Ik ben niet helemaal zeker hoe serieus ik je aanmelding moet nemen maar bij deze wees welkomquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
40 dagen en nachten? Stelletje Watjes![]()
Meld me bij deze aan en ga door totdat ik Boterbloempje gehad heb.![]()
[ afbeelding ]
Wat doe je jezelf aan? Absoluut knap als je dat lukt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaat vanavond naar haar toe?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Nightwulf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal zeker hoe serieus ik je aanmelding moet nemen maar bij deze wees welkom
Volgens mij is iemand op jacht, vandaar dat ik de aanmelding nog niet 100% serieus neem maar ik geef iedereen een kansquote:
Waarom zou zij niet te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Boterbloempje is niet te krijgen, dus die beste man blijft zich eeuwig aan het onthouden.
Dat beweer ik ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk niet dat boterbloempie een gemakkelijke prooi is. Maar goed, we'll see.
Dat is waar. Iets wat je aangeboden krijgt verveelt, daar waar je voor gevochten hebt waardeer je zeer. Maar 't moet geen onmogelijke opgave zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:
Als je moet jagen voor je prooi smaakt het toch veel lekkerder dan een mac donalds drive in
True maar daarin zit ook een balans. Als ik er erg veel energie in stop en iemand speelt dan nog steeds hard to get denk ik bij mijzelf voor jouw 20 andere die niet zo moeilijk doen. En laat ik dr lekker zitten met haar "grootheidswaan".quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef PB-tje het volgende:
Als je moet jagen voor je prooi smaakt het toch veel lekkerder dan een mac donalds drive in
Je speelt tenminste niet hard-to-get.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef boterbloempie het volgende:
Goed loop in de stad, kijk ik ff via m'n iPhone.... Euhm.... Goed... Tja ben er stil van......
Kom maar op
Haha pas op wat je zegt voordat je het weet vinden ze je... Een groepje fokkers...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef boterbloempie het volgende:
Goed loop in de stad, kijk ik ff via m'n iPhone.... Euhm.... Goed... Tja ben er stil van......
Kom maar op
Haha ik zou eerst eens achterhalen waar je moet zoekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Als we een jonge blonde meid hevig blozend een iPhone zien te lezen, hebben we beet.
Utrecht centrum toch? Ze is aan het shoppen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha ik zou eerst eens achterhalen waar je moet zoeken
Lol begin maar te reizen danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Utrecht centrum toch? Ze is aan het shoppen!
Oh nee, ze woon regio Almelo. Nou in Almelo shop je niet dus zit ze waarschijnlijk in Enschede.
Ik ben ook maar een mens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeioei, al 3 afvallers. En zelfs een vrouw.
Nee, dat red ik niet. Ik zit er uren vandaan. En trouwens ik acht mijn kansen bij haar 0. Dus ik laat de eer graag aan een ander!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:15 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol begin maar te reizen danmoet je maar net in de buurt zitten
Anders ben je net daar is ze al weg
Had je wel eerst overlegd voordat je met deze uitdaging begon?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef tja77 het volgende:
Omdat ik nu mijn vriendin 40 dagen met rust moet laten, moet ze zich met haar vriendin vermaken.
Des te meer zin heb je straks!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef boterbloempie het volgende:
Humor jullie
Zit op n terrasje, wacht hier wel!!!
Ondertussen weinig verleiding tegengekomen dus gaat lekker vandaag!!
Zit je in pluskut, meis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef boterbloempie het volgende:
Humor jullie
Check mijn doel man!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Dagkaart het volgende:
ff ontopic,
waarom doen mensen hier aan mee? je moet het zelf weten, maar ben nieuwsgierig.
Ik zit er ook uren vandaan waarschijnlijk dus mij niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef boterbloempie het volgende:
Humor jullie
Gewoon om te kijken of je het kunt, of je genoeg zelfbeheersing hebt. Na afloop is het een overwinning op jezelf. Plus dat je er niemand kwaad mee doet. Behalve dan je ontredderde vriend(in).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Dagkaart het volgende:
ff ontopic,
waarom doen mensen hier aan mee? je moet het zelf weten, maar ben nieuwsgierig.
Lolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk dat stiekem iedereen over PB-tje heen wil en dat dit een soort lokmiddel is
Helemaal eens is jammer,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zit je in pluskut, meis?
Weet je waar ik zo van baal? Dat ze de Crash zo veranderd hebben. Daar kon je altijd lekker lunchen, maar nu is het compleet knudde.
Oh daar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Helemaal eens is jammer,
Nee zit ergens tussen Almelo en pluskut in..,
Ben nog aan het werk dus nu geen probleem (mannelijk beroep, ik zie misschien 2 vrouwen per dag) maar vanavond nog geen plannen dus dat kan weer een zware worden.quote:
hehe inderdaad, vervelen is de killer..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ben nog aan het werk dus nu geen probleem (mannelijk beroep, ik zie misschien 2 vrouwen per dag) maar vanavond nog geen plannen dus dat kan weer een zware worden.
ik doe niet mee, moedig jullie alleen maar aan bescherm jullie van het kwadequote:
Tja, dat met PB-tje en Boterbloempie hoort er bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Morphs het volgende:
Geinig topic, al die jongens die te hard hun best doen bij boterbloempje.
Zodadelijk ff trainen, weekend volgepland... stappen&ouwehoeren in Tilburg... die eerste week gaan we inkoppen!
wat heb ik gedaan??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, dat met PB-tje en Boterbloempie hoort er bijal die opgekropte hormonen
Vanavond rustig avondje, maar morgen en zondagavond ben ik weer volgepland dus dit weekend moet ook weer goedkomen
Uitdagende foto's geplaatst!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:40 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan??
verveling helpt niet merk ik....
photozooi projectje afmaken....
verder weinig te doen vanavond......
ééntje maar.... ho ho...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Uitdagende foto's geplaatst!
Jaah ik kan weer postenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lig er dan toch uit, na 6 dagen (ik was op zondag al begonnen) heb ik de hand weer aan mijzelf geslagen.
Voordat ik aan deze challenge begon, dacht ik dat ik van een geruimere tijd van zelfonthouding beter in mijn vel zou gaan zitten. Misschien is dit mijn ontwenningseffect, maar ik voelde me sneller geagiteerd dan normaal.
Wellicht lag het wel aan het feit omdat ik zo gefixeerd ben om het onvermijdelijke te voorkomen.
Het is voor mij duidelijk geworden dat masturbatie bij mij niet zozeer draait om de seksuele ontlading maar tevens voor mij een manier is om te ontstressen van de bekommeringen van het dagelijkse leven.
Ik hoop dat ik er nu gewend aan ben geraakt, om het i.i.g. minder vaak te doen. Ik baal toch een beetje dat ik de 7 dagen niet gehaald heb, dat zou een mooiere mijlpaal zijn geweest.
Het is allemaal jou schuld!quote:
Hou vol. Je hoeft er nog maar 18quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef maxburger het volgende:
Ik zit nu op dag 22. Wel veel zin om het vandaag te doen maar ik hou me in.
Ok ok. Ik ga voor iedereen duimen die nu nog mee doet en wanhopid de eindstreep probeert tehalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de volle 40 van dit forum, dus voor mij duurt het iets langer
Soms moet je gewoon tegen de strom in varen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jullie doen dan ook iets tegennatuurlijks!
Sperma zwemt ook tegen de stroom inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef pl4kkie het volgende:
Soms moet je gewoon tegen de strom in varen.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef boterbloempie het volgende:
Jammer voor degene die het niet gehaald hebben...
ik blijf veilig thuis vanavond...
Volgens mij zou jij je "al bezigzijnde" aanmelden, en heb je dus direct al gefaaldquote:
De gedachte is erg mooi, maar hier is het een rustig weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef PB-tje het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooo mannen/vrouwen..
Het is vrijdag avond... stap avond... lekker de kroeg/club in...
Vrouwen in korte rokjes, strakke topjes, lekkere jurkjes..
Goedgeklede mannen..
Dampende stampende muziek op de achtergrond...
Alcohol...
YES!!!
Morgen = biecht sessie
Ja 1tje in een van deze topics.... Maar ik weet je FoBo wel te vinden en weet wat je daar opgezet hebt, en die tel ik ook meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ééntje maar.... ho ho...
vandaag was de laatste aanmeld dag toch???
Nevermind... Suusje kan zelf ook de OP lezen![]()
Hoe kan ik mee doen?
Geef je in de comments aan dat je mee doet en je wordt in de deelnemerslijst opgenomen.
Let op!!! Inschrijven kan maximaal tot Vrijdag 20 Mei!!!
Om in de stijl van M. de hond te blijven... ik zeg.... DOEN!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je "al bezigzijnde" aanmelden, en heb je dus direct al gefaald
[..]
De gedachte is erg mooi, maar hier is het een rustig weekend.
Gister ook al uit geweest, was zeer gezellig.
Ik merk trouwens dat ik nu wel een soort behoefte voelGewoon om hard klaar te komen. Maar ja ik blijf sterk
Hahaha, je verhaal van vrouwen in korte rokjes hebben me gedachte op hol laten gaan, en de behoefte is wat sterker gewordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Om in de stijl van M. de hond te blijven... ik zeg.... DOEN!
Niet goed??quote:
Zal ik ze maar weg halen dan...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ja 1tje in een van deze topics.... Maar ik weet je FoBo wel te vinden en weet wat je daar opgezet hebt, en die tel ik ook mee
We gaan toch niet opgeven boterbloempie kom op! Wat zijn 35 dagen nou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef boterbloempie het volgende:
OT: ik weet niet hoor nog 35 dagen....
Ownee?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Nightwulf het volgende:
Het leven is mooi
![]()
Zelfs PB tje kan mij niet meer tot onkuise gedachten verleiden
En ze kan ook niet geteased worden door PB-tje dat is alleen voor de heren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
We gaan toch niet opgeven boterbloempie kom op! Wat zijn 35 dagen nou?
We moet elkaar denk meer aanmoedigen ipv te teasen!
1 Ding is zeker, na die 35dagen zal de seks het best zijn.
Pardon??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Illusionati het volgende:
[..]
En ze kan ook niet geteased worden door PB-tje dat is alleen voor de heren.
Ssssstquote:
Zoals ik vandaag tegen iemand zei. Eerst blaas je der droog en daarna spuit je der natquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
We gaan toch niet opgeven boterbloempie kom op! Wat zijn 35 dagen nou?
We moet elkaar denk meer aanmoedigen ipv te teasen!
1 Ding is zeker, na die 35dagen zal de seks het best zijn.
Jij wel, mag ik kijken danquote:
Van kijken komt fappenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]That's the spirit!!!
[..]
Mag ik dan ook kijken
Dat zullen veel heren hier zeeeer vervelend vinden denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef PB-tje het volgende:
Kijken mag altijdaankomen mogen jullie toch niet
Kijken is ook genietenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef PB-tje het volgende:
Dealquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef PB-tje het volgende:
Zullen we een live FOK! stream voor je maken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef PB-tje het volgende:
Dat is wel een ultieme uitdaging natuurlijk
Zelfbeheersing is echt niet makkelijk.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef maxburger het volgende:
Ik heb echt zo'n ongelofelijke drang om te komen nu, maar ik hou me in.
Kanaal naam en wachtwoord aub!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef PB-tje het volgende:
Flirtmee is een sexchat... een van de zo velen.
Je kan er een kanaal aanmaken... met wachtwoord...
Ik gooi maar even een balletje op
Dat weten we hier wel, en ik ben niet van plan te gaan fappen aangezien m'n ouders in dezelfde kamer zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef PB-tje het volgende:
Geef me een kwatiertje
Maaaaaaaar.... fappen is verboden!
Hiervoor blijf ik wel ff rondhangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef PB-tje het volgende:
Geef me een kwatiertje
Maaaaaaaar.... fappen is verboden!
Jij gaat in bijzijn van je ouders PB begluren?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Dat weten we hier wel, en ik ben niet van plan te gaan fappen aangezien m'n ouders in dezelfde kamer zitten!!
Ze kunnen sowieso niet zien wat ik aan het doen ben. Soms moet ik hardop lachen over sommige forum posts, dan kijken ze me altijd vreemd aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hiervoor blijf ik wel ff rondhangen
[..]
Jij gaat in bijzijn van je ouders PB begluren?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Kanaal naam en wachtwoord aub!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso niet zien wat ik aan het doen ben. Soms moet ik hardop lachen over sommige forum posts, dan kijken ze me altijd vreemd aan.
En dan lopen ze net even achter je langsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso niet zien wat ik aan het doen ben. Soms moet ik hardop lachen over sommige forum posts, dan kijken ze me altijd vreemd aan.
Haha ja precies als PB-tje voor de cam staat..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En dan lopen ze net even achter je langs
Met een grote dikke pens?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef PB-tje het volgende:
hoe erg balen jullie als ik nu dalijk een vent blijk te zijn van 40 die in zijn zeeman onderbroeg zit?
Zullen de vrouwen leuk vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef PB-tje het volgende:
hoe erg balen jullie als ik nu dalijk een vent blijk te zijn van 40 die in zijn zeeman onderbroeg zit?
Waarom niet??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Nightwulf het volgende:
Heerlijk, zeemannen
Niet dat ik ga kijken hoor....
Welke website?quote:
Dudequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef Morphs het volgende:
[..]
Oh jongen toch, je laat zo met je spelen he... en je hebt het niet door.. cute
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef Morphs het volgende:
[..]
Hmm denk niet dat ik impressed zou zijn..
Ga zelf kijken danquote:
Jongens, jullie lijken wel een stel ingehuurde flirtme-proppersquote:
Ga zelf kijken dan
Ze is ook gewoon vet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Morphs het volgende:
[..]
Jongens, jullie lijken wel een stel ingehuurde flirtme-proppers
- "kom onze tent in, vet feest!"
. "wat voor een feest is er dan?"
- "nou gewoon vet!"
. "k.."
NU benenquote:
En iedereen zou afvallenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef pl4kkie het volgende:
Laten we er maar geen live verslag van maken want anders worden we gekicked in SC en dat mag niet
quote:
Haha toch maar meegekekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Morphs het volgende:
Scheelt dat je geen account aan hoeft te maken. Dacht dat het fake was maar daar hebben we de shoe on head voor
Ninja edit gespotquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Morphs het volgende:
Dacht dat het fake was maar daar hebben we de shoe on head voor
Echter maakt het de challenge niet echt moeilijker... had wat meer uitdaging verwacht..
Met het tempo van dit topic kun je helemaal niet editen zonder dat iemand het al gelezen heeftquote:
Ninja edit gespot
In het laten afvallen van mensen wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
De puppy ogen werkte niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Morphs het volgende:
[..]
Nog wat meer oefenen op je 'geile' gezichtsuitdrukking
Je show was zeker GEEN faal.quote:
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Morphs het volgende:
[..]
Nope, en teveel duckface.
[ afbeelding ]
Fijne avond en veel plezierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef PB-tje het volgende:
Ik wens jullie een prettige avond!
Veel plezier met stappen/feesten/film kijken/bankhangen/slapen
Ik ga even mn frustraties op de dansvloer uitwerken![]()
Dikke kus & dont have to much fun
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Ik ga lekker Rukken.
Nee niet Tukken, handjes onder de dekens!
Voor iedereen: nog een fijne avond!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]![]()
Vanaf NU ben ik echt weg :w
Balen man! Mooie omschrijvingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lig er dan toch uit, na 6 dagen (ik was op zondag al begonnen) heb ik de hand weer aan mijzelf geslagen.
Voordat ik aan deze challenge begon, dacht ik dat ik van een geruimere tijd van zelfonthouding beter in mijn vel zou gaan zitten. Misschien is dit mijn ontwenningseffect, maar ik voelde me sneller geagiteerd dan normaal.
Wellicht lag het wel aan het feit omdat ik zo gefixeerd ben om het onvermijdelijke te voorkomen.
Het is voor mij duidelijk geworden dat masturbatie bij mij niet zozeer draait om de seksuele ontlading maar tevens voor mij een manier is om te ontstressen van de bekommeringen van het dagelijkse leven.
Ik hoop dat ik er nu gewend aan ben geraakt, om het i.i.g. minder vaak te doen. Ik baal toch een beetje dat ik de 7 dagen niet gehaald heb, dat zou een mooiere mijlpaal zijn geweest.
Wees gerust, ik doe nog meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Balen!
Mensen het gaat in dit tempo wel heeeel snel natuurlijk!
Voor mij is het een hindernisrace dit keer. Maar het gaat goed komenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:54 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik vind het grappig want ik heb er totaal geen moeite mee
Hoe is het bij jullie?
Als je die drang nu al hebt, en je hebt nog minstens een maand te gaan.... wordt het nog zwaar....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:39 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Goedemorgen.
Had het na gisteravond zeker wel moeilijk gekregen. De drang om alles te legen is sterk aanwezig.
Maar heb er geen moeite mee om er van af te blijven
Zoiets:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef PB-tje het volgende:
Die drang gaat zakken. Je bent nu gewend om gehoor te geven aan de drang. Op een gegeven moment leer je de drang te accepteren en weg te stoppen. Het gevoel blijft natuurlijk wel maar omdat het niet erger wordt leer je er mee omgaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je die drang nu al hebt, en je hebt nog minstens een maand te gaan.... wordt het nog zwaar....
100% , echt waarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:29 schreef pl4kkie het volgende:
Goedemorgen. Houden de mensen die mee doen het nog een beetje vol ?
Vertelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:49 schreef Nightwulf het volgende:
![]()
[..]
100% , echt waar
Voel me er ook nog helemaalbij, maar dat heeft een andere oorzaak denk ik
Zie je maar weer hoeveel energie je er eigenlijk aan besteedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:48 schreef boterbloempie het volgende:
Ben op dit moment nogal hyper... En kan me voor geen meter concentreren.... Slechte combinatie.... Straks moet ik nog aan de ritalinhoop dat t toch wel minder gaat worden.....
Nieuwe popquote:
ben natuurlijk ook een add'ertje.... wat dat betreft is seks normaal een goeie manier om de overtollige energie kwijt te raken, en nergens anders aan te denken.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zie je maar weer hoeveel energie je er eigenlijk aan besteed
Hehehe, kan je je überhaupt nog wat herinneren van de avond van gister?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef PB-tje het volgende:
Goedemorgen,
Stap avondjes overleefd?
Kheb een nieuwe vriendMr Kater... hij blijft alleen niet stil liggen en heeft wat overgewicht
Heb ik eigenlijk ook wel, ik ben ook een stuiterbal maar ik merk dat ik nu mijn energie meer gefocused krijg. Dat is dan wel weer prettig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ben natuurlijk ook een add'ertje.... wat dat betreft is seks normaal een goeie manier om de overtollige energie kwijt te raken, en nergens anders aan te denken.....
Beetje te los gegaan in de kroeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef PB-tje het volgende:
Goedemorgen,
Stap avondjes overleefd?
Kheb een nieuwe vriendMr Kater... hij blijft alleen niet stil liggen en heeft wat overgewicht
Ik heb wat zwarte vlekjes in m'n geheugen... maar volgens mij heb ik niks raars gedaan..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[quote]Op zaterdag 21 mei 2011 12:26 schreef pl4kkie het volgende:
Beetje te los gegaan in de kroeg?
Hardlopen ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ben natuurlijk ook een add'ertje.... wat dat betreft is seks normaal een goeie manier om de overtollige energie kwijt te raken, en nergens anders aan te denken.....
waar, is alleen niet echt mijn ding...quote:
Ik ga vanmiddag nog ff richting strand. Is wel makkelijk als je er 2 minuten vandaan woontquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef PB-tje het volgende:
OT: zijn er nog mensen die zich vandaag richting strand/zwembad durven te wagen met dit heerlijke zonnetje?
Dat is wel inderdaad wel makkelijk....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag nog ff richting strand. Is wel makkelijk als je er 2 minuten vandaan woont.
Pas maar op voor al die mooie dames in bikiniquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:41 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag nog ff richting strand. Is wel makkelijk als je er 2 minuten vandaan woont.
Saunaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:49 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Dat is wel inderdaad wel makkelijk....
Ik denk dat ik vanavond nog wel even een half uurtje sauna ga doen in het zwembad hier.... je moet toch wat..
Kijken kijken, niet aanrakenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:49 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Pas maar op voor al die mooie dames in bikini
Een ban voor mij? waaromquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:53 schreef Dagkaart het volgende:
Werken, PB je gaat niet naar de Tongelreep hè. Zoja, dan vraag ik een ban aan voor jou
Ik lig liever bij Aquabest of E3quote:
Spuitje bij de dokter?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik doe nog mee!![]()
Ik heb alleen wel meer moeite met inslapen.![]()
Normaal helpen de vrijgekomen neurotransmitters na een orgasme me wel met inslapen, maar nu moet ik opzoek naar iets anders.
Omdat je een lekker ding bent denk ikquote:
Niet geneukt.. we hadden een girls night out... en dan hebben we een strikte regel..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:58 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Omdat je een lekker ding bent denk ik
nog geneukt dan gisteren
Je zal het wel moeilijk hebben gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:00 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Niet geneukt.. we hadden een girls night out... en dan hebben we een strikte regel..
Je mag opgeilen wat je wil, maar er wordt niet geneukt of alleen weggegaan..
Zuipen tot je niet meer kan staan.. en als laatste uit de kroeg vertrekken..
Op de cam gisteren niet hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Je zal het wel moeilijk hebben gehad
Kheb geen kerel nodig om me te vermakenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Je zal het wel moeilijk hebben gehad
Het is niet zo dat je alles opspaart. Het overtollige wordt weer afgebroken voor je lichaam. Dus de eerste keer dat klaarkomt na die 40 dagen zal het wss iets moeilijker gaan maar niet meer of minder in hoeveelheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:05 schreef Dagkaart het volgende:
Het is mooi weer, de hormoontjes laden weer op hier. Wat ik aan het eind van jullie 40 dagen weleens wil weten is;
1. Hoelang duurde de eerste keer na 40 dagen 2. Is er een aanzienlijk verschil in de hoeveelheid zaad, dat je onderhand een handzeeppompje bent geworden... Zoja, dan doe ik volgende x mee :p
Zeker dat je wel meer hebt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je alles opspaart. Het overtollige wordt weer afgebroken voor je lichaam. Dus de eerste keer dat klaarkomt na die 40 dagen zal het wss iets moeilijker gaan maar niet meer of minder in hoeveelheid.
Na 40 dagen, je bent wel wat gevoeliger maar erg veel verschil is er ook weer niet in tijd. Hoeveelheid valt reuze me, na een dag of 5 begint de reäbsorptie van je zaad. Het kan dus wel zijn dat je dikker wordt van de challengequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:05 schreef Dagkaart het volgende:
Het is mooi weer, de hormoontjes laden weer op hier. Wat ik aan het eind van jullie 40 dagen weleens wil weten is;
1. Hoelang duurde de eerste keer na 40 dagen 2. Is er een aanzienlijk verschil in de hoeveelheid zaad, dat je onderhand een handzeeppompje bent geworden... Zoja, dan doe ik volgende x mee :p
Is ook leuk inderdaad !!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:00 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Niet geneukt.. we hadden een girls night out... en dan hebben we een strikte regel..
Je mag opgeilen wat je wil, maar er wordt niet geneukt of alleen weggegaan..
Zuipen tot je niet meer kan staan.. en als laatste uit de kroeg vertrekken..
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:17 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
[sub]al heb ik een vermoeden dat ik ergens rond de 13 dagen op ga geven....[/sub]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef PB-tje het volgende:
Even een dikke dankjewel kus voor Ninja voor het oplossen van mijn bedrijfsnaam probleem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef PB-tje het volgende:
Even een dikke dankjewel kus voor Ninja voor het oplossen van mijn bedrijfsnaam probleem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu je het zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb er nu een week opzitten. Nergens last van
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb er nu een week opzitten. Nergens last van
Laat me raden: jij ligt topless of naakt in de zonquote:
Die kans is aanwezig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:17 schreef Black_Ninja het volgende:
dus met +1 +2 +3 eindigen we ben ik bang allemaal met een ban
17 nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:16 schreef Black_Ninja het volgende:
Ja we moeten er geloof ik nog 25 ofzo
Op dit moment toplessquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:19 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Laat me raden: jij ligt topless of naakt in de zon![]()
En een kuisheidsgordel om zo te horenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef Morphs het volgende:
Zo, dit weekend in Tilburg bij m'n zus op bezoek om haar verjaardag te vieren. Dat wordt flink zuipen vanavond en dan met een morphsuit aan 's nachts de meimarkt onveilig maken... dat gaat wel leuk worden!
Wat kunnen we je als verkoeling aanbieden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:30 schreef boterbloempie het volgende:
Gaat goed hier, wel warm op t terras!!
Wie wordt er geplukt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Dagkaart het volgende:
klaar om geplukt te worden![]()
ik schoot spontaan in de lach!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |