Zoals ik al eerder zei: na Thanksgiving en voor kerst is altijd begin december, dus dat kon je al weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over de laatste paar posts van het vorige topic:
Er is al meerdere malen gezegd dat we het allemaal niet willen weten wat er nog gaat gebeuren en hoe lang bv een verhaallijn (of de hele soap!) nog duurt (tenzij in spoilers).
Hoe graag je ook wilt melden wat je allemaal wel niet weet over de serie, blijf gewoon bij de uitzending van vandaag, dan is iedereen tevreden.
Ik vind wel dat je in een topic rekening dient te houden met de anderen die hier ook posten.
En waarom zeg je dan niets over die post in het GTST-topic van een andere user die heeft neergezet wanneer de zomercliff is en wanneer seizoen 22 begint?quote:
Ik heb het allemaal al gezien hoor, mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt spoilers ook gewoon niet openen. Net zo makkelijk.
En als ik behoefte heb om dat in een bericht te zetten, doe ik dat toch?
Dat bepaal jij niet.
Ik kijk geen GTST.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En waarom zeg je dan niets over die post in het GTST-topic van een andere user die heeft neergezet wanneer de zomercliff is en wanneer seizoen 22 begint?
Als je dit al spoileren vindt, moet je dat helemaal spoileren vinden.
Stel je niet zo aan.
Ah, ik ben dus niet de enige die die gelijkenis had gezien!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Die bitch-fight tussen Meg en Lily geweldig..
En Simon die terug ishij is wel wat dikker geworden en vind hem nu op Guido weijers lijken
Meg en Lily , compleet met haren trekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Koningin het volgende:
Bitch fight?? Oh nee, gemist!
Wie heeft er gewonnen?
wat heeft ze in die taart gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Sk00p het volgende:
DamianDie taart
Meg
![]()
Vindt het zo vermakelijk!!
Dat heeft Damian zelf gedaan, maar hij wil Meg er voor laten opdraaienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat heeft ze in die taart gedaan
gif?
thanksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:50 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dat heeft Damian zelf gedaan, maar hij wil Meg er voor laten opdraaien
Ik ga niet spoileren maar had vooruitgelezen en kan zeggen het word nog bizarder , ik las de lijn en dacht wtf .quote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Casey en Alison.
Het is maar een spin!
Eerst uitgebreid opzoeken waar dat beest vandaan komt en dan een heel eind lopen om 'n vrij te laten.
WTF.
En die Mick is maar een vreemde vogel.
Hij schijnt met een lampje en Paul valt neer?
Het moet niet gekker worden.
Ik vond het wel grappig lolquote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Casey en Alison.
Het is maar een spin!
Eerst uitgebreid opzoeken waar dat beest vandaan komt en dan een heel eind lopen om 'n vrij te laten.
WTF.
En die Mick is maar een vreemde vogel.
Hij schijnt met een lampje en Paul valt neer?
Het moet niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |