Ik ook niet met leren, maar ik heb al die teksten al twee keer geleerd omdat ik al m'n toetsen voor Latijn dit jaar herkanst hebquote:
Wassupquote:
O, dat scheelt. Wij kregen nauwelijks tekstverklaren dit jaar. Enkel vertalen en een praktische opdracht. Eerst was dat fijn, nu baal ik ervan. Omdat ik alles nog moet leren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook niet met leren, maar ik heb al die teksten al twee keer geleerd omdat ik al m'n toetsen voor Latijn dit jaar herkanst heb
Ooooh, ja, dat lijkt me echt vreselijk. Dan was ik écht kapotgegaan op het examen omdat ik het gewoon niet kende... waren trouwens maar twee toetsen voor Latijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat scheelt. Wij kregen nauwelijks tekstverklaren dit jaar. Enkel vertalen. Eerst was dat fijn, nu baal ik ervan. Omdat ik alles nog moet leren.
De baas heeft gesprokenquote:Kiek hem een player foto hebben Respect = Respect back,
Greets Joosterd
Anderequote:
TOT MORGENquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga douchen en Dexter kijken, tot straks (zal ik nog een oud CE Duits maken?) of anders tot morgen
Tot morgen en veel plezier met je vrije dagquote:
nee geen duits maken. Mijn enige voorbereiding is 5 minuten een Duitse krant lezen morgenochtendquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga douchen en Dexter kijken, tot straks (zal ik nog een oud CE Duits maken?) of anders tot morgen
Ik heb morgen economie hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Tot morgen en veel plezier met je vrije dag
Zou ik niet doen, heeft toch geen zin & kan alleen maar negatief werkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sinds ik de Vavo doe, Eerst VMBO GT > MBO 3 afgemaakt > Vavo.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan denkt iedereen dat ik vriendloos ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |