abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 18:07:44 #151
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97163212
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, en als je dat doet, jaag je haar alleen nog maar verder weg. Het is vooral erg irritant als mensen je lastig vallen tijdens het leren, zoals wat mexicaantje zei.
Pcies! Stel je voor dat je een lief smsje krijgt van je vriend tijdens het leren... Dat wil je toch niet.

|:(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:54:46 #152
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97165207
pi_97170996
Had d'r wat gestuurd. Maar blijkbaar heeft ze toch niet zo'n zin om te reageren.. :{
  zondag 22 mei 2011 @ 20:44:50 #154
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97171046
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Had d'r wat gestuurd. Maar blijkbaar heeft ze toch niet zo'n zin om te reageren.. :{
:|W
pi_97171104
You fail...

Your fucking up your own relationship!

Wanneer besef je dit nou?!
Collectible solid silver personalised..
pi_97171135
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef dogtagz het volgende:
You fail...

Your fucking up your own relationship!
Na 2 dagen niet met elkaar te spreken, kan ik toch wel vragen hoe het met d'r gaat?
pi_97171241
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Na 2 dagen niet met elkaar te spreken, kan ik toch wel vragen hoe het met d'r gaat?
Wat verwacht je als antwoord?
Ja gaat goed, druk bezig met leren, hoe gaat t met jou?

Sms betekent namelijk ook zo veel..
pi_97171372
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Wat verwacht je als antwoord?
Ja gaat goed, druk bezig met leren, hoe gaat t met jou?

Sms betekent namelijk ook zo veel..
Jôh, na 2 dagen op haar te wachten denk ik toon ff toch wat interesse, en als ze dat niet waardeert dan weet ik genoeg en is het klaar voor mij.
pi_97171581
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Jôh, na 2 dagen op haar te wachten denk ik toon ff toch wat interesse, en als ze dat niet waardeert dan weet ik genoeg en is het klaar voor mij.
Je toonde al te veel, dus nu kan het quotum wel wat lager...
Maar ach, I've said enough..
pi_97171674
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Je toonde al te veel, dus nu kan het quotum wel wat lager...
Maar ach, I've said enough..
Pfff. Hij doet niks fout om een smsje te sturen..
pi_97171923
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Pfff. Hij doet niks fout om een smsje te sturen..
Nee dat klopt, maar hij zei zelf toch al dat hij te veel zeurt?
Nu hij gesmst heeft, blijkt toch weer dat hij zich ervan niet kan weerhouden. Als zij niet reageert zegt dat toch ook iets?
pi_97172764
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar hij zei zelf toch al dat hij te veel zeurt?
Nu hij gesmst heeft, blijkt toch weer dat hij zich ervan niet kan weerhouden. Als zij niet reageert zegt dat toch ook iets?
Ik zeur toch niet door te vragen hoe het met het leren gaat voor de examens. En als dat zeuren is dan sla mij maar dood.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:12:36 #163
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_97172972
TS is een autist.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_97173474
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik zeur toch niet door te vragen hoe het met het leren gaat voor de examens. En als dat zeuren is dan sla mij maar dood.
Maar je kan je niet weerhouden, je bent verslaafd aan contact met je vriendin.
Is dat een probleem? Ik denk het wel.
pi_97173726
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Ik ben verliefd, en ja ik kan geen twee dagen zonder contact, als zij nou direct ipv indirect aangaf dat ze meer rust wilt en ff geen contact dan moet het wel, maar in deze situatie niet.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:16:16 #166
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97177863
quote:

[..]

Hoe in godsnaam moet je dan in een relatie staan!?? Zo van 'boeiuh', kheb me eigen leven joh. Holy fokking hell.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_97179510
quote:

[..]

Sorry ben je nou aan het trollen? Ja natuurlijk wil je je partner graag spreken! Jezus! Is toch normaal.

TS, je bent wel een zeur maar als zij niet reargeert op zo'n simpel interesse smsje dan ligt het aan haar.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:40:03 #168
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97179707
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Sorry ben je nou aan het trollen? Ja natuurlijk wil je je partner graag spreken! Jezus! Is toch normaal.

TS, je bent wel een zeur maar als zij niet reargeert op zo'n simpel interesse smsje dan ligt het aan haar.
Ik zou als man (en ts dus als vrouw) ook echt gek worden van zoveel smsjes en het tijd met haar door moeten brengen.. Maar ts is een man en dat maakt het geheel nog erger..

Plus dat hij als volwassen man een 16 jarige constant smsjes stuurt wanneer ze elkaar zien? Ze wilt hoe dan ook een man, geen teddybeer.
pi_97179996
Ze is haast 18 trouwens. Daarnaast heb ik sinds vrijdagavond niets gestuurd, dus constant stuur ik echt niet meer.
pi_97180345
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik zou als man (en ts dus als vrouw) ook echt gek worden van zoveel smsjes en het tijd met haar door moeten brengen.. Maar ts is een man en dat maakt het geheel nog erger..

Plus dat hij als volwassen man een 16 jarige constant smsjes stuurt wanneer ze elkaar zien? Ze wilt hoe dan ook een man, geen teddybeer.
Let jij wel op? 'zoveel smsjes en tijd met elkaar doorbrengen'? TS ziet zijn vriendin 3 weken niet en stuurt een paar smsjes per dag.

Waarom word je daar gek van? Je wilt toch weten hoe het met je vriendin is. Dan stuurt ie een smsje na een paar dagen en dan is dat opdringerig.. :')
  zondag 22 mei 2011 @ 22:52:27 #171
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97180442
Maar daarvoor kwam het contact ook steeds van een kant, omdat ze "bezig is met dr studie", maar dat gaat natuurlijk iets verder dan dat. Ten eerste heeft ze alle aandacht nodig voor het studeren, die moet je dr ook geven, ook als ze "buiten jou om" met anderen praat (hyves zei je?) Dit kan voor haar juist ontspannend zijn als ze even een pauze neemt, even de gedachten ergens anders..

Als jij je op dat moment, wanneer ze even rust neemt, op gaat dringen verdwijnt die rust natuurlijk weer snel, want jij zit bijna als een klein kind te wachten tot ze dr weer ziet ;)
Gewoon haar examens af laten laten, naar dat feest laten gaan en daarna neemt ze wel contact op. Hoe meer jij haar naar je toe wilt trekken, hoe harder ze gillend wegrent!
pi_97180564
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
Maar daarvoor kwam het contact ook steeds van een kant, omdat ze "bezig is met dr studie", maar dat gaat natuurlijk iets verder dan dat. Ten eerste heeft ze alle aandacht nodig voor het studeren, die moet je dr ook geven, ook als ze "buiten jou om" met anderen praat (hyves zei je?) Dit kan voor haar juist ontspannend zijn als ze even een pauze neemt, even de gedachten ergens anders..

Als jij je op dat moment, wanneer ze even rust neemt, op gaat dringen verdwijnt die rust natuurlijk weer snel, want jij zit bijna als een klein kind te wachten tot ze dr weer ziet ;)
Gewoon haar examens af laten laten, naar dat feest laten gaan en daarna neemt ze wel contact op. Hoe meer jij haar naar je toe wilt trekken, hoe harder ze gillend wegrent!
Hoezo is een smsje sturen opdringen? Waarom zou je vriendin mensen best willen spreken op hyves maar haar eigen vriend dan niet? Dan is er toch iets mis.

Het is toch niet normaal dat je partner je niet wil spreken tijdens het leren, dan gaat feesten en dan denkt: Goh, nu heb ik wel weer ff tijd voor mijn vriend. Ik stuur wel even een smsje. :'(
  zondag 22 mei 2011 @ 22:56:15 #173
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97180638
Omdat het blijkbaar iets verder gaat dan één smsje..

En dan nog een of ze hem wel ontvangen heeft..

En nog een met de vraag waarom ze dan niet antwoord..

En dan een of er soms iets aan de hand is..

:+
pi_97180708
Niet alleen reargeren op dat smsje vraagje, ook op de rest als je daar ook een antwoord op hebt. ;) Want dat is naar mijn mening niet een normale situatie.
pi_97180734
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik ben verliefd, en ja ik kan geen twee dagen zonder contact, als zij nou direct ipv indirect aangaf dat ze meer rust wilt en ff geen contact dan moet het wel, maar in deze situatie niet.
Liefde is ook de ander ruimte geven. Dat werkt trouwens op twee manieren; natuurlijk kan de ander dan even rustig zijn of haar ding doen (of dat nu leren of andere sociale contacten onderhouden is) zonder onderbreking (wat op zichzelf al een goed gevoel zal geven), maar het geeft de liefde ook een langere houdsbaarheidsdatum ;) Hoeveel ruimte de ander nodig heeft moet je wel aan kunnen voelen trouwens :')

Paar weken geen contact moeten kunnen (als dat nodig is) :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')