Ben ook wel simpel, maar niet zo ergquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben simpel
Volgens xCore met mijn wisA
Ik gebruik het ook niet vaak hoor, geef maar feesjboewk
Als wisA al simpel is, wat is wisC dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben simpel
Volgens xCore met mijn wisA
Ik gebruik het ook niet vaak hoor, geef maar feesjboewk
Dit. Zonder die emoticon dan.quote:
Nein!!!quote:
Ik wil niet verwijderen, dan ben ik al mn krabbols kwijt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als wisA al simpel is, wat is wisC dan?En inderdaad, wordt eens tijd om Hyves te verwijderen, zit bijna alleen nog maar op FB
Inderdaad, van al die smatjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet verwijderen, dan ben ik al mn krabbols kwijt.![]()
![]()
R&R back pleassse?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Ik werk al volgens het principe 'gelezen = weg'quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Dat deden al die eckten in het begin ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik werk al volgens het principe 'gelezen = weg'
Wat sta je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
EBEN EIN 8.7 SCOREN FUR DIE PRUFUNG
Maar dan denkt iedereen dat ik vriendloos ben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik werk al volgens het principe 'gelezen = weg'
Wehehe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Dastan het volgende:
Dat deden al die eckten in het begin ook.
ben je toch ook? Accepteer het nou maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan denkt iedereen dat ik vriendloos ben.
Dan post je: GELEZEN IS WEG!!!!111!!!ONE!11!ONE!!!1!!!!!!1!!!!HAHAHAHquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu ga verder met mij zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die garp maakte ik ook al vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Joosterd het volgende:
Morgen gelukkig Engels daar rol je zo doorheen volgende week GS MAW ECO en WIS daar ga ik volgende week een kleurenregenboog voor scheiten.
quote:"Er ligt een regenboog in mijn wc"
"hoezo?"
"Ik schijt 7 kleuren!!!11!EINZ!!"
AIGHTquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
7.8. Moet in pricipe wel in staat zijn een 8.7 te scoren, had 9.7 voor luistertoetsMaar goed te lui om woordjes te stampen
..?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
Ik moest denken aan de regenboog van Iris.
Wat een kut grap danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die garp maakte ik ook al vandaag
[..]![]()
![]()
wiskunde is ook niet mijn sterkste kan, dan ga ik wel voor de 7.2quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
AIGHTIk had ook een 9.7. Eindelijk iemand die dat ook had
En precies hetzelfde, moet het in principe wel kunnen, maar heb ook die woordjes niet gestampt... maar voor een 9 moet je met een 7.8 een 9.2 halen hè?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
Mja, zal wel. Ik ga zo maar slapen want ik moet er al om half 7 uit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
Mja, zal wel. Ik ga zo maar slapen want ik moet er al om half 7 uit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
[..]_________________________________________!
Alleen als je hem geevtquote:
quote:
Ik haat dat stukje zo ergquote:
Het gaat om het idee. Niet zo haten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was ook niet echt moeilijk ofzo
Had je mij al gevondenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was ook niet echt moeilijk ofzo
Even kijken wie jij dan bent.quote:
Je was niet de enigequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik snapte eerst totaal niet wat Vergilius bedoelde.
Zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je was niet de enigeIk vind dat hele gedeelte met die Sibylle in de onderwereld en die gouden tak zo stom
Pas vanaf het Elysium wordt het weer leuk.
quote:Hi Sander,
Jjsjkdj Sjjdj wil je toevoegen als vriend op Hyves!
Moet je me wel toevoegen.quote:
Dat is gewoon een albino negerquote:
Ik ook niet met leren, maar ik heb al die teksten al twee keer geleerd omdat ik al m'n toetsen voor Latijn dit jaar herkanst hebquote:
Wassupquote:
O, dat scheelt. Wij kregen nauwelijks tekstverklaren dit jaar. Enkel vertalen en een praktische opdracht. Eerst was dat fijn, nu baal ik ervan. Omdat ik alles nog moet leren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook niet met leren, maar ik heb al die teksten al twee keer geleerd omdat ik al m'n toetsen voor Latijn dit jaar herkanst heb
Ooooh, ja, dat lijkt me echt vreselijk. Dan was ik écht kapotgegaan op het examen omdat ik het gewoon niet kende... waren trouwens maar twee toetsen voor Latijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat scheelt. Wij kregen nauwelijks tekstverklaren dit jaar. Enkel vertalen. Eerst was dat fijn, nu baal ik ervan. Omdat ik alles nog moet leren.
De baas heeft gesprokenquote:Kiek hem een player foto hebben Respect = Respect back,
Greets Joosterd
Anderequote:
TOT MORGENquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga douchen en Dexter kijken, tot straks (zal ik nog een oud CE Duits maken?) of anders tot morgen
Tot morgen en veel plezier met je vrije dagquote:
nee geen duits maken. Mijn enige voorbereiding is 5 minuten een Duitse krant lezen morgenochtendquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga douchen en Dexter kijken, tot straks (zal ik nog een oud CE Duits maken?) of anders tot morgen
Ik heb morgen economie hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Tot morgen en veel plezier met je vrije dag
Zou ik niet doen, heeft toch geen zin & kan alleen maar negatief werkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Sinds ik de Vavo doe, Eerst VMBO GT > MBO 3 afgemaakt > Vavo.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |