Ja maar zoals Lucinda is ook zo iemand waarvan je weet die is echt niet de jongste maar die ziet er ook nog steeds goed uit, en in vergelijking met de oudjes die ik ken, zijn ze heel modern.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dan nog.
als je je bedenkt dat ze uit '53 is en het nodige doorstaan heeft (oa kanker en bestralingen enzo (hebben ze in de serie geschreven trouwens) ) dan ziet ze er enorm goed uit
Haha ik deel je meningquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef formerjellybean het volgende:
Wow Meg psycho![]()
Damian![]()
![]()
![]()
Henry als Brad![]()
![]()
![]()
![]()
Simon nog steeds yummie , en helemaal met kindje is die sexy![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en Vienna die ook weer terug is , die maakt het ook nog wel eens grappig![]()
Dat was mijn samenvatting
Helemaal waar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat Henry het fantastisch doet als Brad. Als jij goed oplet, zie je dat hij net zo doet als Brad.
Geweldig.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Gek eigenlijk, James Stenbeck die eng doet, dat vind ik geweldig, maar bij Damian krijg ik er alleen maar jeuk van.
Ik anders dat hele gedoe rondom Craig en Rosanna.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik word echt een beetje damian en Meg moe.. Ben nu wel klaar met die verhaallijn..
denk dat je hunt block bedoeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:32 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik anders dat hele gedoe rondom Craig en Rosanna.
Vond trouwens die blonde acteur die ooit voor Craig speelde veel leuker. Helaas weet ik zijn naam niet meer.
Vind haar anders gewoon dom reageren eigenlijk. Lily met een stukje glas bedreigen? Kom op zeg!! Als ze zich nou kalm gedroeg was er niks aan de hand. Nu komt ze door zichzelf ontzettend "obsessed" over. En Molly moet dat nu allemaal gaan oplossen..quote:
ouwe knakker gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
denk dat je hunt block bedoelt
Ik moet ook veel moeite doen om hem erin te zien. Ik bedenk de stekeltjes ipv de lokken, en dan zie ik hem verschijnen.quote:
zo! die is NIET goed opgedroogd!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Ja, dat is 'm. Hij is idd een ouwe p*k geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Oh noeeeeeeeeeeeeeees, niet Frank Boeijen vergelijken met Damianquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zit net even een uitzending van DWDD terug te kijken met Frank Boeijen en t valt me opeens op dat hij best wel op Damian lijkt![]()
![]()
holy fuckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |