cool as icequote:Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef Karstman het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik het wel zou vertellen maar ik doe het toch maar. Ik heb Cool as Ice gezien....
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, het acteerwerk, de personages, het verhaal, de locaties, de muziek, het haar, de kleding, de danspasjes, de slow/mo tuinslangsproeiscene.... Ik denk dat het het beste is dat we hier nooit meer over praten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef Karstman het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik het wel zou vertellen maar ik doe het toch maar. Ik heb Cool as Ice gezien....
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, het acteerwerk, de personages, het verhaal, de locaties, de muziek, het haar, de kleding, de danspasjes, de slow/mo tuinslangsproeiscene.... Ik denk dat het het beste is dat we hier nooit meer over praten.
Als die Hard Candy mij niet bevalt word ik zo boos op jouquote:Op zondag 29 mei 2011 16:14 schreef Karstman het volgende:
Dit weekend stond in het teken van het talent van Ellen Page
Eerst Super
[ afbeelding ]
Geweldige film over gewone maar wel erg sullige Frank D´Arbo wiens toch al labiele vrouw wordt verleid door een drugdealer. Hij raakt daar zo van in de war dat hij besluit een superheld te worden, The Crimson Bolt. De superheld is als onbeholpen als Frank zelf maar wel met een geweldige catchfrase: Shut up Crime! Ellen Page speelt de ultieme nerdbabe die niets liever wil dan de sidekick te worden van de nieuwe superheld. Bij vlagen aandoenlijk, bij vlagen over de top maar erg goed. Dikke 8.
Peacock
[ afbeelding ]
Ik vond deze een beetje moeilijk. Ik heb sowieso wat moeite met Cillian Murphy waarschijnlijk door z'n enorm blauwe ogen en androgyne gezicht. Wat hem voor deze film de ideale acteur maakt om de hoofdrol te spelen. In deze psychologische thriller speelt hij een schichtige bankmedewerker wiens strak gereguleerde leventje wreed wordt verstoord door een ongeluk met een ontspoorde trein. Dan staakt ook nog eens Maggie (Ellen Page) op de stoep met een jochie van 2 aan de hand.
Ik ging helemaal blanco in de film (wist alleen dat Ellen Page er in speelde) en het was zeker in het begin een bevreemdende ervaring. Maar gaandeweg wordt je wel gegrepen, ook door het sterke spel van Murphy, die je meesleept in de innerlijke strijd van hoofdpersoon. Prima bijrollen van Susan Sarandon en Ellen Page maar wat Bill Pulman daar nou precies doet... Al met al een dikke 7.
Hard Candy
[ afbeelding ]
De film begint met een chatsessie tussen thonggrrrrl14 en Lensman319 en uit dat gechat weet je al dat het misgaat zeker als ze besluiten af te spreken. Eenmaal in het huis van Lensman319 komt het kat en muisspel echt op gang en zit het verhaal vol spanning, emotie en verassingen. Prima uitgewerkt verhaal, genoeg spanning en sterk spel van beide hoofdpersonen, een dikke 7,5.
Juno en Mouth to Mouth ligt nog op de plak voor later deze week.
Gruwelfilm.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Als die Hard Candy mij niet bevalt word ik zo boos op jou
*download*quote:Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een film die ik met graagte weer ga kijken. Een topfilm, met Ledger als freaky hoogtepunt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef Roces18 het volgende:
Dark Knight kom overigens vanavond op televisie veronica dacht ik. *Helaas ken ik hem al*
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef bascross het volgende:
Crank niet waarderen.Injecteer wat testosteron zou ik zeggen.
Ik heb je gewaarschuwdquote:
Mja ik had er al wat over gehoord van 1 van de grootste filmflops ooit vandaar dat ik hem toch even wou bekijken. En het is zo zonde want de animatie technieken die ze gebruiken zijn best 'wow' te noemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Bizar verhaal rond die film ja, heeft Disney een aardige investering gekost en is bij niemand op de radar voorgekomen en niet verassend dan ook totaal geflopt.
Staat erg hoog in de top 10 grootste filmflops ooit.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
The Fighter (2010)
Briljante film. De film gaat over boksen en is een klassiek verhaal met bekende trekjes van de gemiddelde boxing-film maarrrr hier is meer aan de hand. De bokser (Wahlberg) is onderdeel van een dominante disfunctionele familie - soort van white trash. Met een oudere broer die inmiddels afgegleden is naar een junkie status, en die geweldig vertolkt wordt door Christian Bale. De invloed van de familie in een arm milieu en de onmogelijkheid je daaraan te onttrekken, deze film gaat ergens over. Er is één nadeel en dat is dat Marc Wahlberg lijkt op de Nederlandse nieuwslezer Twan Huys. En als je dat eenmaal ziet, blijf je het zien
8,5/10
IMDB 8/10
Ja eh, wat wil je zelf met de poepfilms die je kijkt. Dat zijn allemaal producties van de lopende band die Amerikaanse filmmaatschappijen doorrekenen op basis van ratings op amazon.com. Daar heeft echt alle creativiteit plaatsgemaakt voor de macht van het grote geld, maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel. Zoals jij redeneert is dat je geen zin meer hebt om naar de bakker te fietsen en daarom je ontbijt bij de supermarkt haalt en vervolgens klaagt dat het brood zo smerig is. Veel mensen zijn al lang tevreden met dat brood, maar je weet zelf ook dat je een fijnproever bent en dat je daar diarree van krijgt. Hoe kun je nu een liefhebber zijn als je de culturele film links laat liggen, je jezelf dwingt om op je vrije avond dit soort troep te kijken, en vervolgens narrig gaat zitten klagen over 'de middelmatigheid van het huidige filmbestek'.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
"(...) waardoor ik even dacht dat deze misschien wel boven de middelmatigheid van het huidige filmbestek zou kunnen uitsteken. (...) Het einde was niet helemaal wat ik had gehoopt, maar je moet tegenwoordig ook niet te veel willen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |