Je liegtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://flitskikker.hyves.nl () is niet van mij.
Dat had ik als eerste geprobeerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb je FB nu ook dankzij Sander aangezien ik zie met wie hij vrienden wordtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef waj1 het volgende:
Ik weet zeker dat jij de beheerder van die hyves bent
Voeg maar toe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb je FB nu ook dankzij Sander aangezien ik zie met wie hij vrienden wordt
Kunnen jullie het zienquote:Laatste voyeur(s)
Joosterd
koekjestrommel1
ThaTim
Joosterd
Flitskikker
Anonieme_Fokker
Proletariaat
koekjestrommel1
Apokoinou
Phantasi
Je echte naam is Mirrequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]Het was wel eerst mijn accountnaam, trouwens.
2x Joosterdquote:
Ik zie het jonguhquote:
Dunno ben nog bezig met een eigen feestje te organiserenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
Maar hoe zat 't met die meeting bij jou, Joost?
Waarom heet je eigenlijk flitskikker?quote:
Uurtje met de treinquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
De locatie kan je wel op FB trouwens zien
Beste Etsu,quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
Lieve economen,
Lopende rekening bestond toch uit goederenrekening, dienstenrekening en inkomensrekening?
Groetjes,
Mij.
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
Lieve economen,
Lopende rekening bestond toch uit goederenrekening, dienstenrekening en inkomensrekening?
Groetjes,
Mij.
Ik vind het wel een grappige naam, vandaar dat ik het mij afvraagquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
waarom heet jij waj? waarom heet ik koekjestrommel?
Kutte internetnamen
Ja hallo, ik heb morgen examen en ik moet het wel weten enso jwt, dus zeg gewoon ja of nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef waj1 het volgende:
[..]
Beste Etsu,
Ik heb echt geen idee.
Groetjes
Waj1
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb morgen examen en ik moet het wel weten enso jwt, dus zeg gewoon ja of nee.
Google is your friendquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb morgen examen en ik moet het wel weten enso jwt, dus zeg gewoon ja of nee.
ja jwttt dt wist iick. goet hea??quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef Joosterd het volgende:
+ kapitaal / vermogensrekening = totale betalings belans ofzz
Oh wacht, ik lees niet goed.quote:
ckah welquote:
Flitskikkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lees niet goed.
Ik was vroeger (en nu ook nog een beetje, stiekem) fan van hem:
[ afbeelding ]
Natekenen, enzo. En op school zei iemand een keer "Flitskikker".
Nou, zodoende.
Ik ben nog bezig met alles in mijn GR pleuren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef ThaTim het volgende:
ik ga me zo eens pitten, dan aan samengevat beginnen
jij etsu?
Bij mij zou dat "FOK!" en geen leren worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Joosterd het volgende:
Morgen uitslapen net op tijd bij Engels examen verschijnen en dan leren leren leren FOK! FOK! FOK! FOK! FOK! Leren FOK! FOK! FOK! Leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |