Omdat je aan de telefoon verkeerd kan overkomen en waarschijnlijk een ruzie krijgt.. Wacht nou maar tot zaterdag..quote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ze had vandaag een tentamen, toch?
In een normale relatie is het imo niet meer dan normaal dat je op zo'n dag zonder angst moet kunnen bellen om te vragen hoe het is geweest. Of om zelf te willen bellen om dat met je geliefde te delen.
Dat klinkt als een fuik, das illegaalquote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Puntenjager het volgende:
Niet bellen, Snoepje! Doe het niet!
Vergelijk het met vissen met een te dun draadje. Als je er aan gaat trekken knapt het draad en ben je je vis zeker kwijt. Je moet wachten totdat je vis vanzelf je net in zwemt (en dat kan nog als je je vis niet wegjaagt)
Klinkt ook allemaal beetje hopeloos. Ik denk dat zei er al overheen isquote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef goofy_goober het volgende:
Wat ben jij een slappe zak, ts. Zoek een hobby en laat je vriendin jou bellen. Als je over een week nog niks heb gehoord dan weet je hoe de vork in de steel zit. Je kunt wel zien wie de broek aan heeft in deze 'relatie'.
Ja, het is dan ook niet dat ik haar constant lastigval/viel toen ze aan het leren was. Maar na een hele dag niets te horen of nu zelfs na drie dagen vind ik het toch een andere situatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef IndianRose87 het volgende:
Dit verhaal klinkt een beetje als de gedachtegang van mijn ex!!
Ik zei ook vaak tegen hem dat ik aan het leren was, zodat hij me dan ff niet constant smste... zo irritant, dat claimerige gedrag. Echt een enorme afknapper
ik zou het lekker laten zo, doet pijn maar zij mag gewoon lekker in d'r eigen sop gaarkoken...quote:
Ken het gewoon niet gelovenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou het lekker laten zo, doet pijn maar zij mag gewoon lekker in d'r eigen sop gaarkoken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |