Paar klappen extra geven?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:00 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Briljant, alle kinderen van Nederland een half jaar chagrijnig!
Wow, tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Leipo666 het volgende:
of sinterklaas gaat uitleggen dat alle kindertjes wel goed hun tanden moeten poetsen, anders mogen ze zijn snoepgoed niet meer hebben....
Misschien is het wel heel iets anders en treedt Bea af ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat ik gek vind is dat het om 19:50 uitgezonden wordt. Dan liggen de meeste kinderen voor wie het Sinterklaasjournaal bedoeld is toch ongeveer wel al op bed?
Die van mij wel ja. 7.15 bedtijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat ik gek vind is dat het om 19:50 uitgezonden wordt. Dan liggen de meeste kinderen voor wie het Sinterklaasjournaal bedoeld is toch ongeveer wel al op bed?
Als het echt iets belangrijks voor kinderen bedoeld is, dan doen ze het toch wel na Sesamstraat oid?
Daarom. Er komt een "nieuwe" sinterklaas. Wedden? Wedden? Wedden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:03 schreef Guanabana het volgende:
Als het echt iets belangrijks voor kinderen bedoeld is, dan doen ze het toch wel na Sesamstraat oid?
Uit wélke zak precies?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Waaghals het volgende:
hij gaat madeline mccain uit zijn zak toveren
dat zou kunnen nav die berichten over kleuters die ze alle melktanden moeten trekken en zelfs naar de kaakchirurg moetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Leipo666 het volgende:
of sinterklaas gaat uitleggen dat alle kindertjes wel goed hun tanden moeten poetsen, anders mogen ze zijn snoepgoed niet meer hebben....
het is dan ook pas morgen, zo urgent is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Maar 19:50 is ook weer niet laat genoeg voor echt grotemensennieuws!
Raaaar dus! Jammer, ben vanavond om die tijd weg!
Nieuws is morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Maar 19:50 is ook weer niet laat genoeg voor echt grotemensennieuws!
Raaaar dus! Jammer, ben vanavond om die tijd weg!
"naar jaren"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:08 schreef Hoerekots het volgende:
http://twitter.com/#!/DeSinterklaas/status/11482047121985536
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |