Neem dit advies aan. Ervaringsdeskundige up in deze.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet op de manier waarop het zou moeten
dat is te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja postkantoor derkinder sie je sow xd
quote:
Hoe lang is Cash dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien ben jij langer, maar ik plet je als ik op je ga zitten.
deze zin past trouwens wel bij je, trek die nickelson jas daar eens bij aanquote:
Baas, zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb net bier gehaald, en de Jupiler was in de aanbieding
En dan koop ik natuurlijk niet één kratje, nee dan koop ik er gelijk twee
lang weenie prciesquote:
tja, sommige mensen hebben wel cash ja en jij niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
deze zin past trouwens wel bij je, trek die nickelson jas daar eens bij aan
Langer of korter dan 1.93?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lang weenie prcies
[..]
tja, sommige mensen hebben wel cash ja en jij niet.
ik blow money atmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lang weenie prcies
[..]
tja, sommige mensen hebben wel cash ja en jij niet.
Zetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Ragbroer ik zoek nog een goede producernaam. En iets zonder z op het end.
dm ban vieze stalkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
En waarom geeft dm bij mij geen pop ups meer.
teveel dmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Bij mij wel altijd hahaha homo hahahahaahahahahah sukkel hahahahaahah klapjosti xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Eigenlijk is Klinker zo'n Marokkaans schreeuwwijf met Uggs, Nickelsonjas en standaard H&M-outfit die een patatje pinda en twee satékroketjes naar binnen naait terwijl ze in de bus richting Overvecht zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
deze zin past trouwens wel bij je, trek die nickelson jas daar eens bij aan
DJ Mastermix 3000quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Beach.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
ja kweet zeker ben tog niet blind bitchquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet je zeker money en niet iets anders?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij wel altijd hahaha homo hahahahaahahahahah sukkel hahahahaahah klapjosti xD
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Nouja boeit mij niet, dan krijg je pas antwoord als ik zelf de dm pagina open en je bericht zie.
ja xD het is gewoon een lul met geld eromheen en dan 'blow' jij dat, dat is je nieuwe 'job' toch xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ja kweet zeker ben tog niet blind bitch
88Beach88quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eigenlijk is Klinker zo'n Marokkaans schreeuwwijf met Uggs, Nickelsonjas en standaard H&M-outfit die een patatje pinda en twee satékroketjes naar binnen naait terwijl ze in de bus richting Overvecht zit.
weet niet wat jij met jan doet, maar neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja xD het is gewoon een lul met geld eromheen en dan 'blow' jij dat, dat is je nieuwe 'job' toch xD
HAHA KLINKER HEEFT EEN NICKELSONJAS!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog nooit patatje pinda en satekroketten gegetenUggs heb ik ook nooit aangehad.
ik doe niks met janquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef K-Cash het volgende:
[..]
weet niet wat jij met jan doet, maar nee
nietwaar, ik heb één keer mn zusjes jas aangehad omdat het koud was buiten en dit de enige dichtbijzijnde jas wasquote:
HAHAHAHAHA STRAATHOERTJE NICKELSON ALLESquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik doe niks met jan
[..]
nietwaar, ik heb één keer mn zusjes jas aangehad omdat het koud was buiten en dit de enige dichtbijzijnde jas was
ja sry baan is geld geld is rijkdom rijkdom is allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA STRAATHOERTJE NICKELSON ALLES
oh sorryquote:
haphaphaphaphaphaphapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sry baan is geld geld is rijkdom rijkdom is alles
[..]
oh sorry
WTF!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA STRAATHOERTJE NICKELSON ALLES
quote:
Oh, ben je er zo eentje... Jammer, je kan zo voor een Marokkaanse doorgaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sry baan is geld geld is rijkdom rijkdom is alles
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij denkt dat het zaakje van jan groot is ja?
quote:
Ik dacht dat jij meer een worstenpersoon was.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij denkt dat het zaakje van jan groot is ja?
[..]
happen naar pasta
:S noiot goed ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo eentje... Jammer, je kan zo voor een Marokkaanse doorgaan.
ik vroeg het toch???? :S :S:Squote:
knakworstquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer een worstenpersoon was.
Jan zet je binnenkort achter het raam op het Zandpad.quote:
knakworst in tussen je bolletjes?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S noiot goed ook
[..]
ik vroeg het toch???? :S :S:S
[..]
knakworst
je vroeg wat ik dachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S noiot goed ook
[..]
ik vroeg het toch???? :S :S:S
[..]
knakworst
nee jan is liefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jan zet je binnenkort achter het raam op het Zandpad.
nee bah, in mn mond gwoon zoals het hoort xDquote:
ja geef antwoord danquote:
Is je poeperd nog heel?quote:
waarom zou ik dat doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee jan is lief
[..]
nee bah, in mn mond gwoon zoals het hoort xD
[..]
ja geef antwoord dan
dibs op jouw mondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee jan is lief
[..]
nee bah, in mn mond gwoon zoals het hoort xD
[..]
ja geef antwoord dan
Dat zijn alle loverboys in het begin... Wacht maar tot hij je brandmerkt en je laat dwingen je borsten te vegroten en een Jan-onderrugtattoo te nemen.quote:
gwnquote:
wat ga je er mee doen dan?quote:
zie TTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik vind dit een vreemde discussie, volgens mij gaat het over piemels en hoertjes en geld maar ik snap er niks van
een jan trampstamp?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat zijn alle loverboys in het begin... Wacht maar tot hij je brandmerkt en je laat dwingen je borsten te vegroten en een Jan-onderrugtattoo te nemen.
knakworst opwarmenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn
[..]
wat ga je er mee doen dan?
[..]
zie TT
grote borsten, niks mis mee?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat zijn alle loverboys in het begin... Wacht maar tot hij je brandmerkt en je laat dwingen je borsten te vegroten en een Jan-onderrugtattoo te nemen.
oh ja nu snap ik 'tquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn
[..]
[..]
zie TT
gwn wat is deze voor kk redenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn
[..]
[..]
zie TT
Totdat je je eigen lichaam niet meer herkend...quote:
quote:
ok spruitjes als borsten hihiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
groot klein rond vierkant, als het maar borsten zijn
Is dat met jou gebeurd ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Totdat je je eigen lichaam niet meer herkend...
Moet jij zeggen, als er iemand hier met kanker scheld...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, als er iemand hier met kanker scheld...
Nee, ik doe niet aan botox en vergrotingen. Gewoon whey drinken, remt het verouderingsproces.quote:
Ik?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, als er iemand hier met kanker scheld...
nee manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat is dit heeft klinkerbotsing een nickelsonjasvanaf nu noem ik haar Klinker B.
الكلنكر تصادمquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat is dit heeft klinkerbotsing een nickelsonjasvanaf nu noem ik haar Klinker B.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA WEG OOK ECHT OMG NEE DIT KAN GEWOON NEIT WAAR ZIJN STOMME HOMO A ZEMMEL KK BOELER ALLES.
had niet eens de moeite gelezen om het te lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er staat letterlijk De klinker groet
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHA
ik sta sowieso een 8 voor duits op mijn diploma
watquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
Hé, hakbars en haatbaarden hier. Jullie moeten wat voor me vertalen voor mijn vader.
ja klinker is vergelijkbaar met iemand jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er staat letterlijk De klinker groet
wiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ja klinker is vergelijkbaar met iemand ja
nja ik ook niet 'de klinker groeten' staat er als ik het goed begrijpquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had niet eens de moeite gelezen om het te lezen![]()
[..]
gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nja ik ook niet 'de klinker groeten' staat er als ik het goed begrijp
kquote:
SPOILER: HIHAHO WAT ENE GARPIG LUEKEN PLAATJONOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja al klinker stond erquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ook niet ik las klinker slechte vertaalmachine
oke oke doeidoei tot snel weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef Oceanview het volgende:
Maar ik ga een brief opsturen en afscheid van mijn oma nemen, tot ziens allen
doedoegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef Oceanview het volgende:
Maar ik ga een brief opsturen en afscheid van mijn oma nemen, tot ziens allen
Doe hem in een potje en hou die voor de cameraquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
Hoi, uit welk land komt deze munt? Alvast bedankt voor het antwoord gr gr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, het is een Arabische tekst. 2 foto's van dezelfde munt trouwens. Heb die fotos net ff met mijn laptop gemaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef dralion13 het volgende:
Kan je betere foto's maken/regelen, ik kan de tekst die erop staat niet zien (maar het plaatje op de onderste foto lijkt duits)
Dat sowieso niet.quote:
Klinker, kan jij mij helpen met mijn vraag?quote:
Dit is een munt uit Nederland uit de toekomst. ik schat uit het jaar 2021.quote:
Ik kan niks met zo'n vage foto. Sorry.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Klinker, kan jij mij helpen met mijn vraag?
dus ik zocht op nickelson jasquote:Deze heerlijke Nickelson jassen zijn echt geil. Als er mensen zijn die op mn jas willen komen, laat het me maar weten
Is je oma indo? Misschien is het wel een munt uit Atjeh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
Niemand die mij oma blij wilt maken enzo? Jammer, dan krijg ik geen erfenis...![]()
Ze heeft me van alles meegegeven over de hele wereld. En nu moet ik het voor haar uitzoeken...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Is je oma indo? Misschien is het wel een munt uit Atjeh.
Maak dan eens een betere foto.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze heeft me van alles meegegeven over de hele wereld. En nu moet ik het voor haar uitzoeken...![]()
viswijfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
[..]
ik moest aan onze bianca denken
Jawel hoor, maar met zulke slechte foto's kunnen we niksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
Niemand die mij oma blij wilt maken enzo? Jammer, dan krijg ik geen erfenis...![]()
komt uit jemen, vroeg eht aan mn moeder grquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Ragboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij nu helpen? Alvast bedankt.
opgelost slotjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt uit jemen, vroeg eht aan mn moeder gr
Ok bedankt je hebt mijn oma er heel blij gemaakt net.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt uit jemen, vroeg eht aan mn moeder gr
ik moest denken aan de dag jij bij deze sc hoorde, nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
haha ik moet opeens denken aan die dag dat deze slowchat een eigen topic kreegen dat dat hele andere topic werd gekaapt enz
bitchyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik moest denken aan de dag jij bij deze sc hoorde, nooit.
RELLEN! VECHTEN! MATTEN! SCHIETPARTIJ! ALLES VOOR DIE SLOWCHAT!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hij is mijn protegé jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dat zeg ik er toch ook niet bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
LEKKERE BLONDE STAGIARIRUREUSquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:19 schreef Henkie94 het volgende:
Net terug uit t ziekenhuis, raad eens wie ik zag?
Inb4de paus
DM haar facebook dan boiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:19 schreef Henkie94 het volgende:
Inb4de paus
Jan is niet Superman!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik droomde vannacht ook over mn slome laptop en toen gaf jan een geheime code en toen werd hij opeens vet snel
Heb je dr deze keer wel gehosseld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:19 schreef Henkie94 het volgende:
Inb4de paus
Op zoek naar dr faceboek/hyves/fobo dan maar hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze liep maar even voorbij mang, druk aan t werk alles.Sry
Lang haar != onverzorgd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:28 schreef Beach het volgende:
Ga naar de kapper Henkie. Meiden houden van verzorgde jongens.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Op zoek naar dr faceboek/hyves/fobo dan maar he
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij al kalend bent.
Onder de gordel man.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij al kalend bent.
Pas op voor mijn piemel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ohai, kindjes waren weer lief
nu dutje, want kindjes zijn ook vermoeiend
Ik dacht, dat is een man, blijkt het een meisje te zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[HOMO] #2974 Zeg zomer, kom eens terug!
wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hege is lievv. Ik wil haar knuffelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht, dat is een man, blijkt het een meisje te zijn.
Ik verwijs Beach naar het homotopic.quote:
?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werken doeii.
Kusjes en extra kusjes voor Janneman![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werken doeii.
Kusjes en extra kusjes voor Janneman![]()
Dat wilde ik ook zeggen net maar dan krijg ik een boze Klinker enzo en ik wil NU geen ruzie en gezeik enzo.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doen we het 10923123 keer erger ok.
Zij weet dat ik het niet meen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen net maar dan krijg ik een boze Klinker enzo en ik wil NU geen ruzie en gezeik enzo.
quote:
quote:
scriptkiddie henkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze staan in je innernet-cache a mattie ;p
20 respectpunten erbij voor Dralion.quote:
quote:
Waarheden mang.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
overduidelijke poging tot respectpunten dit
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
jij krijgt van mij 21.9 respectpunten
quote:
Mooie brommer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Panteraquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen uitslapen dat heb ik gemist![]()
vooruit Henkie![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen uitslapen dat heb ik gemist![]()
vooruit Henkie![]()
quote:
quote:
Wat?quote:
watquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:59 schreef Hatsekiedee het volgende:
mijn sc is dichtgesmeten dus ik ga jullie pesten![]()
Aangezien ik geen goatse mag posten, wil ik jullie vriendelijk verzoeken zelf naar de desbetreffende website te gaan en minsten 30 seconden naar het aanwezige beeldmateriaal te kijken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:48 schreef Ragboer het volgende:
Ze heeft geen penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done, en nu?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:59 schreef Hatsekiedee het volgende:
mijn sc is dichtgesmeten dus ik ga jullie pesten![]()
Aangezien ik geen goatse mag posten, wil ik jullie vriendelijk verzoeken zelf naar de desbetreffende website te gaan en minsten 30 seconden naar het aanwezige beeldmateriaal te kijken.
Iedereen krijgt weer een andere chick, het is een grabbelton.quote:
DMquote:
Nee, ik heb Bietsj een vast meisje gegeven via de DM. Die is wel raakbaar. Fapse.quote:
Maar ik wil echte interactie. Een connectie maken met een persoon.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je klikt een cam aan, trekt je broek uit en gaat rukken.
Doe alsof je hand die chick op de cam is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik wil echte interactie. Een connectie maken met een persoon.
Ik zie alleen een hoofd. Daar ga ik niet op fappenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik heb Bietsj een vast meisje gegeven via de DM. Die is wel raakbaar. Fapse.
Ze is nu in een privéchat. Zo makkelijk hosselt Beach chicks online.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie alleen een hoofd. Daar ga ik niet op fappen
Nee dank je.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Bietsj, ik heb nog wel wat Jailbait foto's als je wilt, video's alles.
Sherri.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Bietsj, ik heb nog wel wat Jailbait foto's als je wilt, video's alles.
quote:
Pics! Desnoods via DM.quote:
Ik doe wel jwzquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Moet dan even uploaden, maar eerst eten.
ok dan henkie fapcollectie voor die leventje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |