abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 23:00:53 #176
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97180871
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Niet alleen reargeren op dat smsje vraagje, ook op de rest als je daar ook een antwoord op hebt. ;) Want dat is naar mijn mening niet een normale situatie.
Ik dacht dat het wel duidelijk was..

Ts is stukje ouder dan zijn vriendin, ts is een man, ts is opdringering, hij heeft aandacht nodig.

Ts zijn vriendin moet studeren, heeft geen behoefte om die aandacht te geven en ik kan mij heel goed voorstellen dat een opdringering vriendje niet rustgevend is.
pi_97180886
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef VanHelsing het volgende:

[..]

Paar weken geen contact moeten kunnen (als dat nodig is) :')
Volgens mij heb je dan geen relatie meer.
pi_97181015
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Life2.0 het volgende:
Omdat het blijkbaar iets verder gaat dan één smsje..

En dan nog een of ze hem wel ontvangen heeft..

En nog een met de vraag waarom ze dan niet antwoord..

En dan een of er soms iets aan de hand is..

:+
Dat deden we allebei, zij stuurde ook vaak genoeg iets terug van heb je m wel ontvangen?
pi_97181091
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Dat deden we allebei, zij stuurde ook vaak genoeg iets terug van heb je m wel ontvangen?
Oftewel, een bepaald verwachtingpatroon in de relatie van beide kanten. Nu wijkt vriendin daar erg vanaf, dan zou ik me beetje zorgen maken..

Eng hoe bekend dit me voorkomt.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:05:18 #180
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97181116
Dat snap ik. Maar zij kan dat nu niet door ivm school. Jij blijft doorsms-en en dan valt het waarschijnlijk pas op hoe veel je smst.
pi_97181146
Laatste bericht van mij vrijdag:
Kwam tnt post vandaag langs, denk ik yay mn horloge.. Komt er een pakker voor de buren met 20 kilo kleren vd neckerman .. ;P

Laatste bericht van haar vrijdag, daarna:
Jha engels zag ik erg tegen op

Bericht van mij vandaag:
Hee schatt, hoe is het? En lukt het allemaal een beetje met leren voor je laatste weekje? Xxx Knuff.

En ze slaapt nu wss, want heeft om 9 uur gs examen, niets ontvangen.
pi_97181243
Bel haar anders een keertje.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:08:38 #183
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97181316
Aaaargh... de wereld op zijn kop. Normaal lopen vrouwen te zeiken dat hun vriend nauwelijks energie in de relatie steekt en dat het allemaal lijkt alsof het hem geen ruk kan schelen en hier wordt elk smsje van een vent als kansloze creepactie weggezet.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_97181332
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Bel haar anders een keertje.
Ik heb haar al te veel gebeld vorige week. (3x ofzo)

Als er opgenomen werd dan was het kort want ze was net bezig met een examen nederlands aan het oefenen dus moest weer snel ophangen.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:13:01 #185
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97181537
Mondeling examen?
pi_97181640
quote:
9s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
Mondeling examen?
Week voor de examens sorry, dus gewoon schriftelijk.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:19:40 #187
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97181925
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Life2.0 het volgende:
Omdat het blijkbaar iets verder gaat dan één smsje..

En dan nog een of ze hem wel ontvangen heeft..

En nog een met de vraag waarom ze dan niet antwoord..

En dan een of er soms iets aan de hand is..

:+
Precies wat voor vrouwen de normaalste zaak van de wereld is...
  zondag 22 mei 2011 @ 23:24:31 #188
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97182144
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:08 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik heb haar al te veel gebeld vorige week. (3x ofzo)

Als er opgenomen werd dan was het kort want ze was net bezig met een examen nederlands aan het oefenen dus moest weer snel ophangen.
Hoe contentieus is die vriendin van jou wel niet!?? Een week voor een tentamen al geen paar minuutjes tijd meer!?? Werkelijk te belachelijk voor woorden. Het is haast niet denkbaar dat studeren werkelijk de reden is dat ze je niet wil spreken/sms/zien.
Daar komt bij dat een normale scholier/student een week van te voren nog uitgebreid aan het soggen is.
pi_97182228
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan geen relatie meer.
Niet als je defintie van een relatie is: elkaar net zo lang lastig vallen tot de ander je dusdanig zat is dat hij of zij je dumpt/dan wel dingen begint te doen waardoor de afstand tussen beide toeneemt :') Ik zei: als het nodig is.. en dat kan het zijn :') Zeker voor tentamens moet je mij ook een week of twee gewoon niet lastig vallen zonder hele goede reden :') "Ik hou zoveel van je" valt daar dan niet onder, dat is normaal gesproken na die tijd nog steeds zo dus meld het dan maar :')

Maar nogmaals, kwestie van aanvoelen (al is dat soms best obvious) :') :+
pi_97182465
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef VanHelsing het volgende:

[..]

Niet als je defintie van een relatie is: elkaar net zo lang lastig vallen tot de ander je dusdanig zat is dat hij of zij je dumpt/dan wel dingen begint te doen waardoor de afstand tussen beide toeneemt :') Ik zei: als het nodig is.. en dat kan het zijn :') Zeker voor tentamens moet je mij ook een week of twee gewoon niet lastig vallen zonder hele goede reden :') "Ik hou zoveel van je" valt daar dan niet onder, dat is normaal gesproken na die tijd nog steeds zo dus meld het dan maar :')

Maar nogmaals, kwestie van aanvoelen (al is dat soms best obvious) :') :+
Als mijn vriend geen enkel contact met mij wil voor weken lang vind ik dat bizar. Dat komt over als simpel egoisme en complete desinteresse.

Hoe druk ik het ook heb, ik wil ook weten hoe het met mijn vriend gaat. Je schuift je partner toch niet zo aan de kant alleen omdat het even niet uitkomt. Dan betrek je diegene absoluut niet in je leven.

Dit is wat je noemt, 'een toegewijde partner' zijn.
pi_97182614
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Als mijn vriend geen enkel contact met mij wil voor weken lang vind ik dat bizar. Dat komt over als simpel egoisme en complete desinteresse.

Hoe druk ik het ook heb, ik wil ook weten hoe het met mijn vriend gaat.
Dat heb ik dus ook. Ookal heb ik de volgende dag 5 tentamens, zelfs dan zou ik mijn schat nog wel vaker dan eenmalig op de voorgaande dag smsen. Maar dat ben ik en blijkbaar wilt zij dat niet, maar of het door het leren komt betwijfel ik want ze heeft mijn berichtje sowieso al gelezen.
pi_97182748
Eeh ts. Dit is echt over hoor. Sorry voor je. Ligt niet aan jou ligt aan haar. Komt ook door se afatand en die andere jongen die ze heeft leren kennen en waarmee ze whatsapped.

onder gekheid. Zelfs in een drukke periode kun je even bellen of een berichtje sturen. Ze moet toch ook naar het toilet :)

Lekker verdergaan. Dit is over......
pi_97182774
Heb die zaterdag na haar examens nog een feest vd familie, dus ik zeg zo zullen we daar dan heen gaan? Maar eigenlijk hadden we afgesproken dat ik naar haar zou komen, dus zij zo vanmaar je zou toch naar mij komen? Ja maar ik wist nog niet dat dit feest er was, kunnen we toch wel heen?

Nee, ik moest daar maar heen komen. Hoezo eigenwijs...
pi_97182814
Negeren tot ze weer redelijk doet tegen je, dit soort gedrag dien je af te straffen en niet de klassieke wanhopige 'toe geef me je aandacht terug'-pussy uit te hangen. Druk hebben met leren mag, maar als je zo onredelijk gaat doen als meisje dan kan je het terugkrijgen ook.

Met negeren bedoel ik overigens niet haar negeren, maar dat botte gedrag van haar. Dus wat Biogarde hieronder zegt, zelf geen initiatief nemen tot aandacht en afwachten tot zij alles in haar hoofd weer rond heeft, of ze kapt met haar pussytest.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:38:01 #195
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_97182816
Als ze echt iets aan je heeft, dan belt of sms't ze vanzelf. Zo niet, dan weet ze zelf niet wat ze wil en is nu aan het afwegen what to do.

Wij weten wat jij wil, niet wat zij wil. Dus ik ga er gewoon op gokken dat ze druk aan het bedenken is wat ze met je aan moet. Naast het leren. Want dat leren moet je met een pak zout nemen, want dat slaat helemaal nergens op. Dat liegt ze. Want geen mens is een hele dag met leren bezig. Ik zou al afhaken na een uur en wat gaan doen met vrienden in de stad. Want je steekt toch geen zak op van constant met je hoofd in de boeken.

Dus komt ze binnenkort weer met een sloot aan vragen per SMS/telefoon/whatsapp, dan is het goed en kun je daar op inhaken. Voor nu lekker laten lopen, want anders komt het niet goed. Vrouwen denken heel ingewikkeld. Die zijn bezig met van alles. Mannen denken enkel; tietuuuhh. En dat klopt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_97182851
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Ze is haast 18 trouwens.
echte kalverliefde O+
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
pi_97183001
Haha ik denk toch wel aan wat meer dan tieten alhoewel die van haar er wel mogen zijn :D

Maar ik heb nu een berichtje gestuurd dus ik wacht het wel af ja. Ik heb er alle vertrouwen in, hopelijk is het gewoon ff deze periode..

Weltrusten allen.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:44:12 #198
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97183080
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hoe druk ik het ook heb, ik wil ook weten hoe het met mijn vriend gaat. Je schuift je partner toch niet zo aan de kant alleen omdat het even niet uitkomt. Dan betrek je diegene absoluut niet in je leven.

Dit is wat je noemt, 'een toegewijde partner' zijn.
Eensch... wederom

:P
  zondag 22 mei 2011 @ 23:45:27 #199
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_97183132
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Haha ik denk toch wel aan wat meer dan tieten alhoewel die van haar er wel mogen zijn :D

Maar ik heb nu een berichtje gestuurd dus ik wacht het wel af ja. Ik heb er alle vertrouwen in, hopelijk is het gewoon ff deze periode..

Weltrusten allen.
Er zijn maar weinig kerels die denken; zo, vanavond lekker op de bank met m'n poppetje Goede Tijden kijken en volgende week lekker samen winkelen in de stad. En daarna romantisch uit eten terwijl we het hebben over het opvoeden van kinderen, katten en konijnen. En als we dan alles gedaan hebben kopen we een huis van 3 ton in een Vinex-wijk met wipkippen voor de deur en kopen we een kekke Peugeot stationwagen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:47:18 #200
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97183213
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Negeren tot ze weer redelijk doet tegen je, dit soort gedrag dien je af te straffen en niet de klassieke wanhopige 'toe geef me je aandacht terug'-pussy uit te hangen. Druk hebben met leren mag, maar als je zo onredelijk gaat doen als meisje dan kan je het terugkrijgen ook.

Met negeren bedoel ik overigens niet haar negeren, maar dat botte gedrag van haar. Dus wat Biogarde hieronder zegt, zelf geen initiatief nemen tot aandacht en afwachten tot zij alles in haar hoofd weer rond heeft, of ze kapt met haar pussytest.
Kijk, een kennert in het huis :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')