Ik dacht dat het wel duidelijk was..quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Niet alleen reargeren op dat smsje vraagje, ook op de rest als je daar ook een antwoord op hebt.Want dat is naar mijn mening niet een normale situatie.
Volgens mij heb je dan geen relatie meer.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Paar weken geen contact moeten kunnen (als dat nodig is)
Dat deden we allebei, zij stuurde ook vaak genoeg iets terug van heb je m wel ontvangen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Life2.0 het volgende:
Omdat het blijkbaar iets verder gaat dan één smsje..
En dan nog een of ze hem wel ontvangen heeft..
En nog een met de vraag waarom ze dan niet antwoord..
En dan een of er soms iets aan de hand is..
Oftewel, een bepaald verwachtingpatroon in de relatie van beide kanten. Nu wijkt vriendin daar erg vanaf, dan zou ik me beetje zorgen maken..quote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat deden we allebei, zij stuurde ook vaak genoeg iets terug van heb je m wel ontvangen?
Ik heb haar al te veel gebeld vorige week. (3x ofzo)quote:
Precies wat voor vrouwen de normaalste zaak van de wereld is...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Life2.0 het volgende:
Omdat het blijkbaar iets verder gaat dan één smsje..
En dan nog een of ze hem wel ontvangen heeft..
En nog een met de vraag waarom ze dan niet antwoord..
En dan een of er soms iets aan de hand is..
Hoe contentieus is die vriendin van jou wel niet!?? Een week voor een tentamen al geen paar minuutjes tijd meer!?? Werkelijk te belachelijk voor woorden. Het is haast niet denkbaar dat studeren werkelijk de reden is dat ze je niet wil spreken/sms/zien.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik heb haar al te veel gebeld vorige week. (3x ofzo)
Als er opgenomen werd dan was het kort want ze was net bezig met een examen nederlands aan het oefenen dus moest weer snel ophangen.
Niet als je defintie van een relatie is: elkaar net zo lang lastig vallen tot de ander je dusdanig zat is dat hij of zij je dumpt/dan wel dingen begint te doen waardoor de afstand tussen beide toeneemtquote:Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan geen relatie meer.
Als mijn vriend geen enkel contact met mij wil voor weken lang vind ik dat bizar. Dat komt over als simpel egoisme en complete desinteresse.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Niet als je defintie van een relatie is: elkaar net zo lang lastig vallen tot de ander je dusdanig zat is dat hij of zij je dumpt/dan wel dingen begint te doen waardoor de afstand tussen beide toeneemtIk zei: als het nodig is.. en dat kan het zijn
Zeker voor tentamens moet je mij ook een week of twee gewoon niet lastig vallen zonder hele goede reden
"Ik hou zoveel van je" valt daar dan niet onder, dat is normaal gesproken na die tijd nog steeds zo dus meld het dan maar
Maar nogmaals, kwestie van aanvoelen (al is dat soms best obvious)![]()
Dat heb ik dus ook. Ookal heb ik de volgende dag 5 tentamens, zelfs dan zou ik mijn schat nog wel vaker dan eenmalig op de voorgaande dag smsen. Maar dat ben ik en blijkbaar wilt zij dat niet, maar of het door het leren komt betwijfel ik want ze heeft mijn berichtje sowieso al gelezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Als mijn vriend geen enkel contact met mij wil voor weken lang vind ik dat bizar. Dat komt over als simpel egoisme en complete desinteresse.
Hoe druk ik het ook heb, ik wil ook weten hoe het met mijn vriend gaat.
Eensch... wederomquote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Als mijn vriend geen enkel contact met mij wil voor weken lang vind ik dat bizar. Dat komt over als simpel egoisme en complete desinteresse.
Hoe druk ik het ook heb, ik wil ook weten hoe het met mijn vriend gaat. Je schuift je partner toch niet zo aan de kant alleen omdat het even niet uitkomt. Dan betrek je diegene absoluut niet in je leven.
Dit is wat je noemt, 'een toegewijde partner' zijn.
Er zijn maar weinig kerels die denken; zo, vanavond lekker op de bank met m'n poppetje Goede Tijden kijken en volgende week lekker samen winkelen in de stad. En daarna romantisch uit eten terwijl we het hebben over het opvoeden van kinderen, katten en konijnen. En als we dan alles gedaan hebben kopen we een huis van 3 ton in een Vinex-wijk met wipkippen voor de deur en kopen we een kekke Peugeot stationwagen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Haha ik denk toch wel aan wat meer dan tieten alhoewel die van haar er wel mogen zijn![]()
Maar ik heb nu een berichtje gestuurd dus ik wacht het wel af ja. Ik heb er alle vertrouwen in, hopelijk is het gewoon ff deze periode..
Weltrusten allen.
Kijk, een kennert in het huisquote:Op zondag 22 mei 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Negeren tot ze weer redelijk doet tegen je, dit soort gedrag dien je af te straffen en niet de klassieke wanhopige 'toe geef me je aandacht terug'-pussy uit te hangen. Druk hebben met leren mag, maar als je zo onredelijk gaat doen als meisje dan kan je het terugkrijgen ook.
Met negeren bedoel ik overigens niet haar negeren, maar dat botte gedrag van haar. Dus wat Biogarde hieronder zegt, zelf geen initiatief nemen tot aandacht en afwachten tot zij alles in haar hoofd weer rond heeft, of ze kapt met haar pussytest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |