Ben ook wel simpel, maar niet zo ergquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben simpel
Volgens xCore met mijn wisA
Ik gebruik het ook niet vaak hoor, geef maar feesjboewk
Als wisA al simpel is, wat is wisC dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben simpel
Volgens xCore met mijn wisA
Ik gebruik het ook niet vaak hoor, geef maar feesjboewk
Dit. Zonder die emoticon dan.quote:
Nein!!!quote:
Ik wil niet verwijderen, dan ben ik al mn krabbols kwijt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als wisA al simpel is, wat is wisC dan?En inderdaad, wordt eens tijd om Hyves te verwijderen, zit bijna alleen nog maar op FB
Inderdaad, van al die smatjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet verwijderen, dan ben ik al mn krabbols kwijt.![]()
![]()
R&R back pleassse?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Ik werk al volgens het principe 'gelezen = weg'quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Dat deden al die eckten in het begin ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik werk al volgens het principe 'gelezen = weg'
Wat sta je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
EBEN EIN 8.7 SCOREN FUR DIE PRUFUNG
Maar dan denkt iedereen dat ik vriendloos ben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik werk al volgens het principe 'gelezen = weg'
Wehehe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Dastan het volgende:
Dat deden al die eckten in het begin ook.
ben je toch ook? Accepteer het nou maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan denkt iedereen dat ik vriendloos ben.
Dan post je: GELEZEN IS WEG!!!!111!!!ONE!11!ONE!!!1!!!!!!1!!!!HAHAHAHquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu ga verder met mij zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die garp maakte ik ook al vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Joosterd het volgende:
Morgen gelukkig Engels daar rol je zo doorheen volgende week GS MAW ECO en WIS daar ga ik volgende week een kleurenregenboog voor scheiten.
quote:"Er ligt een regenboog in mijn wc"
"hoezo?"
"Ik schijt 7 kleuren!!!11!EINZ!!"
AIGHTquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
7.8. Moet in pricipe wel in staat zijn een 8.7 te scoren, had 9.7 voor luistertoetsMaar goed te lui om woordjes te stampen
..?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
Ik moest denken aan de regenboog van Iris.
Wat een kut grap danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die garp maakte ik ook al vandaag
[..]![]()
![]()
wiskunde is ook niet mijn sterkste kan, dan ga ik wel voor de 7.2quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
AIGHTIk had ook een 9.7. Eindelijk iemand die dat ook had
En precies hetzelfde, moet het in principe wel kunnen, maar heb ook die woordjes niet gestampt... maar voor een 9 moet je met een 7.8 een 9.2 halen hè?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
Mja, zal wel. Ik ga zo maar slapen want ik moet er al om half 7 uit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
Mja, zal wel. Ik ga zo maar slapen want ik moet er al om half 7 uit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
[..]_________________________________________!
Alleen als je hem geevtquote:
quote:
Ik haat dat stukje zo ergquote:
Het gaat om het idee. Niet zo haten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was ook niet echt moeilijk ofzo
Had je mij al gevondenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was ook niet echt moeilijk ofzo
Even kijken wie jij dan bent.quote:
Je was niet de enigequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik snapte eerst totaal niet wat Vergilius bedoelde.
Zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je was niet de enigeIk vind dat hele gedeelte met die Sibylle in de onderwereld en die gouden tak zo stom
Pas vanaf het Elysium wordt het weer leuk.
quote:Hi Sander,
Jjsjkdj Sjjdj wil je toevoegen als vriend op Hyves!
Moet je me wel toevoegen.quote:
Dat is gewoon een albino negerquote:
Ik ook niet met leren, maar ik heb al die teksten al twee keer geleerd omdat ik al m'n toetsen voor Latijn dit jaar herkanst hebquote:
Wassupquote:
O, dat scheelt. Wij kregen nauwelijks tekstverklaren dit jaar. Enkel vertalen en een praktische opdracht. Eerst was dat fijn, nu baal ik ervan. Omdat ik alles nog moet leren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook niet met leren, maar ik heb al die teksten al twee keer geleerd omdat ik al m'n toetsen voor Latijn dit jaar herkanst heb
Ooooh, ja, dat lijkt me echt vreselijk. Dan was ik écht kapotgegaan op het examen omdat ik het gewoon niet kende... waren trouwens maar twee toetsen voor Latijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat scheelt. Wij kregen nauwelijks tekstverklaren dit jaar. Enkel vertalen. Eerst was dat fijn, nu baal ik ervan. Omdat ik alles nog moet leren.
De baas heeft gesprokenquote:Kiek hem een player foto hebben Respect = Respect back,
Greets Joosterd
Anderequote:
TOT MORGENquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga douchen en Dexter kijken, tot straks (zal ik nog een oud CE Duits maken?) of anders tot morgen
Tot morgen en veel plezier met je vrije dagquote:
nee geen duits maken. Mijn enige voorbereiding is 5 minuten een Duitse krant lezen morgenochtendquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga douchen en Dexter kijken, tot straks (zal ik nog een oud CE Duits maken?) of anders tot morgen
Ik heb morgen economie hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Tot morgen en veel plezier met je vrije dag
Zou ik niet doen, heeft toch geen zin & kan alleen maar negatief werkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sinds ik de Vavo doe, Eerst VMBO GT > MBO 3 afgemaakt > Vavo.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooooh nevermindquote:
Ooh. Ik dacht die zit te trollen om zo kuikentjes te scoren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sinds ik de Vavo doe, Eerst VMBO GT > MBO 3 afgemaakt > Vavo.Altijd luie leerling geweest.
Nee. Maar ik wil jou ook wel een fijne vrije dag wensen hoorquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil jou ook wel een fijne vrije dag wensen hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil jou ook wel een fijne vrije dag wensen hoor
Hehehequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee geen duits maken. Mijn enige voorbereiding is 5 minuten een Duitse krant lezen morgenochtend
Hoezo alleen negatief?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef waj1 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, heeft toch geen zin & kan alleen maar negatief werken
Nee ik sportte vroeger 5x in de week omdat tenniste op redelijk niveau.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Ik dacht die zit te trollen om zo kuikentjes te scoren.
omdat als je 's ochtends zo'n examen gaat maken, dan 's middags geen puf/zin meer hebt om drie uur lang aan nog zo'n kutexamen te zitten. Althans, zo werkt het bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehe
[..]
Hoezo alleen negatief?
Baasquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ik sportte vroeger 5x in de week omdat tenniste op redelijk niveau.![]()
Dus school was altijd maar een bijzaak. Nu ben ik gestopt ga fulltime uit in het weekend en ben toch maar wat voor school gaan doen.
Beter laat dan ooitquote:
Waar blijf jijquote:
4/5 havo in 1 jaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Beter laat dan ooitZelfs nu gaat Havo nog redelijk makkelijk ook al doe ik havo 4 en 5 in 1 jaar
wat ga je daarna doen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Beter laat dan ooitZelfs nu gaat Havo nog redelijk makkelijk ook al doe ik havo 4 en 5 in 1 jaar
Dat moet ik voor 1 juni gaan beslissenquote:
Wat is je Hyvesquote:
Paas mij die hyves ookquote:
Je bent ouder dan ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voeg geen pedofielen toe. I'm sorry.
Jij luistert in ieder geval goede muziekquote:
Zo, dan heb je nog een aantal dagen om te beslissen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat moet ik voor 1 juni gaan beslissen![]()
- Fysiotherapie of ergotherapie
- Management Economie en Recht
- Personeel en Arbeid
quote:
Ik ben van '93. Own.quote:Geboortedatum 26-09-1992
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat dit een wiskundeles is.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat dit een wiskundeles is.
Februari.quote:
Fysiotherapie heeft een zwaar eerste jaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef waj1 het volgende:
[..]
Zo, dan heb je nog een aantal dagen om te beslissen.
Heb je al een lijstje met voor- en nadelen gemaakt van elke opleiding?
Heb je Facebook al welquote:
Sander @ mij ook op facebookquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben je 5 maanden jonger, dus je bent ook een pedofiel.
Gefeliciteerd.
Je moet het in Afrikaans zetten, dat is echt grappigquote:
O wacht heb je al gevondenquote:
Check.quote:
Je luistert in ieder geval goede muuuziek.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Flitskikker het volgende:
Oscar, heb je nou weer je accoutnaam veranderd?
heb je al gevonden op facebook volgens mij, maar ga je niet toevoegenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zo moeilijk zal mij vinden ook niet zijn.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je luistert in ieder geval goede muuuziek.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je luistert in ieder geval goede muuuziek.
Meer appels etenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef Gideon_92 het volgende:
http://users.skynet.be/freakazoidz/onderbewustzijn.htm
Ik moet meer fietsen, en jullie?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef Gideon_92 het volgende:
quote:ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!
Ik moet mijn vriendin bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef Gideon_92 het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zal de nieuwe link maar niet posten, dan.
Ik wil meer seks? Raar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef Gideon_92 het volgende:
Echte alfamanquote:ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar se
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Flitskikker het volgende:
Da's niet mijn echte Facebook, Sander.
Ik zie het probleem nog niet.quote:
Zoek in mijn posthistorie, vind mijn woonplaats, en je vindt mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..].
Op Hyves kom ik niet veel soeps tegen.
Link gewoon evenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zoek in mijn posthistorie, vind mijn woonplaats, en je vindt mij.
en als je flitskikker bij facebook intypt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zoek in mijn posthistorie, vind mijn woonplaats, en je vindt mij.
Iewl.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:58 schreef yosander het volgende:
Ik ga zo m'n bek schrobben, fappen en dan slapen.
Bedankt voor de details.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:58 schreef yosander het volgende:
Ik ga zo m'n bek schrobben, fappen en dan slapen.
Geen pics.quote:
Ja want Havoquote:
Doe jij allemaal dingen met computers en ICT enzo?quote:
Ja, sorryquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is een geluidsfragment te veel gevraagd?
Niet allemaal, maar wel veel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef waj1 het volgende:
[..]
Doe jij allemaal dingen met computers en ICT enzo?
Dat was mijn Flitskikker-account.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
Ooh, je was toch wel die ene. Flitskikker.
Die andere jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat was mijn Flitskikker-account.
Je liegtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://flitskikker.hyves.nl () is niet van mij.
Dat had ik als eerste geprobeerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb je FB nu ook dankzij Sander aangezien ik zie met wie hij vrienden wordtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef waj1 het volgende:
Ik weet zeker dat jij de beheerder van die hyves bent
Voeg maar toe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb je FB nu ook dankzij Sander aangezien ik zie met wie hij vrienden wordt
Kunnen jullie het zienquote:Laatste voyeur(s)
Joosterd
koekjestrommel1
ThaTim
Joosterd
Flitskikker
Anonieme_Fokker
Proletariaat
koekjestrommel1
Apokoinou
Phantasi
Je echte naam is Mirrequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]Het was wel eerst mijn accountnaam, trouwens.
2x Joosterdquote:
Ik zie het jonguhquote:
Dunno ben nog bezig met een eigen feestje te organiserenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
Maar hoe zat 't met die meeting bij jou, Joost?
Waarom heet je eigenlijk flitskikker?quote:
Uurtje met de treinquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
De locatie kan je wel op FB trouwens zien
Beste Etsu,quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
Lieve economen,
Lopende rekening bestond toch uit goederenrekening, dienstenrekening en inkomensrekening?
Groetjes,
Mij.
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
Lieve economen,
Lopende rekening bestond toch uit goederenrekening, dienstenrekening en inkomensrekening?
Groetjes,
Mij.
Ik vind het wel een grappige naam, vandaar dat ik het mij afvraagquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
waarom heet jij waj? waarom heet ik koekjestrommel?
Kutte internetnamen
Ja hallo, ik heb morgen examen en ik moet het wel weten enso jwt, dus zeg gewoon ja of nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef waj1 het volgende:
[..]
Beste Etsu,
Ik heb echt geen idee.
Groetjes
Waj1
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb morgen examen en ik moet het wel weten enso jwt, dus zeg gewoon ja of nee.
Google is your friendquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb morgen examen en ik moet het wel weten enso jwt, dus zeg gewoon ja of nee.
ja jwttt dt wist iick. goet hea??quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef Joosterd het volgende:
+ kapitaal / vermogensrekening = totale betalings belans ofzz
Oh wacht, ik lees niet goed.quote:
ckah welquote:
Flitskikkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lees niet goed.
Ik was vroeger (en nu ook nog een beetje, stiekem) fan van hem:
[ afbeelding ]
Natekenen, enzo. En op school zei iemand een keer "Flitskikker".
Nou, zodoende.
Ik ben nog bezig met alles in mijn GR pleuren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef ThaTim het volgende:
ik ga me zo eens pitten, dan aan samengevat beginnen
jij etsu?
Bij mij zou dat "FOK!" en geen leren worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Joosterd het volgende:
Morgen uitslapen net op tijd bij Engels examen verschijnen en dan leren leren leren FOK! FOK! FOK! FOK! FOK! Leren FOK! FOK! FOK! Leren.
GRquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met alles in mijn GR pleuren.
Morgenochtend vrij, dan lees ik samengevat wel even door.
same herequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent het toch niet op dat ding zelf aan het typen, hè?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie mijn Hyves.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij mij zou dat "FOK!" en geen leren worden.
Heb jij geen Haives, btw?
Ik kan niet anders, ik heb geen kabel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je bent het toch niet op dat ding zelf aan het typen, hè?
Altijd lachen als ik mensen dat zie doen.
Ik spuug altijd op mensen die dat doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je bent het toch niet op dat ding zelf aan het typen, hè?
Altijd lachen als ik mensen dat zie doen.
Ik hoef geen spuug van jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik spuug altijd op mensen die dat doen.
Grapje, maar lach er wel om.
Ik zei toch GRAPJEquote:
lekker spugen op Etsu die geen kabeltje heeft voor zijn GRquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef waj1 het volgende:
[..]
lekker spugen op Etsu die geen kabeltje heeft voor zijn GR
Dat is gewoon een micro of mini USB kabeltje. De kabel van de tomtom paste ook in mijn GR, als jullie ook een tomtom/fototoestel/mobiel etc etc etc met zo'n kabel hebben is het probleem ook opgelost...quote:
Ik heb een ouderwetse TI-83 Plus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een micro of mini USB kabeltje. De kabel van de tomtom paste ook in mijn GR, als jullie ook een tomtom/fototoestel/mobiel etc etc etc met zo'n kabel hebben is het probleem ook opgelost...
Dit. Een heleboel van die compacte apparaten dingen passen erin.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een micro of mini USB kabeltje. De kabel van de tomtom paste ook in mijn GR, als jullie ook een tomtom/fototoestel/mobiel etc etc etc met zo'n kabel hebben is het probleem ook opgelost...
Nooit bij gezeten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:21 schreef Prulez het volgende:
Hoe kan het dat je er geen kabel bij hebt dan?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om wat ik zelf getypt had
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef waj1 het volgende:
[..]
lekker spugen op Etsu die geen kabeltje heeft voor zijn GR
IK zo ;Dquote:
dat heet lapoquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
Als de spilkoers omhoog gaat, heet dat revaluatie en daalt is het devaluatie?
ik begrijp er geen hol vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Houd je waffel.
ThaTim.![]()
![]()
ANTWOORD DAN SNERTJONG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |