Je bent me er ook een jij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Effe een wat meer vrolijke noot:
Onze stagiaire vertelde net dat het zusje van een maat van hem lijdt aan het syndroom van down en momenteel haar vmbo-examen doet. Vind ik toch wel typerend voor het niveau van die 'opleiding'.
Dat beschouw ik als een compliment.quote:
Net zoals de PvdA ook een enorme zwarte achterban.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Oke, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net zoals de PvdA ook een enorme zwarte achterban.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik vind Sinterklaas ook de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Is toch zo? Kreeg dit gisteren in de mail:quote:
Maar hebben wel allemaal dezelfde Nederlandse naamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een grap zijn van iemand, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is toch zo? Kreeg dit gisteren in de mail:
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een grap zijn van iemand, toch?
Nope, officieel vmbo-examen van 2010.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een grap zijn van iemand, toch?
VMBO Theoretisch, kader of basisberoeps?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nope, officieel vmbo-examen van 2010.
Welkom bij de rekenkunsten van de mensen die jou later medicijnen gaat voeren.
Levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nope, officieel vmbo-examen van 2010.
Welkom bij de rekenkunsten van de mensen die jou later medicijnen gaat voeren.
http://www.google.nl/url?(...)yNLJj6oZreQYcSGsP9fQquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VMBO Theoretisch, kader of basisberoeps?
Sowieso triest, maar ik wil de implicaties weten voor mijn eigen persoontje.
Cartoon probeert duidelijk te maken dat je verplicht wordt mee te draaien in het maatschappelijke hamsterwielquote:
Dat gebeurt sowieso wel, ongeacht wie de scepter zwaait.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:47 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Ik ben zelf een student... En ben fel tegen al die linkse subsidies. Nederland gaat er alleen maar aan kapot. Als ik later een baan heb, zou ik ook niet willen dat de helft naar oom Belasting gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |