaan gooien
Oh dan heeft ons gezeur eindelijk gewerktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Ja dat wordt een ondergrondse contaiiiiinert.
Nu hopen dat ze er geen katten in gaan gooien
Alleen honden.quote:
Oh ja, in de groenbak moeten diequote:
die ondergrondse zijn groter!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, in de groenbak moeten die![]()
![]()
Maar daar passen er met goedproppen maar 4 of zo in hoor
Wij hebben geen ondergrondse gft bakkenquote:
Gewoon ook online hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Als morgen de wereld vergaat, waar spreken we dan af in het hiernamaals?
Hebben ze daar ook internet? Prettigquote:
Ik zie niet in waarom niet toch?quote:
Nu nog hopen dat ze ze vaak genoeg legenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh dan heeft ons gezeur eindelijk gewerkt
Er zijn 2 ondergrondse containers in onze straat maar die zijn echt vet ver weg
Als het goed is legen ze ze elke dinsdag, maar er staat vaak genoeg zooi naast ja. Maar omdat ze de bovengrondse container al weggehaald hadden in augustus ofzo wordt sinds die tijd ook vaak het gewone afval neergegooid waar die bak eerst stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze ze vaak genoeg legen
In Rotterdam had ik zo'n ondergronds ding vlakbij, maar die zat zo ongeveer al-tijd vol
En dan gingen ze het er naast zetten.
toch wel de politie gebeld? Of had hij legitimatie of zo bij zich? Dit is een oude truc van het inbrekersgilde om te kijken of mensen thuis zijn en of er iets te halen valtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Net zo'n gast aan de deur over dat ie van ons gasbedrijf was en dat ie wat op wilde meten.
We hebben niet eens gas.
Jep, zei WJ ook al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
toch wel de politie gebeld? Of had hij legitimatie of zo bij zich? Dit is een oude truc van het inbrekersgilde om te kijken of mensen thuis zijn en of er iets te halen valt
o, wacht... daar gaat mijn vakantie naar Frankrijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Als morgen de wereld vergaat, waar spreken we dan af in het hiernamaals?
Je moet er ook nog naar toe rijden enzo, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaaa, veiling gewonnen. We gaan voor een prikkie een week kamperen in een volledig ingerichte bungalowtent in de Dordogne
We moeten alleen nog de week gaan reserveren.
Ja okay, maar de dordogne is in een dag te doen (voor ons wel, we hebben ervaring)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet er ook nog naar toe rijden enzo, toch?
Een vriend van mij had een keer een cruise naar Hawaii gewonnen
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja okay, maar de dordogne is in een dag te doen (voor ons wel, we hebben ervaring)
Dan hebben we een week daar en dan rijden we weer een dag terug.
En dat in het hoogseizoen voor 160 (met de reserveringskosten erbij) is echt goedkoop.
Dat is idd niet duur, wij hebben laatst op de veilingsite 2 kaartjes voor de apenheul gekocht voor een tientje dat was ook een koopjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja okay, maar de dordogne is in een dag te doen (voor ons wel, we hebben ervaring)
Dan hebben we een week daar en dan rijden we weer een dag terug.
En dat in het hoogseizoen voor 160 (met de reserveringskosten erbij) is echt goedkoop.
Ben je klaar met de oude mensen of met hoe die tehuizen voor de oudjes zorgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben uitgewerkt en ben er helemaal klaar mee. Het is me helemaal duidelijk dat deze 'doelgroep' echt niet weggelegd is voor mij. Ik baal heel erg dat ik nu al ingepland ben tot en met augustus waardoor ik niet echt op durf te zeggen
Met de oude mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben je klaar met de oude mensen of met hoe die tehuizen voor de oudjes zorgen?
Dat is eigenlijk best leuk om te doen als je geen rekening hoeft te houden met werk of huisdieren of andere verplichtingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Mn ouders zijn verslaafd aan vakantieveiling, die gaan echt voortdurend naar de gekste plekken dead cheap
![]()
Laatst hadden ze een hele tour door NL gedaan, hadden ze echt overal hotelletjes bij elkaar gesprokkeld
Ja dan kun je beter iets anders zoeken,maar had ik laatst niet gelezen dat je verloskunde wilde gaan doen?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaaa, veiling gewonnen. We gaan voor een prikkie een week kamperen in een volledig ingerichte bungalowtent in de Dordogne
Dat verwacht ik ook niet, maar als er meerdere mensen bellen en/of binnenkort ingebroken wordt hebben ze tenminste signalementen en aanknopingspunten. Jemoet ook altijd zo iemand een glas water aanbieden (en het glas houden voor vingerafdrukken)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep, zei WJ ook al.
Politie kon er niks aan doen zeiden ze. Vast pas als ze echt wat gedaan hebben.
Awwquote:Zo, Oscar weer een enting gehad, de laatste. Met een naaldje voor cavia's dit keer.
Hij had de vorige keer toch best wel last van die grote naald.
Toch maar wel opzeggen vind ik, de zorg die je verleent wordt er niet beter op als je er met tegenzin rondloopt.quote:
Haha ja mn broertje woont thuis dus die zorgt voor de rolmops als ze weg zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best leuk om te doen als je geen rekening hoeft te houden met werk of huisdieren of andere verplichtingen.
Waarom sleuren kan die niet rollen danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja mn broertje woont thuis dus die zorgt voor de rolmops als ze weg zijn.
Die hoeft maar tweemaaldaags tot het eind van de straat en terug gesleurd te worden
Nee zelfs daar is ie te lui en te oud voorquote:
Jahaaaaa ik dacht aan jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk je x-factor?
Stacey noemde Erik van Tijn een treurwilg. Whoehoehoeeeeee
Hier moeten we wel eerst goed kijken naar de voorwaarden voor we bieden en als we gewonnen hebben moeten we overleggen met kinderen voor de poezjes. En natuurlijk is het rekening houden met werk. Maar we zijn vorig jaar helemaal niet weggeweest en dit jaar 4 dagen waarvoor ik maar een dag vrij heb hoeven nemen. Dus tegen die tijd heb ik wel een week staan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best leuk om te doen als je geen rekening hoeft te houden met werk of huisdieren of andere verplichtingen.
Dan gaan we duimen dat je na een heerlijke vakantie die leuke baan krijgtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier moeten we wel eerst goed kijken naar de voorwaarden voor we bieden en als we gewonnen hebben moeten we overleggen met kinderen voor de poezjes. En natuurlijk is het rekening houden met werk. Maar we zijn vorig jaar helemaal niet weggeweest en dit jaar 4 dagen waarvoor ik maar een dag vrij heb hoeven nemen. Dus tegen die tijd heb ik wel een week staan.
En ik ben bezig aan een andere baan. heeeeeel misschien als kunstdocent na de zomervakantie. Maar dat is nog een heel voorzichtige misschien.
Jep dat kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
Ja dan kun je beter iets anders zoeken,maar had ik laatst niet gelezen dat je verloskunde wilde gaan doen?
Daar zul je weinig oude mensen tegenkomen
Ik snap heel goed dat je dit zegt, maar eerlijk gezegd vind ik niet dat ik mijn werk minder doe omdat ik geen zin heb. Ik vind dat de clienten de beste zorg moeten krijgen en zij zitten al met een rot gevoel in de instelling en dat is al erg genoeg, ik probeer het ze zo leuk mogelijk te maken. Het is ook echt niet zo dat ik dingen niet doe omdat ik vind dat ze zeiken of omdat ik vind dat ze niet leuk zijn of zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
Toch maar wel opzeggen vind ik, de zorg die je verleent wordt er niet beter op als je er met tegenzin rondloopt.
Ik vind het anders super mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh dit kutnummer daar kan Rochelle ook niks mee hoor
Zo en dr haar dan?quote:
Ik denk ook niet dat Barbaaf bedoelt dat jij je werk niet goed doet, maar als je jaren dit zou doen terwijl je het eigenlijk niet wilt dan doe je op een gegeven moment de mensen tekort.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep dat kloptMaar van verloskunde ben ik afgestapt. Ik ben nog eens heel goed na gaan denken over wat ik eigenlijk wil en dat is met baby's werken en als ik verloskundige word, dan werk ik met de toekomstige ouders, maar eigenlijk weinig met de baby. Als verloskundige help je een baby ter wereld komen (en de tussentijdse controles natuurlijk), en als de baby er dan is, doe je als verloskundige er niet veel meer mee. Dus kraamverpleegkundige ga ik worden
Dan help je ook bij de bevalling en help je de baby's erna ook nog.
[..]
Ik snap heel goed dat je dit zegt, maar eerlijk gezegd vind ik niet dat ik mijn werk minder doe omdat ik geen zin heb. Ik vind dat de clienten de beste zorg moeten krijgen en zij zitten al met een rot gevoel in de instelling en dat is al erg genoeg, ik probeer het ze zo leuk mogelijk te maken. Het is ook echt niet zo dat ik dingen niet doe omdat ik vind dat ze zeiken of omdat ik vind dat ze niet leuk zijn of zo.
Nee ok dat is waar. Ik heb zelf ook 2 jaar ergens gewerkt waar ik het totaal niet naar mijn zin had en gelukkig werd ik daar inderdaad ook niet van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Barbaaf bedoelt dat jij je werk niet goed doet, maar als je jaren dit zou doen terwijl je het eigenlijk niet wilt dan doe je op een gegeven moment de mensen tekort.
En ik heb zelf ervaren dat je nooit werk tegen je zin moet doen want daar wordt je niet gelukkig van.
Ik ben nog aan het werk en ik denk dat het eind juni ook wel zal gaan ophouden... ik weet het niet hoor.... anders houden ze me tot het eind van het jaar en dan heb k ook wel een weekje verdiend. Het is geen slechte baan, maar zo dol benik er nou ook weer niet op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan gaan we duimen dat je na een heerlijke vakantie die leuke baan krijgt![]()
Ben je nu nog aan het werk en is Nokmanda ook aan zijn nieuwe baan begonnen?
Dat is ook vervelend die onzekerheid elke keerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk en ik denk dat het eind juni ook wel zal gaan ophouden... ik weet het niet hoor.... anders houden ze me tot het eind van het jaar en dan heb k ook wel een weekje verdiend. Het is geen slechte baan, maar zo dol benik er nou ook weer niet op.
NokManda is nog niet begonnen. Die moest wachten op zijn VOG voordat ie examen kon doen. Dus daar wachten we nog op.
Dat dus, je doet toch ongemerkt makkelijker een stapje meer als je je werk met plezier doet, ook als daar niet om gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Barbaaf bedoelt dat jij je werk niet goed doet, maar als je jaren dit zou doen terwijl je het eigenlijk niet wilt dan doe je op een gegeven moment de mensen tekort.
En ik heb zelf ervaren dat je nooit werk tegen je zin moet doen want daar wordt je niet gelukkig van.
Het duurde al heel lang voor de toekomstige werkgever hem in had gevuld en dan zou het ongeveer een maand duren voor ie werd afgegeven. Daar zitten we nu ongeveer op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Alvast een hele fijne vakantie Nok.
Die VOG duurt wel lang trouwens
Oognip succes met het zoeken naar een baan die wel bij je past
En Stacey ziet er idd niet uit ze lijkt nu een heel stuik ouder
En ik win nooit iets bij vakantieveilingen
Hoe was het bij je meisje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Alvast een hele fijne vakantie Nok.
Die VOG duurt wel lang trouwens
Oognip succes met het zoeken naar een baan die wel bij je past
En Stacey ziet er idd niet uit ze lijkt nu een heel stuik ouder
En ik win nooit iets bij vakantieveilingen
Ik zit nu op de thorbeckelaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok! Werk je nog steeds daaroh? Ik moet namelijk a.s. donderdag daar weer heen
Ja F-r doet ze nog steeds zo goed haar best om gauw met je mee naar huis te gaanquote:
Ow dat is inderdaad prut bereikbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zit nu op de thorbeckelaan![]()
Scheelt me een uur reistijd per dag en het is een takkelocatie. Weet je waar? Waar de GGD zit.
Totaaaal andere kant van de stad
Heb je trouwens wel je maskertje op? want dan geeft het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok! Werk je nog steeds daaroh? Ik moet namelijk a.s. donderdag daar weer heen
Sorry voor het inbreken btw![]()
Maar ze verhuist wel elke keer een stapje omhoog, net zo lang tot ze bij je thuis in haar bedje ligt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kreeg mijn VOG altijd heel snel vaak al binnen een paar dagen
Bij ons meisje was het goed. Ze was wel erg moe. Ze is verhuisd van een open couveuse naar een echt bedje. En daarom dronk ze niet zo goed denken we.
Luizenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
[TK] Phil Collins - No jacket required en Serious hits... lice (cd's)
faaaaal
Oh gelukkig. Fijn dat ze t zo goed doet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen nog maar een sonde. Ze was heel snel van alle snoeren ed af
Ik zal het fototoestel weer eens mee terug nemen
Dat ding moet je altijd in je tas hebben mamaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Alleen nog maar een sonde. Ze was heel snel van alle snoeren ed af
Ik zal het fototoestel weer eens mee terug nemen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Die ligt dus braaf in het z-huis zodat ik foto's kan maken
Ik zie het netquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, kijk nou...
Whoopie krijgt een vriendinnetje!
Dat hun missie maar snel mag slagen danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
2 katten zijn elkaar aan het vermoorden buiten, wat een gekrijs zeg.
Jawelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Boh verdorie, die Whoops![]()
Heb ik vorig weekend lekkertjes voor dr gemaakt, heeft ze er niet eens meer van mogen smullen
Ah, dat is wel fijn, dat ze nog even heeft kunnen smullenquote:
wat zieligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, kijk nou...
Whoopie krijgt een vriendinnetje!
Ja we wisten het natuurlijk wel, ze was behoorlijk oud en sliep steeds meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn, dat ze nog even heeft kunnen smullen![]()
Maar jezus wat vind ik het kut voor je
Nee dat snap ik, ze hadden beter nog een leuke tijd samen kunnen hebben die twee dametjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja we wisten het natuurlijk wel, ze was behoorlijk oud en sliep steeds meer.
Maar vind dit wel echt erg en Bo nu alleen, dat is helemaal niet zoals we het wilden en ze gunden.
Heb je ook koffietijd gekeken vanmorgen?quote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je ook koffietijd gekeken vanmorgen?
En ben je al naar de brievenbus geweest?
Ok, wel doen he!quote:
Omdat Frits daar vanmorgen een fiets voor me scoordequote:
Godskolere Frits is die dooie hond van me , in de tas bij dat knulletje, daar leefde ie nog en keek ie lekker zuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat knulletje Frits? en is dat Gigi?
Gloeiende....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat knulletje Frits? en is dat Gigi?
Gelukkig zagen Loretta en Peter en Nicolette m wel, daarom won ik die fietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ooooh ik zag heel dat hondje niet![]()
Geinig koppie
Ja maar jij bent APKquote:
Nou die viel met mooi door de mand met zn ik moet komen kijken, het was een hoax mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
De blinde in x-factor.
Maar je mist er niks an.
Dat weet ik allemaal nog niet hoor, ik had vorige week dankzij Vaduz mn probleem eindelijk es gemaild en vandaag mailde Timur me voor mn nummer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
wanneer? hoe laat? wat? hoe? waarom? appel?
Nee, een heel stom probleem, daar zijn ze dol op bij Timur Open Radioquote:
Gewoon, omdat Timur en Ramon zo leuk zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ga je t dan op nationale radio verkondigen?
Je weet dat er meer mensen luisteren dan die 2 héquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon, omdat Timur en Ramon zo leuk zijn
Nee joh!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat er meer mensen luisteren dan die 2 hé
Oh, lekkerrr.!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Okay, jij bent oh-oh...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar jij bent APK![]()
Ik wist niet eens wie Gigi was toen ik de foto maken en ik had heel dat koffietijd nog nooit gezien en toch won ik die fiets
Die foto maakte ik jaren geleden bij een filmpremiere waar we met de honden heen warenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, jij bent oh-oh...
Maar: De foto maken
Fiets
You what?
Okayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die foto maakte ik jaren geleden bij een filmpremiere waar we met de honden heen waren![]()
En vandaag won ik er dankzij Nonneke die wel Koffietijd kijkt en me altijd op het thema van de foto van de dag wijst een fiets mee
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Okay
[Modern Family] You won a bicycle!![]()
![]()
![]()
![]()
[/Modern Family]
Nee, wat rot. Arme ML. zi=o iets blijft gewoon zo k*t.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Boh verdorie, die Whoops![]()
Heb ik vorig weekend lekkertjes voor dr gemaakt, heeft ze er niet eens meer van mogen smullen
Ja, goed he! We hebben de laatste week van juni gereserveerd. Kind blijft thuis op de beestjes passen.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, als je het daar niet mee eens bent kun je dat toch ook gewoon zeggen.
Maar wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
[..]we willen prima rijden, vind het alleen sneu dat ie persee moet drinken en dat heeft geen zin om te zeggen.
wat is nu t probleem? als je toch rijd waarom mag de ander dan niet een drankje doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
[..]we willen prima rijden, vind het alleen sneu dat ie persee moet drinken en dat heeft geen zin om te zeggen.
Dan zou ik zeggen dat ie zelf maar bekijkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
Mijn vader kan niet zonder drank, zijn leverwaardes zijn niet voor niets veel te hoog. Als wij niet zouden rijden, zouden we heel lang met het Ov moeten omdat mijn vader niet zonder drank kan We vinden het niet erg om te rijden, ik vind het alleen triest dat ie perse moet drinken, meer niet
Er rijdt vanavond geen trein meer naar Enschede. Verjaardag is in Purmerend en daar woont mijn vader in de buurt vandaar dat we met hem mee gaan en blijven slapen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat ie zelf maar bekijkt.
Of moet je met zijn auto rijden?
Is het er al op geweest?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door Ramon, en ik heb zoooooooo gelachen met hem, wat een schatje is het
Al onderweg?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, als je het daar niet mee eens bent kun je dat toch ook gewoon zeggen.
Okay. dan weet ik dat we nog een paar boodschappen kunnen doen. Uurtje rijden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dr kwam wat tussen.![]()
WJ is even tanken en dan vertrekken we.
Nou dat komt als het goed is ook niet op dat journaal, alleen de aankomtsplaats van de Sint toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze dat zo groots aan zouden kondigen. Voor kinderen stopt Sinterklaas natuurlijk niet en je mag toch hopen dat ouders wel zo slim zijn om kleintjes die er nog in geloven niet te laten kijken...
Ietsje meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay. dan weet ik dat we nog een paar boodschappen kunnen doen. Uurtje rijden?
Het geboortekaartje had er al moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Als jij me nou es wat foto's doet en een geboortekaartje.
Nog steeds misselijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Zo hoort dat.
Ben jij nog misselijk of is dat eindelijk es over??
Sawyertjequote:
Het lijkt me niet zo'n goed idee voor Oscar. Dan krijgt ie zo'n verwrongen beeld van katten. Nu is ie een schatje gewend. Hou maar zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee Oscar is thuis. Leek me niet zo'n goed idee met de katten van Nok.
Lijkt me dan vooral beter voor Jipquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Het lijkt me niet zo'n goed idee voor Oscar. Dan krijgt ie zo'n verwrongen beeld van katten. Nu is ie een schatje gewend. Hou maar zo.
quote:
Terugzwaaitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef Dandilion het volgende:
Zwaai! Ik Woon Niet zo ver van schiedam vandaag :-)
Nee, geen foto's gemaakt van de nokkatsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:37 schreef senesta het volgende:
Komen er dan weer foto's van de Nokkatten?![]()
Ik zat me net af te vragen he... Ze hebben net die actie bij Pearl dat je bij aankoop van een bril een zonnebril op sterkte gratis krijgt. Er staat nergens dat dat niet voor kinderbrillen zou gelden...
Ons eigeste Bijouxtje. Da's ook een engeltje. Ik voel iedere dag ook even aan haar schouderbladen of de vleugeltjes al doorkomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb geen foto's gemaakt. We zijn wel verliefd op het meisje wat zo op Jip lijkt.
owww, heb je innet op je foon?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb geen foto's gemaakt. We zijn wel verliefd op het meisje wat zo op Jip lijkt.
Is gezellig daar vaak. Twee keer in de week live muziek en zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja! We zijn naar dat muziekcafé gegaan. Nomnom!
Mooie ogen heeft iequote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heel suf natuurlijk om hier te posten, maar wij hebben ook een nieuw familie lid
9 weken, onze kater 'Macciato', oftewel de gevlekte.
[ afbeelding ]
Thanks, het is een echte bengel! Uurtje terug in huis losgelaten en als een echte tijger bespringt hij alles wat los en vast zit.quote:
Check,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd fijn dat ze het begrip "kattenbak" snappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
das niet heel rock 'n roll hé, dwepen met zo'n beestjeZal hem eens meenemen naar concerten in mijn rugtas, zal hij vast kunnen waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Het is een mini-Sjefke!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heel suf natuurlijk om hier te posten, maar wij hebben ook een nieuw familie lid
9 weken, onze kater 'Macciato', oftewel de gevlekte.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je er best veel bekijks mee krijgt op Lowlands. Mini tentje mee voor poes. Mini halve liters lauw bier voor poes. Poes los bij Kees van Hondt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal hem eens meenemen naar concerten in mijn rugtas, zal hij vast kunnen waarderen.
Je bent thuis met Sawyerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een mini-Sjefke!
[ afbeelding ]
Lief joh![]()
![]()
![]()
Niet zo bijdehandquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ik ben vooral benieuwd naar je kleinere halve liter
Sjefke en Sawyer, een nieuw vriendje voor Sjefke! #4quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent thuis met Sawyer, wat zei Sefke van zijn nieuwe broertje?
Ja had ik al gevonden, mooie foto's van die 2 samen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke en Sawyer, een nieuw vriendje voor Sjefke! #4
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er best veel bekijks mee krijgt op Lowlands. Mini tentje mee voor poes. Mini halve liters lauw bier voor poes. Poes los bij Kees van Hondt.
Okee ik draaf door hé
Wat hebben jullie allemaal nog gedaan?quote:
Het woord Kitten en het woord chinees in een postquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:20 schreef Rewimo het volgende:
Nog zo'n leuk kitten't Is kittendag vandaag geloof ik
Wij zijn net terug van de Chinees, jammieEn straks voetbal kijken met mijn zoon, de Schalke-fan, Duitse bekerfinale
bij de chinees is het vandaag ook kittendag!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het woord Kitten en het woord chinees in een post
We hebben langs het water gelopen nog en we zijn bij het chocolademuseum geweest en hebben daar van die tulpjes gekocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal nog gedaan?
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:16 schreef nokwanda het volgende:
zo'n ding heet een beckoning cat, die zijn traditioneel uit japan, om welvaart te bevorderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze hadden ook zo'n Chinese Paaspoes daar:
[ afbeelding ]
Sinds wij een keer met Pasen bij de Chinees waren en we een tíkje melig waren heet zo'n beest bij ons een Chinese Paaspoes
Worst.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
zo'n ding heet een beckoning cat, die zijn traditioneel uit japan, om welvaart te bevorderen
now, giddy-up!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar was echt heeel blij om me te zien.![]()
Maar Jip heeft vast heul goed op 'm gepast.
DM heeft geen muisjesquote:
Ik heb ratjes gehad!quote:
Hé de Bremer Stadsmuzikanten!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
We hebben langs het water gelopen nog en we zijn bij het chocolademuseum geweest en hebben daar van die tulpjes gekocht.![]()
Daarna gaan eten bij dat muziekcafé en het was echt lekker.![]()
Goeie muziek op de achtergrond ook.
Daarna weer langs het water terug gelopen en nog een boodschap gedaan en naar huis gereden.
Ik moest zeggen van Wilbert Jompel dat de schilderijen alweer hangen.
Ik moet wel. Ze zijn in de meerderheidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Nokmanda praat wel echt lief over hun poezebeesten.
We hebben wat kleins genomen en da's nu alweer op. Zitten er alweer vol van.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ben blij dat ik behalve van Milkyway niet zo van chocolade houd, anders was ik hier goed in de problemen gekomen.
En? Scheelt het nu enorm met die snorharen?Stom he! Het is niks, maar voor mij scheelt het wel en het zal een ander nieteens op zijn gevallen.
[..]
Ik moet wel. Ze zijn in de meerderheid
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Ben ik nu de enige die zich af zit te vragen wat er met DM's snorharen is
Denk ik hoor, maar ik kan er ook naastzitten. Evengoed was ik er dus niet meer over aan het nadenkenquote:
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
DM had een schilderij van Nok, maar Nok was vergeten de snorharen te schilderen. En daarom is DM vanmiddag naar Nok geweest en heeft Nok alsnog de snorharen toegevoegd.
Zoiets?
DM vindt het gewoon leuk om ElisaB te spanken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn, ik ben goed
[..]
Aha! DM heeft niet teruggelezen
Oe, gheylquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef DanseMacabre het volgende:
DM vindt het gewoon leuk om ElisaB te spanken.![]()
Ik lees ALTIJD terug.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
Denk ik hoor, maar ik kan er ook naastzitten. Evengoed was ik er dus niet meer over aan het nadenken
Hoe is het eigenlijk met Tristan? Is ie weer beter?
Inruilenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Wilbert Jompel mag ik nooit spanken.
Mooi!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Rewimo het volgende:
![]()
Ja, hij was alleen erg moe, maar dat kwam doordat ie naar de bekerfinale mocht kijken
Ja, vooral als je er bijna van flauwvaltquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef Rewimo het volgende:
O jakkes, maagpijn is echt heel erg vervelend ja
wie stout is de spankquote:
Maandag ga ik naar m'n ouders voor stage.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben je maandag vrij DM of ben je druk:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |