Zou best kunnen ja. Het belangrijkste voor mij is dat het waterdicht is. Zou het kunen over bestaand tegelwerk? Ik neem aan van wel. Moet heel eerlijk zeggen dat het toch al snel mooier is dan wat ik nu heb en als er geen breekwerk nodig is, vind ik het al snel goed in dit geval. Geen zin om weken in de rommel te zitten.quote:
Waarom is dat zo belangrijk als de originele tegels eronder nog waterdicht zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het belangrijkste voor mij is dat het waterdicht is.
Dat weet ik niet. Ik dacht dat ook de toplaag waterdicht moest zijn, omdat die muren anders doorweekt of in elk geval nat worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk als de originele tegels eronder nog waterdicht zijn?
Kun je dat ook over bestaande tegels doen of is dat niet mooi? En is het arbeidsintensief? Ik heb maar een klein badkamertje (2 x 2 m).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:20 schreef Leipo666 het volgende:
vrienden van me hebben hun muren in de badkamer met parketlak geschilderd: is ook waterdicht
Zit wat in, alleen vind ik het het belangrijkst dat er niet hoeft te worden gebroken en dat het niet stoffig wordt. Als et dan netjes is, vind ik het al goed.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:17 schreef ad0rable het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het in zo'n kleine badkamer niet doen omdat het dan imo snel kleiner zal lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |