Ik zie je punt dat de kwaliteit van een subforum als dit wordt bepaald door zijn posters. Maar om nu een topic aan te maken waarbij een poster wordt beschuldigd een 'agent' te zijn wegens slecht onderbouwde posts, en vervolgens zelf geen goede onderbouwing te leveren, kan ook het goede voorbeeld niet zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lang geleden toen BNW nog onbekend was en serieus struimde ik nog topics af om info te vergaren en te discussiëren over de hedendaagse dingen en dingen die voorgevallen zijn in de geschiedenis. De tijd dat BNW nog een beetje respectabel was totdat de mensen kwamen die complete vage dingen gingen vertellen.
Zo heb ik mij al lange tijd van BNW verbannen en af en toe nog te kijken of er wat interessants te zien is, maar nee je komt post na post de complete nutteloze, onwerkelijke, fictieve dingen tegen die niet onderbouwd kunnen worden en op geen enkele feiten berust zijn.
De tijd dat BNW nog BNW was in de vorm van de erg interessante topics en posts van Ticker. De kwaliteit wat daar aan hing was grandioos, het is nu anders helaas, nu is BNW voornamelijk alu-hoedjes en dat vind ik erg jammer.
Nah en toen kwam de tijd dat Bankfurt de persoon die in het verleden veelvoudig op AEX postte (hint). Hij interesseert zich veel in de koersen, aandelen en bankzaken.
Zodoende de inleiding van dit topic.
Nu is het zo dat personen zoals Lambiekje en Bankfurt BNW voor schut zetten, mensen van BNW worden voor gek verklaard als ze bijv. in een NWS topic een reactie plaatsen, BNW'ers worden veroordeelt door de talloze, niet onderbouwde topics van Lambiekje enzovoort, enzovoort en enzovoort.
Wat ik in ieder geval begrepen heb in de tijden dat ik info opzocht was dat de NWO zodoende probeert om complotters een slecht beeld te geven tegenover niet-complotters. Wat ik begrepen heb is dat er des-info mensen zijn die ook des-informatie verspreiden.
Mij lijkt dat het doel van Bankfurt en Lambiekje langzaam maar zeker waar wordt en BNW zodalijk niks meer waard is, want geef toe het is allemaal nonsens wat ze verspreiden of dingen die niet eens zo erg zijn. Geef toe, FOK! is een respectabel forum en een groot forum dus BNW moet worden gesilenced en dat wordt nu ook aardig gedaan.
Ik weet sowieso al zeker dat de MODS hier niet mee eens zullen zijn omdat hun helemaal gefascineerd zijn door de verhalen van Bankfurt en nog meer mensen. Ook de mensen die niks van BNW af weten en ineens angstig worden door de berichten van Bankfurt. Ik kan me nog een user herinneren die hier een beetje gestoord door werd en was het nou net niet dat de NWO ook angst zaait?
De naam Bankfurt alleen al, moet genoeg zeggen.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef GoudIsEcht het volgende:
Er wordt wel een interessante vraag gesteld.
In geval van eenheid zou er geen forum bestaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef ender_xenocide het volgende:
Is TS niet zelf de agent door nu onder de "BNW'er" twijfel te zaaien over de intenties van Bankfurt en Lambiekje?
Divide and conquer.....
Heb je vijanden lief.quote:
Bomen maken al jaren wijn van water..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Heb je vijanden lief.
Ik heb geen persoonlijk probleem met bankfurt, maar wel met zijn manier van doen op dit forum.
Een boom herken je aan zijn vruchten. Een goede boom brengt goede vruchten voor, een kwade boom kwade. Ook dat zei Jezus.
En ja, gevaren... Je kunt volwassenen moeilijk behoeden...zeker op het internet.quote:Ik zie kwade vruchten in gurugedrag, mensen in occulte praktijken leiden, en wispelturigheid.
T is ronduit gevaarlijk voor de meer fragiele mensen onder ons.
Ik denk niet dat hij hier veel vruchten heeft, enkel degene die er op dit forum baat bij hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Heb je vijanden lief.
Ik heb geen persoonlijk probleem met bankfurt, maar wel met zijn manier van doen op dit forum.
Een boom herken je aan zijn vruchten. Een goede boom brengt goede vruchten voor, een kwade boom kwade. Ook dat zei Jezus.
Ik zie kwade vruchten in gurugedrag, mensen in occulte praktijken leiden, en wispelturigheid.
T is ronduit gevaarlijk voor de meer fragiele en ononderwezen mensen onder ons.
Stenigen, naar de hel sturen, zondvloed over ze heen roepen, eerstgeboren zonen vermoorden, tot standbeelden maken.quote:
Maar bankfurt is een kloon van Lambiekje, of andersom zo je wilt. Deze poster probeert met twee identiteiten die elkaar aanvullen/ondersteunen zijn/haar boodschap kracht bij te zetten.quote:Nu is het zo dat personen zoals Lambiekje en Bankfurt BNW voor schut zetten, mensen van BNW worden voor gek verklaard als ze bijv. in een NWS topic een reactie plaatsen, BNW'ers worden veroordeelt door de talloze, niet onderbouwde topics van Lambiekje enzovoort, enzovoort en enzovoort.
Daar geloof ik niks van. Ze posten behoorlijk verschillende dingen, en dat mensen wat kritiek op kranten etc. hebben is zo uniek niet hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef giscard het volgende:
[..]
Maar bankfurt is een kloon van Lambiekje, of andersom zo je wilt. Deze poster probeert met twee identiteiten die elkaar aanvullen/ondersteunen zijn/haar boodschap kracht bij te zetten.
Daar zit ook de kracht van het aanvullen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:17 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Ze posten behoorlijk verschillende dingen.
Nee Bankfurt is geen kloon, hij postte vroeger HAAST nooit in BNW maar voornamelijk in AEX, bankzaken, aandelen en koersen dus (hint)..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef giscard het volgende:
[..]
Maar bankfurt is een kloon van Lambiekje, of andersom zo je wilt. Deze poster probeert met twee identiteiten die elkaar aanvullen/ondersteunen zijn/haar boodschap kracht bij te zetten.
Ze kleuren BNW negatief, ik weet niet wat jij BNW vindt. Maar ik weet niet of jij hier was 3 jaar geleden toen Ticker zeer actief was. Hij kleurde BNW juist, met interessante dingen en HEEL goed onderbouwd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind ook dat deze twee posters bij uitstek thuishoren op BNW, en een aanzienlijke bijdrage leveren aan BNW. Want je kunt zeggen wat je wilt over ze , maar ze roepen reacties op, kan lachen zijn, kan irritatie zijn of verbazing.
Ze 'kleuren' BNW.
quote:ik ben betrokken in het monitoren van het globale proces, doch mijn functie hierin is niet veel meer dan berichtgever hierin naar buiten toe.
Oh, maar ik ben een groot liefhebber van de topics van Ticker, vergis je niet, en ik mis ze ook zeer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze kleuren BNW negatief, ik weet niet wat jij BNW vindt. Maar ik weet niet of jij hier was 3 jaar geleden toen Ticker zeer actief was. Hij kleurde BNW juist, met interessante dingen en HEEL goed onderbouwd.
Geen gare zinnen zoals Bankfurt en geen gare topics waar bijna niet wordt gereageerd door Lambiekje himself. Simpel voorbeeld van angstzaaien dus.
Dit is ook zo een rare post van Bankfurt in zijn topic:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |