Oh. Jammer wel, dan worden we geen familie. En kun je ook m'n gaybestfriend niet zijnquote:
Ik kan beide zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Jammer wel, dan worden we geen familie. En kun je ook m'n gaybestfriend niet zijn
Oh tofquote:
Hij zegt van niet. Ik heb mijn twijfels.quote:
ik wil meer info nu,quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij zegt van niet. Ik heb mijn twijfels.
Nouja, hij heeft wel vriendinnen altijd, dus dat zou een goeie aanwijzing zijn dat ie hetero isquote:
Genoeg met een vrouw getrouwde mannen zijn stiekem homo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft wel vriendinnen altijd, dus dat zou een goeie aanwijzing zijn dat ie hetero is. Maar hij noemt Haarklip altijd zijn geile [...] (vul willekeurig woord in op de puntjes).
die met die ubergayfoto op facebook waar jij een prijs (roze sjerp) aan hebt gegeven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft wel vriendinnen altijd, dus dat zou een goeie aanwijzing zijn dat ie hetero is. Maar hij noemt Haarklip altijd zijn geile [...] (vul willekeurig woord in op de puntjes).
Huh? Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
die met die ubergayfoto op facebook waar jij een prijs (roze sjerp) aan hebt gegeven?
Dm/pm eens een foto om te kijken wat voor soort uitstraling hij heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
En verder... Het is gewoon een gevoelmaarja, hij zegt dat ie niet op jongens valt. Heel jammer wel
HAHAquote:
Kijk facebook danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dm/pm eens een foto om te kijken wat voor soort uitstraling hij heeft.
Oh, ja, doe maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
zal ik hem een berichtje sturen met 'wist niet dat bloempje zo'n lekker broertje had'
gequote voor de eeuwigheidquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
zal ik hem een berichtje sturen met 'wist niet dat bloempje zo'n lekker broertje had'
Hij komt zo wel vragen wie je bentquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
ok, zonder deze context lijkt dat bericht heel raar en pedo achtig
Hij is zelf onzeker, en om dat te verbergen doet hij zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik denk dat ik maar doe wat die papzak zegt en naar de peepshow ga, maar tering die gast noemt me altijd homo en altijd heeft hij er wel een reden voor zo zou ik een paar jaar geleden eens bij gym onder de douche naar hem hebben gekeken(niet dus) volgens mij heeft die gast zelf wat toe te geven
homo tl;drquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik denk dat ik maar doe wat die papzak zegt en naar de peepshow ga, alleen om van het gezeik af te zijn, maar tering die gast noemt me altijd homo en altijd heeft hij er wel een reden voor zo zou ik een paar jaar geleden eens bij gym onder de douche naar hem hebben gekeken(niet dus) volgens mij heeft die gast zelf wat toe te geven
ik heb hem eens gezegd dat ie onzeker is helemaal boos, dus ik denk dat je wel gelijk hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is zelf onzeker, en om dat te verbergen doet hij zo.
Haha je hebt z'n zwakte, elke keer als hij je uit scheldt voor homo, hem daarmee terugpakken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik heb hem eens gezegd dat ie onzeker is helemaal boos, dus ik denk dat je wel gelijk hebt
of ik speel zn spelletje mee en zeg dat ik hem wel stiekem leuk vind, zo helemaal goed en serieus geacteerd, puur voor zn reactiequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha je hebt z'n zwakte, elke keer als hij je uit scheldt voor homo, hem daarmee terugpakken.
suuuuuurequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
of ik speel zn spelletje mee en zeg dat ik hem wel stiekem leuk vind, zo helemaal goed en serieus geacteerd, puur voor zn reactie
Niet verstandig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik ga het doen hoor,iemand acteertips?
Straks gaan er verhalen rond, leg dan maar eens uit dat het slechts een geintje was.quote:
daar heb je dan wel weer gelijk in jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Straks gaan er verhalen rond, leg dan maar eens uit dat het slechts een geintje was.
En zeker bij hem dan, is hij blij dat de aandacht dan van hem af is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
daar heb je dan wel weer gelijk in ja
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
die gast is zelf trouwens naar de hoeren gegaan om ontmaagd te worden
quote:
Dit dus. Eerst overweeg je zelfs om naar een peepshow te gaan om te 'bewijzen' dat je geen homo bent. Waarom maak jij je überhaupt druk om wat die jongen van jou vindt? Of heb je iets te verbergen?quote:
wat? dit doet iedereen toch??quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
die gast is zelf trouwens naar de hoeren gegaan om ontmaagd te worden
andere mensen moeten me niet, ik moet wel met het uitschot omgaan, daar ik er zelf ook toebehoorquote:
omdat hij soms heel aardig doet, maar nu krijg ik dit gezeik weer soms is ie een hele tijd aardig en dan OEI! WAT IS DIT! hoppa gaat ie weer opeens kut doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Eerst overweeg je zelfs om naar een peepshow te gaan om te 'bewijzen' dat je geen homo bent. Waarom maak jij je überhaupt druk om wat die jongen van jou vindt? Of heb je iets te verbergen? [ afbeelding ]
quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Furdinand het volgende:
als het met het meisje dat ik nu leuk vind niks word, word ik ook homo denk ik.
Pics van het meisje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Furdinand het volgende:
kan dat? zomaar homo worden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Furdinand het volgende:
zoek maar tussen mensen op facebook bij mij mag jij gokken wie het isquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pics van het meisje.
En ik ben m'n broertje aan breezer aan het verhandelen, maar ik geloof niet dat ie wil, wil jij m dan?
Je werd wakker op een dag en dacht: ja, ik word homo?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zoek maar tussen mensen op facebook bij mij mag jij gokken wie het is
koel, hoe? gewoon zo een man zien en denken, ach mannen zijn eigenlijk best lekker ook, en toen BOEM?quote:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zoek maar tussen mensen op facebook bij mij mag jij gokken wie het is
En omdat hij af en toe aardig doet twijfel jij over je geaardheid?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
omdat hij soms heel aardig doet, maar nu krijg ik dit gezeik weer soms is ie een hele tijd aardig en dan OEI! WAT IS DIT! hoppa gaat ie weer opeens kut doen
schopje ONZ Radioquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
maar ik houd op met mijn gezeik en slechte muziek, toch kan ik het niet laten hier nog een liedje:
Was rond het middaguurquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je werd wakker op een dag en dacht: ja, ik word homo?
Tuurlijk, vooroverbukken en ontspannenquote:
Jupquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
koel, hoe? gewoon zo een man zien en denken, ach mannen zijn eigenlijk best lekker ook, en toen BOEM?
Oh, oke.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Was rond het middaguur
[..]
Tuurlijk, vooroverbukken en ontspannen
[..]
Jup
Ik ben knetter, ik mag dat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij post ook zo af en toe liedjes
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo zijn er vele op de foks [ afbeelding ]
Zijn dat meds?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik sta helemaal stijf van de concerta dus...
OH EN TEVENS: VIVA LA REVOLUCION!!!!1!!!!!1!!!
Of je ript t van youtube en je mietert het in je mediaplayer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
tip voor de fok!ers hier:
je kent het wel, bent een liedje aan het luisteren, leuk maar je moet het steeds weer opnieuw aanzetten, hiervoor is een oplossing, plaats naast www.youtube "repeat" dan wordt het www.youtuberepeat.com/filmpjebla, en tadaa youtube repeat
edit: werkt alleen niet als het filmpje niet mag worden ingebed, bah
Wut, is conserta gewoon het zelfde als ritalin O.oquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ja, http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylfenidaat
soms heb je daar geen zin in, liedjes doe ik daarnaast in hele albums met bittorrentquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Of je ript t van youtube en je mietert het in je mediaplayer.
Wat, serieus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wut, is conserta gewoon het zelfde als ritalin O.o
langere afgifte toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wut, is conserta gewoon het zelfde als ritalin O.o
Zie het ook net ja, ritalin snelle afgifte, concerta langzame afgifte.quote:
Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat, serieus?waarom het ene dan wel vergoeden het het andere niet?
En sowieso waarom zoveel verschil dan?
concerta werkt langer zeg maar 8 uur, ritalin 4/3 uur,quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat, serieus?waarom het ene dan wel vergoeden het het andere niet?
En sowieso waarom zoveel verschil dan?
Ah oke, had ik nog niet gelezen, ik was pas bij het eerste stukje, waarin stond dat ritalin en conserta beide merknamen warenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
concerta werkt langer zeg maar 8 uur, ritalin 4/3 uur,
Volledige paniek gelijk hierquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ah oke, had ik nog niet gelezen, ik was pas bij het eerste stukje, waarin stond dat ritalin en conserta beide merknamen waren
Nee er schijnt geen bewezen therapeutische meerwaarde te zijn voor de langwerkende vorm ofzo :Squote:Op donderdag 19 mei 2011 22:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik denk omdat ritalinbedrijf druk zet om concerta niet vergoed te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Dudequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
tip voor de fok!ers hier:
je kent het wel, bent een liedje aan het luisteren, leuk maar je moet het steeds weer opnieuw aanzetten, hiervoor is een oplossing, plaats naast www.youtube "repeat" dan wordt het www.youtuberepeat.com/filmpjebla, en tadaa youtube repeat
edit: werkt alleen niet als het filmpje niet mag worden ingebed, bah
die is er wel, ik wil graag 's ochtends thuis mijn pilletje slikken, niet in de tram of bus waardoor iedereen denkt dat ik een of andere gedrogeerde psychopaat ben ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee er schijnt geen bewezen therapeutische meerwaarde te zijn voor de langwerkende vorm ofzo :S
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef dralion13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen joetoep accountquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DudeJe kunt 'm ook gewoon in de youtube playlist zetten en die vervolgens op repeat zetten
Waarom zo moeilijk?
tja, zeg dat maar tegen de beoordelende instantiequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
die is er wel, ik wil graag 's ochtends thuis mijn pilletje slikken, niet in de tram of bus waardoor iedereen denkt dat ik een of andere gedrogeerde psychopaat ben ofzo
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef dralion13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit leek mij ook alquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
die is er wel, ik wil graag 's ochtends thuis mijn pilletje slikken, niet in de tram of bus waardoor iedereen denkt dat ik een of andere gedrogeerde psychopaat ben ofzo
Maar dan kun je de geile seksfilmpjes op youtube ook niet kijkenquote:
ja maar dan zit ik weer met mn volledige naam op joetoepquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
heb je gmail? dan heb je ook een youtube account
dus? zelfde bedrijfquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja maar dan zit ik weer met mn volledige naam op joetoep
Oh grutjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
jamaar dan wil ik reageren en dan ziet iedereen mijn naam.
ik krijg niet mijn eigen naam als ik reageerquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
jamaar dan wil ik reageren en dan ziet iedereen mijn naam.
ik wou een grappige opmerking maken over dat ik je naam hier op fok zou zien maar toen vroeg ik me af: Dus die breezerslet he, is dat nu een mannelijke breezerslet zou dat bestaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik krijg niet mijn eigen naam als ik reageer
Je hebt ook "gewone" mannelijke sletten, dus waarom geen breezers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik wou een grappige opmerking maken over dat ik je naam hier op fok zou zien maar toen vroeg ik me af: Dus die breezerslet he, is dat nu een mannelijke breezerslet zou dat bestaan?
Hoe denk je dat ik aan mijn naam komquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik wou een grappige opmerking maken over dat ik je naam hier op fok zou zien maar toen vroeg ik me af: Dus die breezerslet he, is dat nu een mannelijke breezerslet zou dat bestaan?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
Er zit een mug. In mijn kamer. En hij ZOEMT RETE HARD! HIJ MOET DOOD. DOOD! DOOOOOOOOOOOOD.
Ik zou je graag helpen, maar ik denk dat ik ga gillen als een meisje als een beest bij mij in de buurt komtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
Er zit een mug. In mijn kamer. En hij ZOEMT RETE HARD! HIJ MOET DOOD. DOOD! DOOOOOOOOOOOOD.
laat een windje dan vliegt hij wel wegquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou je graag helpen, maar ik denk dat ik ga gillen als een meisje als een beest bij mij in de buurt komt
Toen ooit met dat beest in je kamer, of wat was het.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou je graag helpen, maar ik denk dat ik ga gillen als een meisje als een beest bij mij in de buurt komt
ik dacht altijd dat die extreme goedkoopheid aan vrouwen was voorbehouden, dat je met mannelijke sletten toch minsten wel een fles wodka nodig had, (tenzij je een 40 jarige vader bent met gezin en vrouw, dan zoek je gewoon soortgenoten op in de bosjes in het park ofzo)quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je hebt ook "gewone" mannelijke sletten, dus waarom geen breezers?
Welke? 3 weken terug een wesp die me uren wakker gehouden heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toen ooit met dat beest in je kamer, of wat was het.
Ja, die was het, volgens mij. En steeds die updates op Facebook. Ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Welke? 3 weken terug een wesp die me uren wakker gehouden heeft
Jakkie bah.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nog leuker, er is wss een hechting ingegroeid.
Klopt, dus voor een mannelijke breezer moet je minstens 4 flessen kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat die extreme goedkoopheid aan vrouwen was voorbehouden, dat je met mannelijke sletten toch minsten wel een fles wodka nodig had, (tenzij je een 40 jarige vader bent met gezin en vrouw, dan zoek je gewoon soortgenoten op in de bosjes in het park ofzo)
Met een wesp in m'n kamer zou ik niet durven slapenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Welke? 3 weken terug een wesp die me uren wakker gehouden heeft
Idk, ik zag m zitten toen ik mn wondjes schoon wou spoelen. Geprobeerd eruit te halen met een pincet en alles, maar het steekt fucking erg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jakkie bah.Gaan ze 'm er wel uitplukken?
ik zat op mijn bed, dus opzich ok, maar toen ging dat beest mijn bed innemen en laptop dus ook... toen had ik mijn telefoon snel gepakt en wegquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Met een wesp in m'n kamer zou ik niet durven slapennet zo lang bang wachten tot ie ergens zou zitten, snel vangen er naar buiten gooien, doodsbang voor wespen
Ah, gatver wat naar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Idk, ik zag m zitten toen ik mn wondjes schoon wou spoelen. Geprobeerd eruit te halen met een pincet en alles, maar het steekt fucking erg.![]()
ik had eens een dikke spin in mijn kamer, ik ging het beest bang met een stofzuiger te lijf, met de stofzuigerslang uitgestrekt in mijn hand wou ik het ongedierte verwijderen, ik ben een 17 jaar en een jongenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik zat op mijn bed, dus opzich ok, maar toen ging dat beest mijn bed innemen en laptop dus ook... toen had ik mijn telefoon snel gepakt en weg
Mijn ma zei van "zullen we naar de eerste hulp rijden?"quote:
Ik spuit altijd deo op die kutbeesten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik had eens een dikke spin in mijn kamer, ik ging het beest bang met een stofzuiger te lijf, met de stofzuigerslang uitgestrekt in mijn hand wou ik het ongedierte verwijderen, ik ben een 17 jaar en een jongenmaar ik stierf bijna van angst zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik had eens een dikke spin in mijn kamer, ik ging het beest bang met een stofzuiger te lijf, met de stofzuigerslang uitgestrekt in mijn hand wou ik het ongedierte verwijderen, ik ben een 17 jaar en een jongenmaar ik stierf bijna
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het moet er ooit wel uit, lijkt me.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mijn ma zei van "zullen we naar de eerste hulp rijden?"
Toen dacht ik van: FUCK YEAH
Maar toen zei ze dat t misschien een beetje overdreven was.
Ja, maar nu gaan we naar de gipskamer op de afdeling orthopedie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het moet er ooit wel uit, lijkt me.
Grutjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan we naar de gipskamer op de afdeling orthopedie.Morgen dan. FFFFFFFUUUU-
Dan slaap ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tot vannacht klokslag 1 uur. Let op mijn woorden.
totdat die mug in je oor kruipt, en keihard BZZZ BZZZZZ BZZZZ BZZZZ doet dan slaap je niet meerquote:
Mijne gaat om half 10.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
Niet naar doen jullieik ga gewoon heerlijk slapen, ook na 1 uur nog. Tot half 6
dan gaat mijn wekker. *huilt*
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mijne gaat om half 10.
Muggen komen altijd ongelegen, deal with it.
omdat hij update doetquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE NIET OP MSN IK HEB JE ADVIES NODIG HALLO.
Veel plezier met de mazelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ik mag peuters knuffelen op stage
Truste.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik ga slapen
Slaaplekker alvast liefjens
Nee, stik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Truste.Om 1 uur zie ik je hier weer, ja?
Nee, stik, ingeënt alles.quote:
gniffel.gifquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
FFFUUU-
Ik wil er heen, niet naar die ouwe snoeperts op de orthopedie.
Trusten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik ga slapen
Zal ik doenquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik ga slapen
hehequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal ik doenik heb m al gesmst dat als ie een raar facebookbericht heeft, ik er niets van af weet.
Niet leuk.quote:
Wil je me dood hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, stik.
[..]
Nee, stik, ingeënt alles.
Als in, dat gniffelgebeuren was niet zo bedoeld, sorry alles.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben confuus. Die PI en dat apologie. Wat.
Dus het apologie was welgemeend alles?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als in, dat gniffelgebeuren was niet zo bedoeld, sorry alles.
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus het apologie was welgemeend alles?
noem je DAT een uitdaging pffffft, ik ben inmiddels bij de 100 litervaten aangelandquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe uitdaging voor mijn anus [ afbeelding ]
Maar ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat jij homo bent. Ik doe dit alles als hetero zijndequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
noem je DAT een uitdaging pffffft, ik ben inmiddels bij de 100 litervaten aangeland
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat jij homo bent. Ik doe dit alles als hetero zijnde
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat jij homo bent. Ik doe dit alles als hetero zijnde
wacht maar tot ik met je klaarben, kijken hoe hetero je dan nog bentquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ziet ie mij posten en is ie weer heteroquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wacht maar tot ik met je klaarben, kijken hoe hetero je dan nog bent![]()
![]()
Niemand gaat dood aan het maken van examens. Heb je ook nog wiskunde morgen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga slapen, zodat ik goed uitgerust ben als ik morgen sterf bij duits
Doeiii successs komt allemaal goeddquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef dralion13 het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef dralion13 het volgende:
Truste.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga ook maar slapen, moeee alles.
slaap lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef dralion13 het volgende:
en jij ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Succes!
Dit dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ziet ie mij posten en is ie weer hetero
Schlaf gut en succesquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef dralion13 het volgende:
Moe van wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Succes!
Net alsof het niet kunnen zitten mij weerhoudt om te fokken. Wat denk jij dat ik voor nepfokker ben dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
denken dat je nog achter je computer kan ZITTEN als ik met je klaar ben
oke je hebt gewonnen, ik geef het op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof het niet kunnen zitten mij weerhoudt om te fokken. Wat denk jij dat ik voor nepfokker ben dan?
Dat betekent niet gelijk dat je het niet mag proberen hequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
oke je hebt gewonnen, ik geef het op.
wil je een beetje experimenteren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat betekent niet gelijk dat je het niet mag proberen he
Wiskunde had ik gister, was niet zo'n probleemquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand gaat dood aan het maken van examens. Heb je ook nog wiskunde morgen?
Succes
Ik wacht eigenlijk nog steeds op het moment dat ik mij lichamelijk aangetrokken voel tot een manquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wil je een beetje experimenteren?
lukt dat niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog steeds op het moment dat ik mij lichamelijk aangetrokken voel tot een man
Die enequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog steeds op het moment dat ik mij lichamelijk aangetrokken voel tot een man
Oooohhh.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wiskunde had ik gister, was niet zo'n probleem
en de vrouwen danquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tot op heden nog niet echt nee. Het leven is gewoon niet eerlijkquote:
Die blijven altijd in mijn hartquote:
Alcoholist.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jou altijdHeb wel behoefte aan drank atm
he ik ook, maar ik heb altijd behoefte aan verdovende middelen, zodat ik kan ontsnappen uit dit autistenlevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jou altijdHeb wel behoefte aan drank atm
Autist en een alcoholist..wordt een topavondquote:
waquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Autist en een alcoholist..wordt een topavondWaar blijft mijn uitnodiging ruige stoppelbaardbroeder?
Ik ben gelukkig geen autist, dus ik weet niet hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
he ik ook, maar ik heb altijd behoefte aan verdovende middelen, zodat ik kan ontsnappen uit dit autistenleven
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Autist en een alcoholist..wordt een topavondWaar blijft mijn uitnodiging ruige stoppelbaardbroeder?
0quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat laatste deel was voor Michhas bedoeld [ afbeelding ]
Sorry..waar jij vandaan komt kennen ze geen nachttreinenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
BOBO IK HOU VAN JE, COME TO ME BROTHER, COME TO ME
mijn hart...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..waar jij vandaan komt kennen ze geen nachttreinen
Het spijt mequote:
Welk leven?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeKlasgenoot volgt me op twitter daar gaat mijn leven
Je zit op fok en hebt een twitter-account..op welk moment dacht jij dat je nog een leven had?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeKlasgenoot volgt me op twitter daar gaat mijn leven
Die ik leid buiten dit forum om.quote:
Nou. Gewoon. Hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je zit op fok en hebt een twitter-account..op welk moment dacht jij dat je nog een leven had?
Uhuh, uhuh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die ik leid buiten dit forum om.
[..]
Nou. Gewoon. Hebben.
Dat niet happen van jou gaat je goed afquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die ik leid buiten dit forum om.
[..]
Nou. Gewoon. Hebben.
Slaap lekkerquote:
He watquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef Michhas het volgende:
Neger wat? Flips en Bob morgen samen in utrecht?
Godver tyfusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat niet happen van jou gaat je goed af [
Blijven oefenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godver tyfusIk leer het bij jou echt nooit
Nee mijn hoofd zat te vol met info man. Was blij dat ik kon slapen. Ik doe het op msn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt me niet gedingest dus nu weet ik niet hoe het was![]()
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee mijn hoofd zat te vol met info man. Was blij dat ik kon slapen. Ik doe het op msn.
Ik voel het aan mijn waterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry snol, en je kan het niet eens zien
Hey Ruttequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEN JE ZWANGER OOK NOG. HAHAHAHA EEN ZWANGERE NIJLPAARD
Ook al ben je geen nijlpaard meer
Dusssss ik wil geen kinderen, sorry Frannquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:34 schreef Franneh het volgende:
Placenta, moederkoek, bloed, uitscheuren.... hmmmmmm associaties associaties
IEEWWWL WAT DOE JE IN ENE MET LIEFDE DAN WAAR IS JE HAAT HALLOquote:
Kusjekroel mijn kontquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IEEWWWL WAT DOE JE IN ENE MET LIEFDE DAN WAAR IS JE HAAT HALLO
Walgelijk mens dat je bent
Kusjekroel.
Ik zal jou eens kusjekroelen
IK KUSJEKROEL WAAR JE MAAR WIL. IK KOM JE OPZOEKEN JOH.quote:
HALLO DAAR GING IK AL VANUIT.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK KUSJEKROEL WAAR JE MAAR WIL. IK KOM JE OPZOEKEN JOH.
EN DAN SOEWARRAMA
PURE
EN KUSJEKROELELENEENN.
Zelfs zoenen met Cosje valt dan in het niet.
Bitchquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee was gewoon mijn oplader halen van mijn telefoon. Niet zo de eer aan jezelf doen enzo he.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BETER JA WANT ANDERS KWAM IK JE HALENENENNE.
Ik heb best trek in shoarma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |