kusjekroel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef Franneh het volgende:
Kutlapo en een kut tt.In ieder geval 1 woord en je weet het. EN TOCH DOE JE HET.
he doei hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krijg honger van die TT.
Trusten doei![]()
Ik ook op jouquote:
kusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAAR NIET TEGEN FRAN,
KOM JE AAN FRAN,
KOM JE AAN MIJ
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAAR NIET TEGEN FRAN,
KOM JE AAN FRAN,
KOM JE AAN MIJ
Waar kan ik mij inschrijven?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAAR NIET TEGEN FRAN,
KOM JE AAN FRAN,
KOM JE AAN MIJ
GODVERDOMME HOER DAT JE BENT. Ik lach nu zo hard hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:49 schreef Franneh het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kom vaak genoeg aan Flips, en 1x aan Fran
HAHA KUSJEKROEL MET JE KORTE HAARTJES NIJLPAARD MET TUTU AAN BIERTJES OP JE BILLENquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:48 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gewoon door bitch te doen tegen mij, dan mag je aan flips komen.
Hahahahahahahaha haha hahahahahaha haaa aa aquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOER DAT JE BENT. Ik lach nu zo hard he
Tranen in mn ogen
[..]
klopt
Nijlpaard gaat niet meer op. Minder dik enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HAHA KUSJEKROEL MET JE KORTE HAARTJES NIJLPAARD MET TUTU AAN BIERTJES OP JE BILLEN
Zomaar noem je haar nijlpaard terwijl ze niet meer dik isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HAHA KUSJEKROEL MET JE KORTE HAARTJES NIJLPAARD MET TUTU AAN BIERTJES OP JE BILLEN
Ga eten danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nijlpaard gaat niet meer op. Minder dik enzo.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga eten danWaar moet ik mijn biertje nu neerzetten?
Nu mag ik aan jou komen? :$quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zomaar noem je haar nijlpaard terwijl ze niet meer dik is
Ja :$quote:
Niet dat je even goed veel keus hadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Franneh het volgende:
Ik kan er niet meer omheen. Ik ga Flips meeten over een maandje ofzo.
Jawel want dan had het een keuze geweest. Nu is het gewoon voorbestemd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja :$
[..]
Niet dat je even goed veel keus had
Dood?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
nooit mag ik mee, nou ik snap het alweereerst moet ik dood (tot 2x aan toe) en nu dit
Ik zorg wel voor nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:53 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jawel want dan had het een keuze geweest. Nu is het gewoon voorbestemd.Net zoals met Cosmo.
Jou heb ik zo veel gezien he en ga ik nog zo vaak zienquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
nooit mag ik mee, nou ik snap het alweereerst moet ik dood (tot 2x aan toe) en nu dit
quote:
Maar wat is kwaliteit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
maar we kunnen ook kwaliteit brengen
Shit en dan winnen de mensen nog steedsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar dan wordt de verwachten dat je teleurstelt dus zijn de mensen toch tevreden.
Mixdrankje en feesten, en dan nieuwe 06-nummers hosselenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:45 schreef HappyBob het volgende:
Labels zijn voor algemenen duidelijkheid. Hokjes voor persoonlijke 'duidelijkheid'. Ik ben eindelijk klaar voor deze avondHebben jullie ook zin in een lekker biertje en keihard feesten? [ afbeelding ]
is jouw rood hetzelfde als rood voor mij? zie ik rood niet als geel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom is de kleur rood, rood en niet geel?
Wat doe je liever..een nummer krijgen of een nummer geven?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mixdrankje en feesten, en dan nieuwe 06-nummers hosselen
Ja. Nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
is jouw rood hetzelfde als rood voor mij? zie ik rood niet als geel?
Dat heb ik altijd met blauw/paarse en roze/rode dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
is jouw rood hetzelfde als rood voor mij? zie ik rood niet als geel?
krijgen, is meer macht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doe je liever..een nummer krijgen of een nummer geven?
In geval van krijgen, heb jij altijd een standaard eerste smsje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
krijgen, is meer macht.
Geven is grappiger.
Ja, misschien, maar nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Misschien ziet ieder mens het kleurenspectrum wel anders
Kleurenblinden bijv.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Misschien ziet ieder mens het kleurenspectrum wel anders
Nee iedereen is verschillend en daarnaast ben ik niet slim genoeg om dat te onthoudenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In geval van krijgen, heb jij altijd een standaard eerste smsje?
Het ging niet om de 'speciale' gevallen.quote:
Dus niet zo'n smsje van..hoi hier heb je dan mijn nummer ook heb je leuke avond gehad ben je veilig thuisgekomen heb je nu een harde plasser..of iets in die trant?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee iedereen is verschillend en daarnaast ben ik niet slim genoeg om dat te onthouden
ooooquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het ging niet om de 'speciale' gevallen.
Nee vaak van.quote:[..]
Dus niet zo'n smsje van..hoi hier heb je dan mijn nummer ook heb je leuke avond gehad ben je veilig thuisgekomen heb je nu een harde plasser..of iets in die trant?
As if.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee vaak van.
Goh vannacht in de kroeg, was wel gezellig he.. Ben je met klaar lichte dag ook zo fucking lekker? Zo ja wanneer neuken? Liefs
Ik doe dat zo hoorquote:
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw reputatie in Purmerend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe dat zo hoorMaar daarna gil ik wel al mijn vriendinnen bij elkaar als ik een sms terug krijg, dat zei hem moeten openen
Tsja, dat weet ik zelf eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw reputatie in Purmerend.
Verlaat ons maar. Geniet van je dromen jijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik zelf eigenlijk niet
Maar goed, slapen, kusje Bobje
en ook aan Cosje
je bent niet de enigequote:
tijd voor weekend.quote:
op een goede morgen lag ik nu nog in bedquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik flirt met het broertje van Bloempje
jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo eenzaam dat je jezelf een extra 't' gunt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie vindt dit liedje nog meer een bazen nummer?
Dan krijg je van mij een hele grotequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
jaen ik wil er nog wat meer ook ttttttt
SPOILER: En nog een TOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een hele groteT
SPOILER: En nog een TOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vriendelijk van je
![]()
Goedemiddagquote:
Ik ben veel dingen genoemd in mijn leven..maar vriendelijk..quote:
hapt hij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik flirt met het broertje van Bloempje
Vrienden..verjaardagen..vrouwen..mannen..alcoholische drankjes..quote:
Eens per maand geloof ikquote:
Om half 4 op het station..kwartiertje erna in Lunetten..en begin van de nacht op de dansvloerquote:
Ik zal er staan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om half 4 op het station..kwartiertje erna in Lunetten..en begin van de nacht op de dansvloer [ afbeelding ]
zal ik je overhoren?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet leren, correctie ik vat samen, EN HET IS SAAI EN EEN VRESELIJK IRRITANTE ROT LESSTOF.
Gelukkig weet ik hoe je eruit ziet. Jij gaat echt eng rondkijken waar en/of ik er sta.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das eng en ik zit nog in mn kamerjas dus moet ik mij nog fatsoeneren ook
Alleen een boxerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik bedoel het fatsoeneren en niet aangekleed, daarbij hoort ook geen kamerjas
Ik neem mijn gaydar meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef Beach het volgende:
Ragbroer!
[..]
Gelukkig weet ik hoe je eruit ziet. Jij gaat echt eng rondkijken waar en/of ik er sta.
Dag Bobjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
Even poepen, verder tas inpakken etc. en dan de bus pakken. Dag mensjes![]()
Flips
[..]
Ik neem mijn gaydar mee [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
Even poepen, verder tas inpakken etc. en dan de bus pakken. Dag mensjes![]()
Flips
[..]
Ik neem mijn gaydar mee [ afbeelding ]
Doei Beach jammer dat je gaat.quote:
Ik niet. Na het lezen van de review op de fp dacht ik 'laat maar'.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie wilt er volgende week vrijdag naar pirates 4?
watwatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet Pirates nog zien, en dan kan ik meteen de ArenA nog een keer aanschouwenquote:
quote:Zegt een man in een restaurant: "Ober, mijn servet zit vol met eivlekken!!" Ober: "Excuses, dan is ie waarschijnlijk verkeerd gevouwen!""
Ik gok op andere vlekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
als dat servet op een andere manier was gevouwen had de man de eivlekken niet gezien, denk ik
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
Het is erg belangrijk dat iedereen dit prachtige initiatief van tong80 steunt!
Ik wil het banmeld topic terug. Wie nog meer ?
quote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef PiRANiA het volgende:
Beach, spammen op fobo's. De groeten. 48 uur.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef PiRANiA het volgende:
Inverted_World, tot 48u, uitschelden doe je maar ergens anders
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef PiRANiA het volgende:
Dromenvangertje, PM maar als je forumban over is.
Heb je zelf nagekeken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik had vandaag duits examen, ik was bang dat ik niet eens een 5,3 zou halen (geoefende examens nooit hoger gehaald dan een 4,5) nu heb ik gewoon minimaal een 5,6 bij een normering van 0,0
Ja, had tijd zat om de antwoorden over te schrijven (waren bijna allemaal meerkeuze) en heb het net thuis nagekeken met corectievoorschiftquote:
Net gehad. Was wel tof op zichquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:48 schreef Flippiee het volgende:
Arbeidsrecht walgelijk kutvak met alleen maar feiten
Ah, nicequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja, had tijd zat om de antwoorden over te schrijven (waren bijna allemaal meerkeuze) en heb het net thuis nagekeken met corectievoorschift
verbrand het boekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:48 schreef Flippiee het volgende:
Arbeidsrecht walgelijk kutvak met alleen maar feiten
Ja dat welquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat welTot je het boek wilt samenvatten. Beter pak ik mijn wettenbundel en plak ik allemaal post its erin, dat heeft meer nut
Ik had voor Duits geen cijfer omdat ik niet aan buitenlandse talen doe. Behalve soms een beetje Frans en Engels.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht vorig jaar dat Duits ook vet goed ging, zelfs na het thuis nakijken dacht ik dat ik rond de 7.5 had. Was de norm 0 ofzoFml.
ik dacht, hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht vorig jaar dat Duits ook vet goed ging, zelfs na het thuis nakijken dacht ik dat ik rond de 7.5 had. Was de norm 0 ofzoFml.
Nee het boek heet Arbeidsovereenkomstenrecht en Sociaalzekerheidsrecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Heb je Arbeidsrecht Begrepen? Dat blauw-witte boek?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben dus officieel heel erg dom [ afbeelding ]
Ah, nicequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee het boek heet Arbeidsovereenkomstenrecht en Sociaalzekerheidsrecht.
Gelukkig heb ik wel de kleine gids
en correctie, 7quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben ik best trots op VMBO-TL
Ach morgen vergaat toch de wereldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:57 schreef Oceanview het volgende:
Hee over 3minuten kan ik antwoorden inzien.
MIJ OOK VOORAL DAT IK VANDAAG DE HELE DAG AL BIJNA SAMENVAT BEHALVE MIJN POSTS HIER NIET MEEREKENEN DANANANANANANNSDDNSNANquote:
Let op je tere hartje danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MIJ OOK VOORAL DAT IK VANDAAG DE HELE DAG AL BIJNA SAMENVAT BEHALVE MIJN POSTS HIER NIET MEEREKENEN DANANANANANANNSDDNSNAN
Ik had vanmorgen tussen 8 uur en 8.40 een nachtmerriequote:
Wel knap dat je tijdens die nachtmerrie op je wekker kon kijken hoe laat het was. Waar ging je nachtmerrie over?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen tussen 8 uur en 8.40 een nachtmerrie![]()
![]()
uur wakker gelegen
![]()
![]()
toen weer in slaap gevallen
![]()
Nouja om 8 uur schrok ik wakker, en om 8.40 van die nachtmerrie ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel knap dat je tijdens die nachtmerrie op je wekker kon kijken hoe laat het was. Waar ging je nachtmerrie over?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik keek naar de antwoorden en nu ben ik bang dat ik laag scoor.
welk vak?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik vraag het vanavond wel als ik dat durf en je niet te druk bentquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja om 8 uur schrok ik wakker, en om 8.40 van die nachtmerrie ook
Dat bespreek ik liever niet op le forum.
Tevens smst mn mama, terwijl ik thuis ben op mn zolderkamer mij nu of ik vanavond patat lust.
Waar gaat de wereld heen.
nee joh niet bang zijn komt allemaal goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
deutsch schadequote:
kan gebeuren morgen weer een nieuwe dagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
weer een dag niks gedaan, ik walg ervan
wat zeg jij duits zemmelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee joh niet bang zijn komt allemaal goed
[..]
deutsch schade
Vanavond werken, ik heb stress. kut albert heijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vraag het vanavond wel als ik dat durf en je niet te druk bent. Als je je patat niet lust stel ik mij wel beschikbaar hoor
. Alhoewel kip uit de oven met wokgroente en gebakken aardappelen nét iets beter is.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH DRALION HAD DUITS GRAPJE TOCH XD
Niet geheel jouw fout vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
weer een dag niks gedaan, ik walg ervan
quote:
?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MIJ OOK VOORAL DAT IK VANDAAG DE HELE DAG AL BIJNA SAMENVAT BEHALVE MIJN POSTS HIER NIET MEEREKENEN DANANANANANANNSDDNSNAN
Ik zal wel een beetje voor je overhouden. Ga je vanavond doen wat je van plan was? Of durf je nog steeds niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond werken, ik heb stress. kut albert heijn.
Nou die kip klinkt wel lekker
STOPquote:
Mweh durven wel, maar ander dilemma, ook niet voor op le forumquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zal wel een beetje voor je overhouden. Ga je vanavond doen wat je van plan was? Of durf je nog steeds niet?
Eigenlijk al heel lang toch, ivm er heen gaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dan zou mijn dag pas een uur echt bezig zijn
Vannacht gesprekken gaan gevoerd worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mweh durven wel, maar ander dilemma, ook niet voor op le forum
[..]
Eigenlijk al heel lang toch, ivm er heen gaan?
was dat maar waar, morgen vergaat de wereldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kan gebeuren morgen weer een nieuwe dag
de reis is hatelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mweh durven wel, maar ander dilemma, ook niet voor op le forum
[..]
Eigenlijk al heel lang toch, ivm er heen gaan?
mooizo tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
was dat maar waar, morgen vergaat de wereld
Deal, nu gauw aan studie, heb nog anderhalf uur daarna moet ik me eindelijk eens gaan aankledenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vannacht gesprekken gaan gevoerd worden.
Ga gewoon lekker natura vandaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deal, nu gauw aan studie, heb nog anderhalf uur daarna moet ik me eindelijk eens gaan aankledenLang leve ochtendjassen
je hebt ons tog xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
shit als morgen de wereld verhaagt dan heb ik niks
je hebt mij mogen aanrakenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heb je ook niks meer dat je mistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Morgen sinterklaas journaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
eerlijk kerstafleveringen van een serie zijn kut zo midden in de lente
of omkleden #ofnaarnicksensimonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]das niet fatsoenlijk.
Tevens nick en simon op het schoolplein bij mij achter #jaloers. #herrie
fotoboek.fok.nl/klinkerbotsingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet KB nog zien voordat de wereld vergaat.
oew morgen dan daten ik kom naar mijn schoolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet KB nog zien voordat de wereld vergaat.
weekendsg0wl? xdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oew morgen dan daten ik kom naar mijn school
ik ontving klinkerbotsing.rar van oceanview en ik kon meteen mijn pc weggooien.quote:
gemeen ditquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik ontving klinkerbotsing.rar van oceanview en ik kon meteen mijn pc weggooien.
verstuurd vanaf mijn ouders' pc
bij mij is backdoor hor.quote:
insert reactie op vuige opmerking.quote:
Ow okee lkkr dichtbij xdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee maar de bibliotheek van school is zaterdags ook open xD
Dat backdoor klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bij mij is backdoor hor.
[..]
insert reactie op vuige opmerking.
[..]
Ow okee lkkr dichtbij xd
stuur door danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja je kan ook backdoor van kb zien. xd
Je hapt zo makkelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pestkoppen
vandaag ook al de hele dag geplaagd door astrid en nu hie rook weer jeetje mina wat is dit dan weer![]()
discriminatie hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pestkoppen
vandaag ook al de hele dag geplaagd door astrid en nu hie rook weer jeetje mina wat is dit dan weer![]()
Kom maar binnenquote:
is goedquote:
Sorry kusje om goed te makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pestkoppen
waarom fotos van slapende mensen maken datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pestkoppen
omdat ze evil deed de hele dag dus dus datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waarom fotos van slapende mensen maken dat
Fapse!quote:
que?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef Oceanview het volgende:
-opbokken-
[edit door SuperwormJim op 16:18 20-5-2011]
is netp t0gquote:
doeidoeiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef Oceanview het volgende:
Tot ziens iedereen, ik ga eens een verjaardagskaartje kopen voor iemand.
Gewoon K-Cash terug bashen. Dan hap je minder makkelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leer mij meer om niet te happen
[..]
ja
Maar ik ben pas in november jarig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef Oceanview het volgende:
Latersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef Oceanview het volgende:
Dat is het enige wat hem lichtelijk raaktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon K-Cash terug bashen. Dan hap je minder makkelijkEn dan niet met dat havo gedoe, dat slaat nergens op
is best grappig tog xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
serieus kb als iemand dat terug leest
Ditquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon K-Cash terug bashen. Dan hap je minder makkelijkEn dan niet met dat havo gedoe, dat slaat nergens op
Maar niet op de manier waarop het zou moetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is het enige wat hem lichtelijk raakt
Ja postkantoor derkinder sie je sow xdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
mag ik je aanraken op onzedelijke plekjes?
hoe danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet op de manier waarop het zou moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |