Gelukkig ben je m'n vriendin niet danquote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Als mijn vriend geen enkel contact met mij wil voor weken lang vind ik dat bizar. Dat komt over als simpel egoisme en complete desinteresse.
Hoe druk ik het ook heb, ik wil ook weten hoe het met mijn vriend gaat. Je schuift je partner toch niet zo aan de kant alleen omdat het even niet uitkomt. Dan betrek je diegene absoluut niet in je leven.
Dit is wat je noemt, 'een toegewijde partner' zijn.
Gewoon even afwachten lijkt inderdaad het beste..quote:Beide kampen in dit topic hebben gewoon gelijk. Aan de ene kant klemt TS veel te veel en is dat gewoon verstikken, aan de andere kant negeert zijn vriendin hem. Ze zijn in een negatieve spiraal beland. Hoe meer hij haar verstikt, hoe meer zij hem gaat negeren. Op dit moment is iedere poging van aandacht trekken al teveel. TS kan deze negatieve spiraal doorbreken door gewoon GEEN contact meer op te nemen.
True. Maar zij doet inmiddels ook een (on)aardige duit in het zakje.quote:
Onthou dit nou eens TS. Grijp je ballen terug en wees een vent.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Negeren tot ze weer redelijk doet tegen je, dit soort gedrag dien je af te straffen en niet de klassieke wanhopige 'toe geef me je aandacht terug'-pussy uit te hangen. Druk hebben met leren mag, maar als je zo onredelijk gaat doen als meisje dan kan je het terugkrijgen ook.
Met negeren bedoel ik overigens niet haar negeren, maar dat botte gedrag van haar. Dus wat Biogarde hieronder zegt, zelf geen initiatief nemen tot aandacht en afwachten tot zij alles in haar hoofd weer rond heeft, of ze kapt met haar pussytest.
Prima, maar je laat je dan toch niet pussywhippen tot krankzinnigheid? Als ze het zo wil spelen prima, gewoon lekker je eigen plan trekken TS. Ze zal vast ooit een keer bellen, maar ga er niet op zitten wachten.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar zij doet inmiddels ook een (on)aardige duit in het zakje.
Adding insult to injury.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef TheFrankey het volgende:
. Die lans acht ik best groot gezien haar reacties.
Ik kan wel onaangekondigd langsgaan maar dat lijkt me ook niet zo best..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ben blij dat iedereen het hier eens is dat TS's vriendin een beetjeeeeee vreemd doet.
Als ze een week langs niks laat horen.. langsgaan? Ik zou dan toch wel uitleg willen. En haar melden dat het over is.
Vreselijk irritant zo'n vriendin. Maar ik raad je af erover te bellen dat wekt alleen maar irritatie op. Naar mijn mening zakt je relatie al weg maar als je het nog wilt redden, begin er zaterdag pas over.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik kan wel onaangekondigd langsgaan maar dat lijkt me ook niet zo best..
We zouden a.s. zaterdag gewoon afspreken dus dan ga ik er ook gewoon naartoe. Maar ik verwacht toch ECHT WEL vandaag of morgen iets te horen.
Als ik niets hoor dan bel ik haar en dan wil ik wel eens duidelijke uitleg.
Maar ik weet wel al wat er gebeurd, ze zal vast niet opnemen.
Omdat je aan de telefoon verkeerd kan overkomen en waarschijnlijk een ruzie krijgt.. Wacht nou maar tot zaterdag..quote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ze had vandaag een tentamen, toch?
In een normale relatie is het imo niet meer dan normaal dat je op zo'n dag zonder angst moet kunnen bellen om te vragen hoe het is geweest. Of om zelf te willen bellen om dat met je geliefde te delen.
Dat klinkt als een fuik, das illegaalquote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Puntenjager het volgende:
Niet bellen, Snoepje! Doe het niet!
Vergelijk het met vissen met een te dun draadje. Als je er aan gaat trekken knapt het draad en ben je je vis zeker kwijt. Je moet wachten totdat je vis vanzelf je net in zwemt (en dat kan nog als je je vis niet wegjaagt)
Klinkt ook allemaal beetje hopeloos. Ik denk dat zei er al overheen isquote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef goofy_goober het volgende:
Wat ben jij een slappe zak, ts. Zoek een hobby en laat je vriendin jou bellen. Als je over een week nog niks heb gehoord dan weet je hoe de vork in de steel zit. Je kunt wel zien wie de broek aan heeft in deze 'relatie'.
Ja, het is dan ook niet dat ik haar constant lastigval/viel toen ze aan het leren was. Maar na een hele dag niets te horen of nu zelfs na drie dagen vind ik het toch een andere situatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef IndianRose87 het volgende:
Dit verhaal klinkt een beetje als de gedachtegang van mijn ex!!
Ik zei ook vaak tegen hem dat ik aan het leren was, zodat hij me dan ff niet constant smste... zo irritant, dat claimerige gedrag. Echt een enorme afknapper
ik zou het lekker laten zo, doet pijn maar zij mag gewoon lekker in d'r eigen sop gaarkoken...quote:
Ken het gewoon niet gelovenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou het lekker laten zo, doet pijn maar zij mag gewoon lekker in d'r eigen sop gaarkoken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |