Ik ben niet helemaal zeker hoe serieus ik je aanmelding moet nemen maar bij deze wees welkomquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
40 dagen en nachten? Stelletje Watjes![]()
Meld me bij deze aan en ga door totdat ik Boterbloempje gehad heb.![]()
[ afbeelding ]
Wat doe je jezelf aan? Absoluut knap als je dat lukt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaat vanavond naar haar toe?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal zeker hoe serieus ik je aanmelding moet nemen maar bij deze wees welkom
Volgens mij is iemand op jacht, vandaar dat ik de aanmelding nog niet 100% serieus neem maar ik geef iedereen een kansquote:
Waarom zou zij niet te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Boterbloempje is niet te krijgen, dus die beste man blijft zich eeuwig aan het onthouden.
Dat beweer ik ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk niet dat boterbloempie een gemakkelijke prooi is. Maar goed, we'll see.
Dat is waar. Iets wat je aangeboden krijgt verveelt, daar waar je voor gevochten hebt waardeer je zeer. Maar 't moet geen onmogelijke opgave zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:
Als je moet jagen voor je prooi smaakt het toch veel lekkerder dan een mac donalds drive in
True maar daarin zit ook een balans. Als ik er erg veel energie in stop en iemand speelt dan nog steeds hard to get denk ik bij mijzelf voor jouw 20 andere die niet zo moeilijk doen. En laat ik dr lekker zitten met haar "grootheidswaan".quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:
Als je moet jagen voor je prooi smaakt het toch veel lekkerder dan een mac donalds drive in
Je speelt tenminste niet hard-to-get.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef boterbloempie het volgende:
Goed loop in de stad, kijk ik ff via m'n iPhone.... Euhm.... Goed... Tja ben er stil van......
Kom maar op
Haha pas op wat je zegt voordat je het weet vinden ze je... Een groepje fokkers...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef boterbloempie het volgende:
Goed loop in de stad, kijk ik ff via m'n iPhone.... Euhm.... Goed... Tja ben er stil van......
Kom maar op
Haha ik zou eerst eens achterhalen waar je moet zoekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Als we een jonge blonde meid hevig blozend een iPhone zien te lezen, hebben we beet.
Utrecht centrum toch? Ze is aan het shoppen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha ik zou eerst eens achterhalen waar je moet zoeken
Lol begin maar te reizen danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Utrecht centrum toch? Ze is aan het shoppen!
Oh nee, ze woon regio Almelo. Nou in Almelo shop je niet dus zit ze waarschijnlijk in Enschede.
Ik ben ook maar een mens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeioei, al 3 afvallers. En zelfs een vrouw.
Nee, dat red ik niet. Ik zit er uren vandaan. En trouwens ik acht mijn kansen bij haar 0. Dus ik laat de eer graag aan een ander!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:15 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol begin maar te reizen danmoet je maar net in de buurt zitten
Anders ben je net daar is ze al weg
Had je wel eerst overlegd voordat je met deze uitdaging begon?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef tja77 het volgende:
Omdat ik nu mijn vriendin 40 dagen met rust moet laten, moet ze zich met haar vriendin vermaken.
Des te meer zin heb je straks!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef boterbloempie het volgende:
Humor jullie
Zit op n terrasje, wacht hier wel!!!
Ondertussen weinig verleiding tegengekomen dus gaat lekker vandaag!!
Zit je in pluskut, meis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef boterbloempie het volgende:
Humor jullie
Check mijn doel man!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Dagkaart het volgende:
ff ontopic,
waarom doen mensen hier aan mee? je moet het zelf weten, maar ben nieuwsgierig.
Ik zit er ook uren vandaan waarschijnlijk dus mij niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef boterbloempie het volgende:
Humor jullie
Gewoon om te kijken of je het kunt, of je genoeg zelfbeheersing hebt. Na afloop is het een overwinning op jezelf. Plus dat je er niemand kwaad mee doet. Behalve dan je ontredderde vriend(in).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Dagkaart het volgende:
ff ontopic,
waarom doen mensen hier aan mee? je moet het zelf weten, maar ben nieuwsgierig.
Lolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk dat stiekem iedereen over PB-tje heen wil en dat dit een soort lokmiddel is
Helemaal eens is jammer,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zit je in pluskut, meis?
Weet je waar ik zo van baal? Dat ze de Crash zo veranderd hebben. Daar kon je altijd lekker lunchen, maar nu is het compleet knudde.
Oh daar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Helemaal eens is jammer,
Nee zit ergens tussen Almelo en pluskut in..,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |