Neem dit advies aan. Ervaringsdeskundige up in deze.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet op de manier waarop het zou moeten
dat is te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja postkantoor derkinder sie je sow xd
quote:
Hoe lang is Cash dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien ben jij langer, maar ik plet je als ik op je ga zitten.
deze zin past trouwens wel bij je, trek die nickelson jas daar eens bij aanquote:
Baas, zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb net bier gehaald, en de Jupiler was in de aanbieding
En dan koop ik natuurlijk niet één kratje, nee dan koop ik er gelijk twee
lang weenie prciesquote:
tja, sommige mensen hebben wel cash ja en jij niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
deze zin past trouwens wel bij je, trek die nickelson jas daar eens bij aan
Langer of korter dan 1.93?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lang weenie prcies
[..]
tja, sommige mensen hebben wel cash ja en jij niet.
ik blow money atmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lang weenie prcies
[..]
tja, sommige mensen hebben wel cash ja en jij niet.
Zetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Ragbroer ik zoek nog een goede producernaam. En iets zonder z op het end.
dm ban vieze stalkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
En waarom geeft dm bij mij geen pop ups meer.
teveel dmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Bij mij wel altijd hahaha homo hahahahaahahahahah sukkel hahahahaahah klapjosti xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Eigenlijk is Klinker zo'n Marokkaans schreeuwwijf met Uggs, Nickelsonjas en standaard H&M-outfit die een patatje pinda en twee satékroketjes naar binnen naait terwijl ze in de bus richting Overvecht zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
deze zin past trouwens wel bij je, trek die nickelson jas daar eens bij aan
DJ Mastermix 3000quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
Beach.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
ja kweet zeker ben tog niet blind bitchquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet je zeker money en niet iets anders?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij wel altijd hahaha homo hahahahaahahahahah sukkel hahahahaahah klapjosti xD
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Nouja boeit mij niet, dan krijg je pas antwoord als ik zelf de dm pagina open en je bericht zie.
ja xD het is gewoon een lul met geld eromheen en dan 'blow' jij dat, dat is je nieuwe 'job' toch xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ja kweet zeker ben tog niet blind bitch
88Beach88quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eigenlijk is Klinker zo'n Marokkaans schreeuwwijf met Uggs, Nickelsonjas en standaard H&M-outfit die een patatje pinda en twee satékroketjes naar binnen naait terwijl ze in de bus richting Overvecht zit.
weet niet wat jij met jan doet, maar neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja xD het is gewoon een lul met geld eromheen en dan 'blow' jij dat, dat is je nieuwe 'job' toch xD
HAHA KLINKER HEEFT EEN NICKELSONJAS!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog nooit patatje pinda en satekroketten gegetenUggs heb ik ook nooit aangehad.
ik doe niks met janquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef K-Cash het volgende:
[..]
weet niet wat jij met jan doet, maar nee
nietwaar, ik heb één keer mn zusjes jas aangehad omdat het koud was buiten en dit de enige dichtbijzijnde jas wasquote:
HAHAHAHAHA STRAATHOERTJE NICKELSON ALLESquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik doe niks met jan
[..]
nietwaar, ik heb één keer mn zusjes jas aangehad omdat het koud was buiten en dit de enige dichtbijzijnde jas was
ja sry baan is geld geld is rijkdom rijkdom is allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA STRAATHOERTJE NICKELSON ALLES
oh sorryquote:
haphaphaphaphaphaphapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sry baan is geld geld is rijkdom rijkdom is alles
[..]
oh sorry
WTF!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA STRAATHOERTJE NICKELSON ALLES
quote:
Oh, ben je er zo eentje... Jammer, je kan zo voor een Marokkaanse doorgaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sry baan is geld geld is rijkdom rijkdom is alles
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij denkt dat het zaakje van jan groot is ja?
quote:
Ik dacht dat jij meer een worstenpersoon was.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij denkt dat het zaakje van jan groot is ja?
[..]
happen naar pasta
:S noiot goed ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo eentje... Jammer, je kan zo voor een Marokkaanse doorgaan.
ik vroeg het toch???? :S :S:Squote:
knakworstquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer een worstenpersoon was.
Jan zet je binnenkort achter het raam op het Zandpad.quote:
knakworst in tussen je bolletjes?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S noiot goed ook
[..]
ik vroeg het toch???? :S :S:S
[..]
knakworst
je vroeg wat ik dachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:S noiot goed ook
[..]
ik vroeg het toch???? :S :S:S
[..]
knakworst
nee jan is liefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jan zet je binnenkort achter het raam op het Zandpad.
nee bah, in mn mond gwoon zoals het hoort xDquote:
ja geef antwoord danquote:
Is je poeperd nog heel?quote:
waarom zou ik dat doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee jan is lief
[..]
nee bah, in mn mond gwoon zoals het hoort xD
[..]
ja geef antwoord dan
dibs op jouw mondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee jan is lief
[..]
nee bah, in mn mond gwoon zoals het hoort xD
[..]
ja geef antwoord dan
Dat zijn alle loverboys in het begin... Wacht maar tot hij je brandmerkt en je laat dwingen je borsten te vegroten en een Jan-onderrugtattoo te nemen.quote:
gwnquote:
wat ga je er mee doen dan?quote:
zie TTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik vind dit een vreemde discussie, volgens mij gaat het over piemels en hoertjes en geld maar ik snap er niks van
een jan trampstamp?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat zijn alle loverboys in het begin... Wacht maar tot hij je brandmerkt en je laat dwingen je borsten te vegroten en een Jan-onderrugtattoo te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |