Hooguit dwarsliggersquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
waar hierbij de betonnen bak natuurlijk onder de grond zit
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Ja dat wordt een ondergrondse contaiiiiinert.
Nu hopen dat ze er geen katten in gaan gooien
Oh dan heeft ons gezeur eindelijk gewerktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
Ja dat wordt een ondergrondse contaiiiiinert.
Nu hopen dat ze er geen katten in gaan gooien
Alleen honden.quote:
Oh ja, in de groenbak moeten diequote:
die ondergrondse zijn groter!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, in de groenbak moeten die![]()
![]()
Maar daar passen er met goedproppen maar 4 of zo in hoor
Wij hebben geen ondergrondse gft bakkenquote:
Gewoon ook online hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Als morgen de wereld vergaat, waar spreken we dan af in het hiernamaals?
Hebben ze daar ook internet? Prettigquote:
Ik zie niet in waarom niet toch?quote:
Nu nog hopen dat ze ze vaak genoeg legenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh dan heeft ons gezeur eindelijk gewerkt
Er zijn 2 ondergrondse containers in onze straat maar die zijn echt vet ver weg
Als het goed is legen ze ze elke dinsdag, maar er staat vaak genoeg zooi naast ja. Maar omdat ze de bovengrondse container al weggehaald hadden in augustus ofzo wordt sinds die tijd ook vaak het gewone afval neergegooid waar die bak eerst stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze ze vaak genoeg legen
In Rotterdam had ik zo'n ondergronds ding vlakbij, maar die zat zo ongeveer al-tijd vol
En dan gingen ze het er naast zetten.
toch wel de politie gebeld? Of had hij legitimatie of zo bij zich? Dit is een oude truc van het inbrekersgilde om te kijken of mensen thuis zijn en of er iets te halen valtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Net zo'n gast aan de deur over dat ie van ons gasbedrijf was en dat ie wat op wilde meten.
We hebben niet eens gas.
Jep, zei WJ ook al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
toch wel de politie gebeld? Of had hij legitimatie of zo bij zich? Dit is een oude truc van het inbrekersgilde om te kijken of mensen thuis zijn en of er iets te halen valt
o, wacht... daar gaat mijn vakantie naar Frankrijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Als morgen de wereld vergaat, waar spreken we dan af in het hiernamaals?
Je moet er ook nog naar toe rijden enzo, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaaa, veiling gewonnen. We gaan voor een prikkie een week kamperen in een volledig ingerichte bungalowtent in de Dordogne
We moeten alleen nog de week gaan reserveren.
Ja okay, maar de dordogne is in een dag te doen (voor ons wel, we hebben ervaring)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet er ook nog naar toe rijden enzo, toch?
Een vriend van mij had een keer een cruise naar Hawaii gewonnen
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja okay, maar de dordogne is in een dag te doen (voor ons wel, we hebben ervaring)
Dan hebben we een week daar en dan rijden we weer een dag terug.
En dat in het hoogseizoen voor 160 (met de reserveringskosten erbij) is echt goedkoop.
Dat is idd niet duur, wij hebben laatst op de veilingsite 2 kaartjes voor de apenheul gekocht voor een tientje dat was ook een koopjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja okay, maar de dordogne is in een dag te doen (voor ons wel, we hebben ervaring)
Dan hebben we een week daar en dan rijden we weer een dag terug.
En dat in het hoogseizoen voor 160 (met de reserveringskosten erbij) is echt goedkoop.
Ben je klaar met de oude mensen of met hoe die tehuizen voor de oudjes zorgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben uitgewerkt en ben er helemaal klaar mee. Het is me helemaal duidelijk dat deze 'doelgroep' echt niet weggelegd is voor mij. Ik baal heel erg dat ik nu al ingepland ben tot en met augustus waardoor ik niet echt op durf te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |