Oh. Jammer wel, dan worden we geen familie. En kun je ook m'n gaybestfriend niet zijnquote:
Ik kan beide zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Jammer wel, dan worden we geen familie. En kun je ook m'n gaybestfriend niet zijn
Oh tofquote:
Hij zegt van niet. Ik heb mijn twijfels.quote:
ik wil meer info nu,quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij zegt van niet. Ik heb mijn twijfels.
Nouja, hij heeft wel vriendinnen altijd, dus dat zou een goeie aanwijzing zijn dat ie hetero isquote:
Genoeg met een vrouw getrouwde mannen zijn stiekem homo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft wel vriendinnen altijd, dus dat zou een goeie aanwijzing zijn dat ie hetero is. Maar hij noemt Haarklip altijd zijn geile [...] (vul willekeurig woord in op de puntjes).
die met die ubergayfoto op facebook waar jij een prijs (roze sjerp) aan hebt gegeven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft wel vriendinnen altijd, dus dat zou een goeie aanwijzing zijn dat ie hetero is. Maar hij noemt Haarklip altijd zijn geile [...] (vul willekeurig woord in op de puntjes).
Huh? Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
die met die ubergayfoto op facebook waar jij een prijs (roze sjerp) aan hebt gegeven?
Dm/pm eens een foto om te kijken wat voor soort uitstraling hij heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
En verder... Het is gewoon een gevoelmaarja, hij zegt dat ie niet op jongens valt. Heel jammer wel
HAHAquote:
Kijk facebook danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dm/pm eens een foto om te kijken wat voor soort uitstraling hij heeft.
Oh, ja, doe maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
zal ik hem een berichtje sturen met 'wist niet dat bloempje zo'n lekker broertje had'
gequote voor de eeuwigheidquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
zal ik hem een berichtje sturen met 'wist niet dat bloempje zo'n lekker broertje had'
Hij komt zo wel vragen wie je bentquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
ok, zonder deze context lijkt dat bericht heel raar en pedo achtig
Hij is zelf onzeker, en om dat te verbergen doet hij zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik denk dat ik maar doe wat die papzak zegt en naar de peepshow ga, maar tering die gast noemt me altijd homo en altijd heeft hij er wel een reden voor zo zou ik een paar jaar geleden eens bij gym onder de douche naar hem hebben gekeken(niet dus) volgens mij heeft die gast zelf wat toe te geven
homo tl;drquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik denk dat ik maar doe wat die papzak zegt en naar de peepshow ga, alleen om van het gezeik af te zijn, maar tering die gast noemt me altijd homo en altijd heeft hij er wel een reden voor zo zou ik een paar jaar geleden eens bij gym onder de douche naar hem hebben gekeken(niet dus) volgens mij heeft die gast zelf wat toe te geven
ik heb hem eens gezegd dat ie onzeker is helemaal boos, dus ik denk dat je wel gelijk hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is zelf onzeker, en om dat te verbergen doet hij zo.
Haha je hebt z'n zwakte, elke keer als hij je uit scheldt voor homo, hem daarmee terugpakken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik heb hem eens gezegd dat ie onzeker is helemaal boos, dus ik denk dat je wel gelijk hebt
of ik speel zn spelletje mee en zeg dat ik hem wel stiekem leuk vind, zo helemaal goed en serieus geacteerd, puur voor zn reactiequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha je hebt z'n zwakte, elke keer als hij je uit scheldt voor homo, hem daarmee terugpakken.
suuuuuurequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
of ik speel zn spelletje mee en zeg dat ik hem wel stiekem leuk vind, zo helemaal goed en serieus geacteerd, puur voor zn reactie
Niet verstandig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik ga het doen hoor,iemand acteertips?
Straks gaan er verhalen rond, leg dan maar eens uit dat het slechts een geintje was.quote:
daar heb je dan wel weer gelijk in jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Straks gaan er verhalen rond, leg dan maar eens uit dat het slechts een geintje was.
En zeker bij hem dan, is hij blij dat de aandacht dan van hem af is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
daar heb je dan wel weer gelijk in ja
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
die gast is zelf trouwens naar de hoeren gegaan om ontmaagd te worden
quote:
Dit dus. Eerst overweeg je zelfs om naar een peepshow te gaan om te 'bewijzen' dat je geen homo bent. Waarom maak jij je überhaupt druk om wat die jongen van jou vindt? Of heb je iets te verbergen?quote:
wat? dit doet iedereen toch??quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
die gast is zelf trouwens naar de hoeren gegaan om ontmaagd te worden
andere mensen moeten me niet, ik moet wel met het uitschot omgaan, daar ik er zelf ook toebehoorquote:
omdat hij soms heel aardig doet, maar nu krijg ik dit gezeik weer soms is ie een hele tijd aardig en dan OEI! WAT IS DIT! hoppa gaat ie weer opeens kut doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Eerst overweeg je zelfs om naar een peepshow te gaan om te 'bewijzen' dat je geen homo bent. Waarom maak jij je überhaupt druk om wat die jongen van jou vindt? Of heb je iets te verbergen? [ afbeelding ]
quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Furdinand het volgende:
als het met het meisje dat ik nu leuk vind niks word, word ik ook homo denk ik.
Pics van het meisje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Furdinand het volgende:
kan dat? zomaar homo worden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Furdinand het volgende:
zoek maar tussen mensen op facebook bij mij mag jij gokken wie het isquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pics van het meisje.
En ik ben m'n broertje aan breezer aan het verhandelen, maar ik geloof niet dat ie wil, wil jij m dan?
Je werd wakker op een dag en dacht: ja, ik word homo?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zoek maar tussen mensen op facebook bij mij mag jij gokken wie het is
koel, hoe? gewoon zo een man zien en denken, ach mannen zijn eigenlijk best lekker ook, en toen BOEM?quote:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zoek maar tussen mensen op facebook bij mij mag jij gokken wie het is
En omdat hij af en toe aardig doet twijfel jij over je geaardheid?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
omdat hij soms heel aardig doet, maar nu krijg ik dit gezeik weer soms is ie een hele tijd aardig en dan OEI! WAT IS DIT! hoppa gaat ie weer opeens kut doen
schopje ONZ Radioquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
maar ik houd op met mijn gezeik en slechte muziek, toch kan ik het niet laten hier nog een liedje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |